Ile śpią 4-5 latki?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)
  • Autor
    Wpisy
  • #97828

    edysia

    Dziewczyny napiszcie ile spia wasze dzieci.
    Moja zawsze chodziła spać o 20:00 a wstawała o 7:00 rano, czyli spała 11 godzin w nocy.
    W dzien oczywiście juz nie śpi od dawna 🙂

    Ale ostatnio zaczął sie problem z zasypianiem.
    Kręci sie, wierci, gada usypia dopiero przed 21:00
    I tak myślę, moze ona po prostu ma za duzo snu już jak na swój wiek?

    Napiszcie jak jest u Was, ” Bom ciekawa ” 🙂

    #2321281

    lilavati

    9h



    #2321282

    edysia

    Zamieszczone przez ania_st
    9h

    Tylko tyle i wystarcza :O
    A ile lat ma twój dzieć ?! 🙂

    #2321283

    lilavati

    Zamieszczone przez Edysia
    Tylko tyle i wystarcza :O
    A ile lat ma twój dzieć ?! 🙂

    4l9m
    młodszy 2l3m śpi godzinę dłużej
    obaj zawsze mało spali

    #2321284

    madzia-1409

    Zamieszczone przez Edysia
    Dziewczyny napiszcie ile spia wasze dzieci.
    Moja zawsze chodziła spać o 20:00 a wstawała o 7:00 rano, czyli spała 11 godzin w nocy.
    W dzien oczywiście juz nie śpi od dawna 🙂

    Ale ostatnio zaczął sie problem z zasypianiem.
    Kręci sie, wierci, gada usypia dopiero przed 21:00
    I tak myślę, moze ona po prostu ma za duzo snu już jak na swój wiek?

    Napiszcie jak jest u Was, ” Bom ciekawa ” 🙂

    Kuba 5l 21-7 (czasem 7:30), zwykle przed 8 wstaje.
    Maja 3,5l tak samo, z tym, ze jak jest w przedszkolu to jeszcze czasem na leżakowaniu 13-14:30 śpi. W domu w dzień nie spi, wtedy i o 20 potrafi paść.

    #2321285

    edysia

    Zamieszczone przez ania_st
    4l9m
    młodszy 2l3m śpi godzinę dłużej
    obaj zawsze mało spali

    Rany zaszkoczyłas mnie.
    Faktycznie twoje dzieci mało potrzebuja snu .



    #2321286

    usianka

    W tygodniu 21:30 – 7:30 czyli wychodzi 10h. W weekendy sypia od 21:30-22 do 9-10 – dobre dziecko 😉

    #2321287

    wyki

    Iza 5,5 roku – 20.00 -7.00 (7.30)

    #2321288

    bociek

    4 lata – ok 11 godzin, czasami mniej

    #2321289

    bramkaa

    Milena 4 lata 3 miesiace spi od 19:00 do 7:00, czyli okolo 12 godzin, w weekendy nawet dluzej.

    Ale musze zaznaczyc ze ma intensywne dni w szkole.



    #2321290

    chilli

    Wiktoria 22-7 ostatnio czyli 9h (za poltora miesiaca 5 lat)
    Leon godzine dluzej (za miesiac 2 lata)

    #2321291

    edysia

    Zamieszczone przez Usianka
    W tygodniu 21:30 – 7:30 czyli wychodzi 10h. W weekendy sypia od 21:30-22 do 9-10 – dobre dziecko 😉

    No fakt, moja jak w weekend pójdzie spac dobrze po 23:00 bo np. sa goście z dziećmi to i tak max spi do 9:00 🙂



    #2321292

    edysia

    Czytam i widzę, ze to różnie i wiek nie jest jakimś wykładnikiem.
    Chyba musze ją dzisiaj ciut później położyć i zobaczymy co bedzie 🙂

    #2321293

    ciapa

    Chodzi spać koło 22 wstaje o 7.30
    W weekendy chodzi spać póżniej i staje po 8

    #2321294

    kotagus

    Zamieszczone przez Usianka
    W tygodniu 21:30 – 7:30 czyli wychodzi 10h. W weekendy sypia od 21:30-22 do 9-10 – dobre dziecko 😉

    Jeżeli kiedykolwiek uda mi się pospać w weenkend do 9 (o 10 nie marzę)
    napiszę o tym na Forum. 😉
    Na palcach mogę policzyć przypadki spania do ciut po ósmej…

    Ale za to dość często już o 20.00 mi śpią.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close