Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Mam pytanie, ile w ciagu dnia jedza Wasze maluchy? Chodzi mi glownie o wieksze pokarmy typu zupki, kaszki itp. Szymek takich wiekszych posilkow ma 4 w ciagu dnia, pomiedzy posilkami zjada zawsze jakiegos bakusia czy inne danonki a takze jakis owoc, chrupki kukurydziane plus sporo picia. Od jakiegos czasu budzi sie w nocy i chce, zeby go karmic, wiec dostaje raz czasami dwa razy w nocy butle z mlekiem ok 160ml. Ostatnio zetknelam sie z opinia, ze dziecko w tym wieku powinno zjadac 5 glownych posilkow w ciagu dnia, nie liczac przerywnikow miedzy posilkami. Nie wiem, ale jakos nie wyobrazam sobie, zeby wcisnac malemu jeszcze jeden posilek, tym bardziej, ze nie widze, aby on odczuwal potrzebe dodatkowego jedzenia. A jak to wyglada u Was?

colora + Szymonek (22.10.03)

14 odpowiedzi na pytanie: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

nie wiem czy mogę się dopisać, Bacha z końca września, ale ja z powodu przewidywanego porodu na 5 października czuję się trochę październikówką…
Rano Basia je mleko z butli 150-180ml
a potem; zupa – 200ml, gęsta, kasza ryżowa lub kukurydziana na mleku modyfikowanym, desrek owocowy i 2 razy butla, w międzyczasie chrupki kukurydziane lub chlebek-1-2 kromki, jakaś marchewka, czasem w weekend 1-2 parówki.
pozdrawiamy

Monika i Basia (22.09)

mk1 Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Hej!
Ola rano je cyca potem zupka ok 140-200 ml czasem nawet 250. Potem znowu cyc i deserek ok 150 ml. Potem mleko nan z dwoma łyżeczkami kaszki ok 150 ml potem jeszcze raz cyc i na wieczór nan z kaszką ok 200ml. W nocy tez cyc ale raczej do picia niż do jedzenia pije mało czasem wcale. OPrócz tego je herbatniki, chrupki coś od nas z obiadu. Nie zawsze to tak wygląda bo jeść specjalnie nie lubi ale tak jest dla mnie ok
pozdrawiam

Magda i Oleńka 20.10.2003

jagaa Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Moj synek ma tylko jeden posilek inny niz cycus. O 12-13 je obiadek sloiczkowy lub zupke, ktora mu przygotuje. Czasem dostanie deser wieczorem, to zje sloiczek lub pol. Czasem dostanie sok, ale czesciej to herbatka (herbatke ma codziennie). Jako przegryzka to chrupki kukurydziane, wafle ryzowe, kawalek jablka.
Piotrek jest alergikiem, dlatego diete ma dosc monotonna.
Kaszek nie dostaje, bo ich nie cierpi!
Chetnie bym mu zamienila jeszcze jeden posilek cycusiowy na normalne jedzonko, ale nie mam pojecia na co, skoro kaszki sa fuj:(

Pozdrawiam, Jagaa i Piotruś 31.10.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Dla mojego Kubusia mećko to podstawa(Bebiko 2GR):
– 5-6 rano ok 210ml-mleko
– 9 ok 180ml-mleko
– poranna drzemka
– 12 obiadek – zupka którą sami przygotowujemy przeważnie na polędwiczce drobiowej, urozmaicamy je warzywamy czasami dodając: ryż, makaron, kasza manna
– 13 ok180ml-mleko
– popołudniowa drzemka
– deserek: jabłko, banan,biszkopt
– 17 ok180ml- mleko
– 20-20,30-210 ml mleko + kaszka ryżowa

W międzyczasie podryzie trochę marchewki, skórki chlebka, chrupki kukurydziane. Popija soczki.

Ot cały nasz rytm dnia 😉

Pozdrawiamy

_Gosia i Kubuś 12.10.2003.

Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

a probowalas dawac Piotrusiowi kaszki ze sloiczkow Hipp’a “Przysmak na Dobranoc”? Sa tez kaszki w sloiku Gerber’a. Te akurat moje dziecko zje, ale nie jest szczegolnie nimi zachwycony. Moj Szymek nie znosil kaszek z torebek, tych w proszku, co sie woda rozrabia, ale te sloikowe Hipp’a uwielbia. Dopiero od paru dni przekonal sie do tych proszkowych kaszek, ale tylko tych, ktore sa po 12tym miesiacu i nawet wiem dlaczego, bo te dla dzieci starszych w przeciwienstwie do tych dla mlodszych, maja jakis smak:)

colora + Szymonek (22.10.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Może są niedobre dlatego że przygotowujesz je na wodzie, a nie na mleczku. Kubuś od dawna je wcina i jest z nich baaaardzo zadowolony 🙂 .Mają różne smaki nawet te poniżej 12 miesiąca. Teraz smakuje się kaszką malinową. Są również o smaku jabłka, bananów,owoców leśnych brzoskwiń oraz gruszek.

_Gosia i Kubuś 12.10.2003.

jagaa Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

faktycznie, przyrzadzam kaszki na wodzie, ale niestety Piotrek jest uczulony na mleko. A sciagac swojego jakos nie mam ochoty, pare razy bylam zmuszona i byly to stracone godziny. Niewiele wyciagnelam, a za duzo czasu to zajelo.

