jak sklepy traktuja klientow

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 43)
  • Autor
    Wpisy
  • #113440

    chilli

    Generalnie najlepsze sklepy to VOBIS, Parfois, T-mobile i Yes.
    Sklepy z najsłabszymi wynikami to C&A, Świat Dziecka, Carrefour i KappAhl.
    A jeśli chodzi o kategorie produktów?
    Kawiarnie
    1. Grycan
    2. Aroma Espresso bar
    3. Green Coffe
    A ostatni jest Starbucks
    Odzieżowe
    1. Etam
    2. Top Secret
    3. Reebok
    Najgorszy jest KappAhl, Gap i Reserved
    RTV – AGD
    1. Vobis
    2. Sony Center
    3. Neonet
    A najgorszy jest Euro RTV AGD
    Biżuteria
    1. Yes
    2. Swarowski
    3. W. Kruk
    Słabo wypadł zaś Apart.
    Sklepy obuwnicze
    1. Kazar
    2. CCC
    3. Venezia
    I na ostatnim miejscu Clarks

    To cytata z tekstu jakby sie komus nie chcialo czytac. Mam kilka antypatii sklepowych wynikajacych ni etylko z niemilej obslugi ale np. zestawu kolorow w sklepie :Wstyd:

    Ostatnio wyszlam dwukrotnie z Kazara (dwie rozne lokalizacje!)
    Natomiast zawsze dobra obsluge maja w douglasie czy sephorze.

    od hipermarketow nie oczekuje jakiejs wyrafinowanej obslugi wiec zastanawia mnie miejsce carrefoura :Hmmm…:

    Wracacie do sklepu z kiepska obsluga?

    #5153796

    ciapa

    Tak w ramach refleksji

    Kupowałam ostatnio składkowy prezent dla koleżanki u jubilera
    Do wydania kasa nie mała
    Pewnie nie wyglądam jak ekskluzywny klient bo w 4 na 5 sklepów typu jubiler poczułam się jak przybłęda, bo panie takie ekskluziw były
    Prezent za prawie 1000 zł kupiłam w sklepie, który prowadziła i którego właścicielem była laska z irokezem na głowie:) Bardzo fajna swojska, z humorem 🙂
    Małe miasto więc bez sieciówek

    Wróciłam potem do niej zaopatrując się w coś dla siebie i widzę, że ona ruch ma

    I mogę ją polecić i pewnie w razie potrzeby wrócę

    Obsługa to 3/4 sukcesu

    Nie wiem czy to kwestia marki sklepu

    Ale na szczęście c&a ma internetowy sklep 😉



    #5153797

    bep

    Wracam jeśli lubię markę. Kiepsko obsługują w Re, ale szmaty pasują całej rodzinie 😀 Nigdy nie omijam… Poluję na okazję.
    Z obsługą w C&A też się zgodzę… Bardzo kiepsko. Ale my nie lubimy ciuchów z C&A.
    Natomiast mam zdecydowanie odmienne doświadczenie z zakupów w KappAhl :Hmmm…:
    Co carrefoura nie chadzam :Fiu fiu: We Wro najgorszy pod względem obsługi jest chyba real :Hyhy:

    #5153798

    kas

    Zamieszczone przez szpilki
    od hipermarketow nie oczekuje jakiejs wyrafinowanej obslugi wiec zastanawia mnie miejsce carrefoura :Hmmm…:

    Mnie nie.
    Mam blisko, fakt w wersji mini, a wchodzę tylko jak nie mam wyjścia (ale mi się stylistycznie napisało). Głównie ze względu na minimalne obsadzenie kas i to, że jest ciasno. Kiedyś jeszcze wiecznie przy którejś kasie a to była zepsuta waga, a to terminal do kart nie działał…

    Clarksa z rozrzewnieniem wspominam z Anglii gdzie 7 lat temu kupowałam Zuzce buty. Parę lat później Tymkowi w Belgii. Jak weszli na nasz rynek naiwnie oczekiwałam takiego samego poziomu usług i wachlarza towarów i boleśnie się zawiodłam.

