–> impressska! <–

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 118)
  • Autor
    Wpisy
  • #78373

    mai

    hejka Cioteczki!

    to ja- swieza Dwulatka przedstawiam Wam fotorelacje z mojej dwulatkowej imprezy! zapraszam do ogladania!

    —–

    tortas byl wyborny :))) ( babcia o maly wlos zapalenia pluc nie dostala trzymajac go 130 km na kolanach w samochodzie w klimatyzacji nastawionej na full ;))))

    i dmuuuuuuuuuuuuuuuuucham te swoje 2 latka!

    hmmmm, minelo jak z bicza strzelil……

    a moze by tak jeszcze raz dmuchnac???? (dmuchala z 5 razy…)

    towarzystwo bylo wyborowe 🙂

    noooo, Narzeczony, usmiech piekny prosze!

    szalenstwa na calego!

    a moze by tak nawiac??? w koncu duuuza jestem…

    zostalam! z drogi sledzie bo dwulatka jedzie 😉

    aloooo, poczekajcie na mnie z tym drineczkiem! ;))))

    dzidzie dostalam- lo mamooooo, to teraz tak wczesnie sie zaczyna????!

    a to moja psiolka- Lyannka 🙂

    na malenka randeczke tez byl czas

    aleeee jest faaaajosko!

    zaduma DWULETNIA

    a to juz dwulatkowe oblicza:

    na niby….

    i to PRAWDZIWE!

    BUUUUZKA WIEEEEELKA!

    & sierpniowa INGA!

    #1055238

    bastet

    Re: –> impressska! <–

    Ciotka ….cudo, cudo, cudo, cuuuuuuuuuuuudo jak zawsze zreszta :-)))))
    Jeszcze raz sto lat dla przeslicznej dwulatki :-)))))

    Aga,



    #1055239

    lilavati

    Re: –> impressska! <–

    Mała słodka łobuziara :), Widać, że imprassska się udała 🙂 Sto LAt dla przesłodkiej Jubilatki 🙂

    Mati i Kruszyna

    #1055240

    mai

    Re: –> impressska! <–

    dzieeeeeeki Ciotka za tak ekspresyjna odp 😉

    sciskam moooocno Wasza Trojeczke!

    & sierpniowa INGA!

    #1055241

    mai

    Re: –> impressska! <–

    dzieki Aniu, masz racje lobuziara na calego….a ja marzylam o spokojnej, slodkiej corencji….;)

    uciski!

    & sierpniowa INGA!

    #1055242

    kata

    Re: –> impressska! <–

    jeny ale tort, zatkało mnie aż szkoda go pokroić i zjeść

    imprezka super, dwulatka śłiczna jak zawsze, narzeczony poważny facet już starszy brat więc ma w oku cień doświadczenia

    śłiczne fotki



    #1055243

    mai

    Re: –> impressska! <–

    mozesz mi Kasiu wierzyc na slowo, ze torcik zjedzony zostal co do okruszka 😉 a ostatni ‘okruszek’ nalezal……no wlasnie- ciekawe, czy zgadniesz 😛

    ucalowania!

    & sierpniowa INGA!

    #1055244

    justik

    Re: –> impressska! <–

    Super imprezka! Torcik piękny – babcia (?) ma talent. No i oczywiście solenizantka najpiękniejsza:)

    Justi & Mati (01.04.2004)

    #1055245

    wyki

    Re: –> impressska! <–

    Ale TORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I w ogóle imprezka na 102!!!!!!!!!!!

    Monika i Iza (1.06.2003)

    #1055246

    martynapinia

    Re: –> impressska! <–

    Tort niesamowity.Kto wpadł na taki super pomysł?

    Amelka ślcznie w tej sukieneczce wyglądała i narzeczony był…..super imprezka



    #1055247

    Anonim

    Re: –> impressska! <–

    Natka miała identyczny tort na trzecie urodziny – nasz jednak okazał się tyle piękny co … niesmaczny 😉

    Kaśka z Natusią (4 lata 🙂

    #1055248

    Anonim

    Re: –> impressska! <–

    Cudne – ja zwykle 🙂 Bardzo lubię oglądać zdjęcia Amelki!
    Sto lat dla Dwulatki!!

    Kaśka z Natusią (4 lata 🙂



    #1055249

    mai

    Re: –> impressska! <–

    nasz byl przepyszny- truskawkowo- smietnanowy 🙂 a to dzieki poswieceniu babci 😉 -zamawialam w sprawdzonej cukierni w moim rodzinnym miasteczku- zamowiony gdzies w wawce pewnie nie bylby juz taki dobry

    & sierpniowa INGA!

    #1055250

    dna

    Re: –> impressska! <–

    PIEKNE ZDJECIA! Amelka, tort, ogrod -wszystko mi sie podobalo!

    PS.Wszystkiego najlepszego Amelko!!!!

    Dana&Gabi 23.09.03

    #1055251

    kokunia

    Re: –> impressska! <–

    Fajowska impreza!!!!!!!!!
    Torcik- cuuudo, podziwiam babcię- no ale czego się nie robi dla ukochanej wnuczki

    Agata i

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 118)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close