Pozdrawiam, Jagaa i Piotruś 31.10.2003

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

miałam podobny problem, Bacha nie chciała jeść kaszek, w końcu wyczaiłam,że ona po prostu nie lubi kaszek z owocami (mają rzeczywiście jakiś dziwny smak), podpasiły jej dopiero zwykła kaszka ryżowa i kukurydziana bez dodatków. No i Bacha lubi kaszę gęstą, taką,że łyżka stoi, no i…gorącą starsznie. Cóż….
pozdarwiam

Monika i Basia (22.09)

jagaa Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Niestety te wszystkie sloiczkowe kaszki zawieraja mleko, a Piotrek jest na nie uczulony:(

Pozdrawiam, Jagaa i Piotruś 31.10.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

przygotowywalam je na mleku, ale po prostu dziecku nie podchodzily, zwlaszcza te owocowe, jak dla mnie rzeczywiscie maja one zapach jakis owocow, ale smaku zadnego:) coz, kazde dziecko jest inne:)

colora + Szymonek (22.10.03)

kzaremba Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Sylwia jest niejadkiem i je zdecydowanie mniej niż mądre książki zalecają, i nawet mniej niż Twój Szymonek. Rano kaszka na moim mleku, potem obiadek (zwykle pół sloiczka), a na wieczór kaszka lub deserek. No i Danonki albo owoc ( najczęściej banan) w tzw. międzyczasie. Ale karmienie mojego dziecka to koszmar, ganiam ją z łyżeczką godzinami!

Kasia i Sylwia Margareta 25.10.03

mimmi Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

U mnie niestety nie moze jesc ani kaszki ryzowej ani kukurydzianej, bo jest uczulony. Moze jesc jaglana, ale nie chce, bo na wodzie smakuje jak tynk (a mleka nie moze- gotuje sie ja 1/2h). Ostatnio testuje poping z amarantusa- wyglada na to, ze jest ok., ale ma dziwny posmak i musze sprobowac podac mu ja na mleku- tego nie trzeba gotowac.;
U mnie o 7. cyc, o 9,00 mleko z cyca (200 ml), w poludnie zupka z warzyw zageszczana kasza jaglana, o 3 cyc, o 17.00 cyc i na noc tez cyc. W miedzyczasie soczek jablkowy- nie moze jesc zadnych deserkow z owocow- bo jest na jblko uczulony, a wszystkie sloiczki to zawieraja. Ostatnio dawalam mu jagody- sama musialam je przesmazac. W najblizszym czasie poranny posilek zastapie mu zupka z kasza (moze z warzywami bedzie chetniej jesc), a wpoludnie zupka z indykiem. Czy wasze dzieci tez przy upalam mniej jedza? Ostatnio moj michalek zjada malo zupki i cycka tez za bardzo nie chce. A moze to zabki?

aga i michalek

magonil Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

Ale Wasze Maluszki dużo jedzą !

Moja Weronisia zjada:
6-7 rano 240 ml Bebko pepti + 1.5 miarki kaszki
10 deserek ok. 80 ml
12 mleczko +kaszka -240ml
16 obiadek 140 + łyżka Sinlacu
19.30 mleczko + kaszka 240 ml
w międzyczasie chrupki i herbatka, soczków nie lubi.

I myślę, że więcej nie dałabym rady jej wcisnąć, bo od razu zwymiotowałaby (pewnie ma reflux, bo czasami przy odbiciu częśc jedzenia potrafi zwymiotować). Ostatnio przez miesiąc przybrała znowu tylko 140g, więc zależałoby mi, aby trochę więcej jadła, ale nie ma szans. A wszystko , co zje szybko spala, bo minutki w miejscu nie usiedzi, to tzw. żywe sreberko.
Pozdrawiam

Małgosia z Weroniką (29.10.2003)

sisi27 Dodane ponad rok temu,

Re: Ile jedza pazdziernikowe dzieci?

U nas wygląda to nieco inaczej gdyż nadal głównym posiłkiem Dominiki jest mleczko cycusiowe. Poza cycem (trudno jest mi w zasadzie określić ile razy dziennie Misia go ssie) dostaje 1x zupkę i 1x deserek (czasem niestety nie udaje mi się jej tego wcisnąć) a wieczorem daję jej 100ml kaszki. Dodatkowo dopajam ją herbatką lub soczkiem – dziennie jakieś 100ml oraz daję do podgryzania ciastka ryżowe lub Flipsy. Ogólnie myślę ,że Dominika należy do dzieci mniej jedzących czyt. niejadków :))) ale jak narazie przybiera i rozwija się prawidłowo.

Sylwia + Dominika (23.10.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Ile jedza pazdziernikowe dzieci??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę Sinlac
Grudniowki 2003 jak rozwoj dzieci
Czesc dziewczyny Chcialam sie dowiedziec jakie postepy robia wasze dzieci. Igusia - bardzo ladnie siedzie ( bez podparcia) potrafi tak przesiedziec bardzo dlugo - niestety sama jeszcze nie usiadzie trzeba ja posadzic,
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
co dalej?
mam 29 lat. Rok temu wyszłam za mąż. Z miłości. Dziś jeset w 29 tygodniu ciąży i na skraju rozstania z mężem, którego kocham, ale któremu nie ufam. W ciązu
Czytaj dalej