    #5153799

    jbielu

    Zamieszczone przez Bep
    Wracam jeśli lubię markę. Kiepsko obsługują w Re, ale szmaty pasują całej rodzinie 😀 Nigdy nie omijam… Poluję na okazję.
    Z obsługą w C&A też się zgodzę… Bardzo kiepsko. Ale my nie lubimy ciuchów z C&A.
    Natomiast mam zdecydowanie odmienne doświadczenie z zakupów w KappAhl :Hmmm…:
    Co carrefoura nie chadzam :Fiu fiu: We Wro najgorszy pod względem obsługi jest chyba real :Hyhy:

    ja tam z obsługi w Re jestem zadowolona, zwłaszcza w DTC.

    #5153800

    goracakawa

    Ciapa – zgodzę się z Tobą –
    Najgorsza obsługa w APART i YES – i OCHNIK (skóry).
    Nie wiem skąd im sie bierze taka jakaś mania wyższości….
    Sklep TCHIBO za to to drugi biegun.



    #5153801

    bep

    Zamieszczone przez jbielu
    ja tam z obsługi w Re jestem zadowolona, zwłaszcza w DTC.

    U nas kiepścizna. Kolejki, problemy z naliczeniem rabatu, odsyłanie z kasy do kasy itp. Mało kompetentne panie – nie sprawdza w systemie czy mają dany towar… I tak by można wymieniać.
    Chodzę i szperam sama. Przy kasie pilnuję. No ale coś za coś. Jeden w niewielu sklepów gdzie bez problemu i mierzenia mogę chłopakom kupić spodnie 😀

    #5153802

    zuzel

    Zamieszczone przez szpilki
    Wracacie do sklepu z kiepska obsluga?

    Jeżeli o zakupach w danym sklepie decyduje cena czy dostępność konkretnego produktu, to tak, wracam, mimo fatalnej obsługi.

    Jeżeli natomiast przy zakupie potrzebna mi jest porada sprzedawcy, to wolę jechać dalej, zapłacić więcej, ale do fatalnej obsługi nigdy nie wrócę.
    (Pisałam o tym już kiedyś. Zostałam bardzo źle potraktowana w sklepie z biżuterią, bo podobnie jak Ciapa – nie wyglądałam na osobę, która ma tam sporo kasy do zostawiania. Pewnie gdybym nie miała na sobie dresu, tylko garsonkę, to zostałabym lepiej obsłużona.)

    Nie wracam do sklepów z ciuchami, w których pracownik lub ochroniarz leży mi na plecach jak chodzę między wieszakami.

    I do takich gdzie co 5 sekund obsługa pyta „w czym mogę pomóc” jak ja chcę sobie najpierw w spokoju przejrzeć co mają, a potem dopiero zadać pytania.
    I do takich, gdzie jak już pytania zadam, dostanę odpowiedź i się zastanawiam z mężem co wybrać, to pracownik stoi koło mnie i czeka na decyzję (mimo że już mu podziękuję za odpowiedź). W tym przoduje jedna z Castoram.

    #5153803

    Anonim

    Zamieszczone przez szpilki
    Wracacie do sklepu z kiepska obsluga?

    nie, ale obsługa musiała mnie mocno zniechęcić
    chociaż to co przytoczyłaś nie sprawdza się w większości u mnie

    zgodzę się co do C&A

    Kapp, Apart – kupowałam i zadowolona jestem
    w EuroRTV często kupuje i tylko raz trafiłam na koszmarne babsko, a tak – rewelacja

    #5153804

    maduxia

    ja tam nie wiem w sumie
    wiem za to, że nie cierpię rossmana u mnie na wiosce- maja skradającego sie za każdym ochroniarza, wkurza mnie, bo normalnie regularnie czuję jego oddech na plecach 😡 jakbym jako klientka była z zasady potencjalną złodziejką.
    Jak Stasio był w wózku to nie mogłam wtarabanić się bez koszyka- tam jest tak wąsko, ze wózek z dzieckiem i koszyk w ręku praktycznie uniemożliwia przeciśnięcie sie między regałami… oprócz tego, że jest prawie awykonalne jednocześnie prowadzić wózek trzymając w ręku koszyk :Boje się: ten ochroniarz zawsze mnie gonił, że mam koszyk wziąć

    Poza tym denerwuje mnie to, że do kas przy wyjściu jest zawsze dłuuuuga kolejka, a pomimo tego zazwyczaj nie chcą uruchomić kasy przy kosmetykach kolorowych (tak jest chyba w każdym r., że jest osobna kasa, w której placi się za kosmetyki kolorowe) jesli się w koszyku takich kosmetyków nie ma.

