Jak nie urok to sraczka!

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #28016

    kura-domowa

    No nie! PRALKA SIĘ ZEPSUŁA!!!!!!!!! Tak po prostu odmówiła posłuszeństwa!!!! Boże jeszcze tego brakowało 🙁 Pełna ubrań… Pełna wody… JAK TO WYJĄĆ???? Facet z serwisu może najwcześniej jutro rano… Doba bez prania? … TO NIEMOŻLIWE!

    Idę sobie poryczeć…

    Agnieszka zHelenąPrzyCycu

    #371492

    geronde

    Re: Jak nie urok to sraczka!

    wspolczuje bardzo….. kiedys przytrafilo mi sie to samo – koledzy podnieli pralke nad wanne, otworzyli drzwi i wylali wode razem z ubraniami …… chyba nic innego nie mozna zrobic…. ale ze fachowiec nie moze wczesniej, moze jakis inny?

    Geronde i Nataszka (13 miesiecy)

    Geronde



    #371493

    anastazja

    Re: Jak nie urok to sraczka!

    Ale Ci sie narobilo 🙁 wspolczuje .
    Niestety pojecia nie mam jak to wyjac 🙁

    Pozdrowionka 🙂

    Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

    #371494

    ciku

    Re: Jak nie urok to sraczka!

    Podstaw moze wiadro, a potem poscieraj dookola jesli sie cos wyleje (cos na pewno)…..

    Ciku i cikus(ia)
    10 luty 2004

    #371495

    lea

    Re: Jak nie urok to sraczka!

    o rany… niewespło.. woda jak woda ale dzien bez pranai u Was na pewno da sie odczuć 🙁

    mam nadzieje ze cos sie dalo zrobic juz

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close