i po nadzieji

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #49264

    wiewiora

    niestety na nadzieji sie skonczylo dzis zaczelam juz plamic wiec @ lada moment a wczoraj na usg juz nic nie bylo widac lekarz nazwal to wczesna ciaza niezagniezdzona ,teraz zaczynam od nowa clo+menogon+gonal+encorton wiec nadzieja w tym cyklu .Dziekuje za kciuki i przysylam buziaki

    #635471

    aggulka

    Re: i po nadzieji

    Uszy do góry! Nie myśl już o tym, na pewno niedługo się uda. Coś się ruszyło, patrz na to pozytywnie 🙂 A takie ciąże biochemiczne zdarzają sie częściej, niż myślimy, Tyakurat wnikliwie obserwujesz swój organizm, a ile jest kobiet, które nawet nie wiedzą, kiedy dokładnie powinny mieć okres i nawet nie zauważają czegoś takiego… Nie martw się!
    Pozdrawiam, Agata



    #635472

    moni2003

    Re: i po nadzieji

    Trzymaj się, i uszki do góry…. Kiedyś na pewno się uda. Kiedyś i dla Ciebie zaświeci fasolkowe słoneczko. Trzeba w to wierzyć.
    Trzymam mocno kciuki
    moni

    #635473

    samanta

    Re: i po nadzieji

    Przykro mi
    Wiewióra trzymaj się cieplutko

    28 cykl,Tempki

    #635474

    mkkafe

    Re: i po nadzieji

    Przykro mi, ale moze warto jednak skonsultowac to z innym lekarzem? Plamienia czesto sie zdarzaja, a obraz USG jest czasem roznie interpretowany…..

    Monika (6 cykl) i Agatka 4l

    #635475

    mika7

    Re: i po nadzieji

    Tak mi przykro….(((( ale uszka do gory bedzie dobrze))))
    Napisz mi jak dziala na Ciebie clo?? ladnie rosna pecherzyki??? pytam bo sama jestem po nieudanym cyklu z clo-pecherzyki ledwo drgnely…i sie zastawnawiam co dalej….
    mocno Cie sciskam i usmiechnij sie:::))))

    ania



    #635476

    wiewiora

    Mika 7

    Mika 7 niestety na clo nie reaguje i chyba dlatego mam menogon i gonal i mam nadzieje ze po tej dawce te pecherzyki zaczna rosnac .zycze ci powodzenia

    #635477

    basiczek

    Re: i po nadzieji

    Bardzo mi przykro:(((((((((

    Basia+Filipek 4 latka+starania od lutego 04

    #635478

    drwiktoria

    Re: i po nadzieji

    Rozumiem Cie! Mi sie tez ostatnio @ spoznila i mialam ogromna nadzieje… Ale coz, widocznie trzeba nam jeszcze poczekac na nasze upragnione fasolki…. Przesylam Ci duzo nadziei i zyczenia powodzenia w nastepnym cyklu!
    Wiki

    #635479

    jola72

    Re: i po nadzieji

    Cześć Wiewióra!! Jest mi przykro 🙁 ale uszy do góry będzie lepiej zobaczysz! Pozdrawiam się cieplutko

    Jola



    #635480

    ami7

    Re: i po nadzieji

    Wiewióreczko, nie martw się za bardzo… wiem, że to jest bardzo smutne jak się człowiek nastawi na ciążę, a potem okazuje się, że nic z tego, ale musimy próbować patrzeć do przodu, a nie do tyłu… trzymaj się cieplutko i nie poddawaj!!!!

    ami7
    mój wykresik

    #635481

    zabulijka

    Re: i po nadzieji

    Wiewióóóóra…Jak mi potwornie smutno! Bocian uderzył w komin, jak mi kiedyś kolega powiedział…Następnym razem pomożemy mu wszystkie znaleźć tę właściwą drogę, bez żadnych przeszkód!! Ale co Ci lekarz powiedział, dlaczego tak się w ogóle stało? Jakiekolwiek wytłumaczenie? A może się po prostu pomylił??
    Pozdrowienia serdeczne!

    starania wciąż radosne 5 raz



    #635482

    kabi

    Re: i po nadzieji

    Wiewióreczko,
    Bardzo mi smutno ale trzymam dalej kciuki choćby nie wiem co….:))
    Buziaki

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close