ile jje 2 tygodniowe niemowle ?

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #26939

    chmurka

    jutro idę do szkoły i zostawiam moja córeczke pod opieke mamy mojej, mam juz odciagniete 220 ml mleka i zastanawiam sie czy starczy to małej na 8 godzin beze mnie , gdy ona budzi sie średnio co 3-4 godziny .

    Moze wiecie ile jje takie małe dziecko?

    i jeszcze 1 pytanko:
    ile czasu można przechowywać mleko w lodówce ??

    chmurka i mała Klaudusia 13.09.2003

    Edited by chmurka on 2003/09/25 21:30.

    #357473

    gosiar

    Re: ile jje 2 tygodniowe niemowle ?

    według mnie wystarczy
    Michał jak miał 2 miesiące to jadł co 2 godziny około 80ml (byłam chora i ściągałam pokarm więc wiem)
    ale twoja dzidza ma dopiero 2 tyg no chyba że straszny z niej żarłok

    Gosia i Michałek (11 msc:)



    #357474

    patrycjad

    Re: ile jje 2 tygodniowe niemowle ?

    Wydaje mi się, że to trochę za mało. Jak Kamil miał ok 2 tyg to jadł na żądanie (praktycznie co godzinę lub półtora), ale za każdym razem ponad 120ml jesli idziesz na 8 godzin to uszykuj lepiej jeszcze raz tyle conajmniej, jeśli nie zje wszystkiego zawsze możesz podać później np. w nocy lub gdy wrócisz.
    Ja przynajmniej tak bym się zabezpieczyła.

    Patrycjad i Kamilek (01.02.03r.)

    #357475

    lea

    Re: ile jje 2 tygodniowe niemowle ?

    ja tez bym radzila sie zabezpieczyc, mimo ze nawet mojstary dziad półroczniak by sie zadowoliltym.. ale on mało je 🙁 a dzieci są tak rozne…

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close