jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #34943

    kasiabu

    bo mi ucieka z przewijaka, siada, wstaje, czołga się i Bóg wie co jeszcze, i za jasna cholerę nie pozwoli sobie jej założyć. Próby zmiany pieluchy zajmują mi średnio 15 min i jestem spocona jak szczur. Może macie jakies metody, bo w przeciwnym razie poddam sie i niech lata z gołą, zimna dupą!!!
    Kasia i Piotruś 9 m

    #458244

    anies

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    o rany
    mój już teraz się tak rzuca, to co będzie później

    już jestem przerażona

    Anies i Wojtuś (23.07.2003)



    #458245

    ika-76

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????

    Potem jakos się uspokajają 😉 MOja tez sie kiedys rzucala jak rybka, trzeba bylo siła… a teraz spokojnie czeka, nawet pokazuje co po kolei 😉 i sama domaga sie przewiniecia, jak napaskudzi 🙂

    Iwona i Krysia (4.05.2002)

    #458246

    Anonim

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    skad ja to znam………moaj jeszcze dodatkowo odkryla w sobie umiejetnosc odpinania juz zapietych ( z trudem…..)pieluchowych rzepow………A dzisiaj tak mnie kopnela w oko, ze myslalam, ze mi uszami wyjdzie (..oko):-)i lepiej pewnie nie bedzie……… (na razie ma 8 miesiecy;-)) ) Pzdr!

    guciak i Ninka 27.04.2003

    #458247

    lea

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    wiesz, ja i tak sie dziwie jak rzadok rodzice umieszczaja takie posty
    u nas bylo katastrofalnie, ostatnio jakos lepiej… ja musze podczas przewijania… spiewac..

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #458248

    kasiabu

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    kiedys jeszcze działało wkładanie sobie przedmotów dp buzi (np. nocna lampka, zegarek, dodatkowy pampers) i poruszanie glową. Teraz i to jest nieciekawe……. bu…… normalnie brakuje mi trzeciej ręki.. a może użyje nogi i bedę przewijać na połodze????? o to jest myśl!!!



    #458249

    figa

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    U nas zmiana pieluchy to koszmar.
    Moja córeczka zamienia się w oślizgłą ;), sprytną żmijkę.
    Umiem założyć pieluchę w trakcie biegu raczkowego, na siedząco i w powietrzu. Ale Ptysia jest coraz bardziej pomysłowa i moje umiejętności przestają być przydatne 😉
    Ostatnio pomaga – ofiarowanie Ptyli jednej mokrej chusteczki Pampersa. Nie wiem, co jest w niej tak fascynującego, ale Zuza zamiera zajmując się chusteczką (co pozwala na komfortowe założenie pieluchy)

    Beata i Ptysia (30.01.03)

    #458250

    ania-p

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    Przypomniało mi się, że jakiś czas temu już ktoś miała z tym problem 🙂
    http://www.dzieckoinfo.com/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=kiedydziecko&Number=107703&Search=true&Forum=kiedydziecko&Words=jak%20przewin%B1%E6&Match=Entire%20Phrase&Searchpage=0&Limit=25&Old=allposts&Main=107703
    pozdrawiam

    Ania i Martusia (10.09.02)

    #458251

    dawid

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    Nasz Tomek tez ucieka jak sie go tylko rozpakuje…. wydaje mi sie ze potrzeba dwu osob do zmiany pieluchy. Ja tez czasem strasznie dlugo z nim walcze. 😉 Jako pomocy urzywam pudelka na hustki, ktore daje mu do zabawy jak lezy jeszcze na plecach to odwraca jego uwage i czasem uda sie zdazyc pozapinac pieluche. Jego zabawki jakos go w takiej chwili nie interesuja. Powodzenia

    tata Tomka (09.04.2003)

    #458252

    smoki

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    Sytuacja jest juz raczej opanowana 🙂

    Wynik
    1:0 dla mamy

    smoki i Dawidek (15 miesięcy)



    #458253

    Anonim

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    Ja muszę dać mu do zabawy telefon lub pilot i mam jakieś 1,5 minuty na założenie pieluchy. Jak jest mąż to bawi się znim w „a kuku” a ja przewijam.

    Agnieszka i Kacperek (05.03.2003)

    #458254

    mysia2

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    Wyobrażam sobie te ewolucje Twojego Skarba, bo mój 3 miesięczny synuś już zaczyna się wyginać i nóżkami wierzgać. Ja w tej chwili (akurat dzisiaj to wypróbowałam) daję mu jego pieluszkę przytulankę i on się na niej „mści” i wyżywa. Ale boję się pomyśleć co będzie za tych kilka tygodni skoro co dzień to jest to trudniejsze zadanie.

    Mycha i Natanek 09.09.03r



    #458255

    kasiabu

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    chyba jednak przegrywam te zawody i nauczę sie zakładac pampersa w róznych pozycjach (dziecka naturalnie).
    dzieki za rady
    kasia

    #458256

    callipso

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    …u nas też masakra…jak go mam przewijać dostaję gęsiej skórki…niestety tez nie mam sposobu:(

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #458257

    sabka

    Re: jak mam założyć pieluchę 9-miesięczniakowi????????

    Ja też miałam ten problem potem przeszło teraz kiedy Szymek ma 14 m-cy znowu nie chce zakładać pieluchy, robi wszystko żeby chodzić z gołym tyłkiem. Czasem uda mi się go zagadać ale przeważnie to na siłe i z płaczem.
    Może przejdzie

    Sabka (4.02.2004 r.) i Szymonek ur. 24.10.2002 r.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close