ile kosztuje???

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #66019

    agat79

    Moze mi ktos napisac, ile kosztuje w Polsce taki czteropak owockow od nestle, w Polsce nazywa sie to chyba “Misiowy sad”. Oprocz tego, wiecie moze, czy dostane w Polsce sloiczki-deserki “Alete” tez od nestle??? Wybieramy sie na urlop, i nie wiem, czy znowu mam brac cala waluwe ze soba, acha, i ile kosztuja danonki, taki szesciopak. Z gory dzieki za pomoc Agata i Olivia 27.07.04

    #840936

    monia26

    Re: ile kosztuje???

    Sloiczkow Alete nie widzialam u Nas ale glowy nie dam obciac ze nie ma..po prostu nie zwracalam nigdy na nie uwagi…moze faktycznie nie ma 🙂 Misiowy sad, 4-ro pak kosztuje okolo 6-7zl, a danonki to nie wiem..rzadko kupuje i nie zwrocilam uwagi na cene ale mysle, ze tez tak okolo 6-7 zl.

    Pozdrawiam cieplo.

    Monika & Laurcia



    #840937

    porky

    Re: ile kosztuje???

    Ja nie na temat (jak zwykle) ale musze Ci napisac, że bardzo się zdziwiłam, ze Twoja Córeńka juz taka duża. Pamiętam to poprzednie zdjęcie w podpisie , gdzie leżała na brzuszku, a tu proszę…..

    Prześliczna

    Juleczka (Puchatek) 12.12.04

    #840938

    monia26

    Re: ile kosztuje???

    Haha…no fakt, nie mialamwczesniej mozliwosci wkelejnia fotek bierzacych….tamta byla robiona jak mala miala niecale 3 miesiace…no a teraz ma 11…roznica zawsze jest widoczna:)))

    Pozdrawiamy.

    Monika & Laurcia 21.06.04

    #840939

    koza

    Re: ile kosztuje???

    Hej!
    Alete niestety u nas nie ma ,a szkoda bo sa super.
    Pozdrawiam Koza i Dawid 19.07.1999 i Olenka 19.07.2004

    #840940

    cszynka

    Re: ile kosztuje???

    danonki 4-paki widziałam i kosztują około 4 zł (megaDANONKI 3,99 dziś kupiłam, a te zwykłe troszkę mniej)
    O reszcie nie wiem

    Pozdrawiam

    Ola (06.01.2003)

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close