    Nie chadzam do sklepów- dużych powierzchniowo sieciówek- jeśli kiedykolweik poproszono mnie w sklepie przy wejściu o oddanie torby do depozytu, a kilka razy mi sie to przydarzyło. Chyba wyglądam podejrzanie.

    do fajnych sklepów czasami wpadam pogadać :Wstyd:

    edit: nie chodzę do sklepów, w których nie można płacic kartą, bo zazwyczaj jesśli chodzi o gotówke jestm goła i wesoła. No chyba, że jest to mój ulubiony outlet mojej koleżanki, no ale tam mogę wziąć ciuchy i zapłacić, kiedy mi sie podoba. No i chyba, że mam fazę na ciuchland- wtedy sie przygotowuję sępiąc kasę od męża 😀



    #5153805

    goooosia

    raczej nie wracam do sklepów z kiepską obsługą.
    jak się źle czuję to nic kupić nie umiem chyba że idę po coś bardzo konkretnego to na zasadzie wchodzę-kupuję-wychodzę.
    osobiście nie zgadzam się ze złą obsługą w aparcie, ja zadowolona jestem,a ostatnio szukałam kilku rzeczy i spośród sklepów jubilerskich tylko z obsłygi w aparcie byłam naprawdę zadowolona.

    Zamieszczone przez Bep
    Co carrefoura nie chadzam :Fiu fiu: We Wro najgorszy pod względem obsługi jest chyba real :Hyhy:

    be niecierpię tego marketu, w sumie podziękować im powinnam bo to dzięki nim i temu „poziomowi” obsługi praktycznie przestałam robić zakupy w marketach, dzięki czemu paradoksalnie widzę duże oszczędności w domowym budżecie :Cwaniak:

    ale ile razy tam jestem to się zastanawiam jak oni to robią, że przy b. podobnej ilości kas i klientów mają zawsze 5 razy większe kolejki (w których czasem i 20-30 minut się stoi) niż np w tesco:Fiu fiu:

    #5153806

    zuzel

    U mnie za to w carrefourze kolejek do kasy praktycznie nie ma w porównaniu z pobliskim realem, gdzie w dowolny dzień o dowolnej porze do kasy trzeba swoje odstać.



    #5153807

    marchewkowa

    Zamieszczone przez maduxia
    ochroniarz zawsze mnie gonił, że mam koszyk wziąć

    Nie weszłabym chyba do sklepu gdzie mi każą wziąć koszyk. Często, jak wchodzę po jedną rzecz, nie biorę koszyka, bo mi przeszkadza.

    Zamieszczone przez maduxia
    Nie chadzam do sklepów- dużych powierzchniowo sieciówek- jeśli kiedykolweik poproszono mnie w sklepie przy wejściu o oddanie torby do depozytu, a kilka razy mi sie to przydarzyło.

    Nie oddaję torby do depozytu. Straciłam w ten sposób plecak (wracałam do domu na święta) :Wstyd: i przy okazji dowiedziałam się, ze w Realu nie mają włączonego monitoringu :Fiu fiu:

    Zamieszczone przez szpilki
    Wracacie do sklepu z kiepska obsluga?

    Nie wracam. I do tych stacjonarnych i internetowych.

    #5153808

    kallarepka

    Wg mnie ten ranking jest kompletnie niewiarygodny. To badanie zupełnie do bani m.in. dlatego, że wyciąganie statystycznych wniosków i robienie rankingów na podstawie 5 wizyt w sklepach danej sieci to nadużycie. Nie wspominając o innych kwiatkach.

    Inna sprawa, że poziom obsługi w tego typu sklepach ani mnie ziębi ani grzeje – chyba że przytrafi się coś naprawdę fatalnego, ale jeszcze mi się nie zdarzyło.
    Wychodzę z założenia, że każdy może mieć słabszy dzień i każdy sklep może mieć słabszego pracownika. A na przesadnie podejrzliwych ochroniarzy natykam się wszędzie. :Hyhy:
    Za rzadko zresztą bywam, żeby zapamiętywać takie rzeczy.
    Wkurza mnie natomiast opryskliwa pani na serach w spożywczaku obok, gdzie bywam z kolei prawie codziennie. 🙂

    #5153809

    jane

    U mnie w Warnie to mam chyba z 80% takich sklepow, do ktorych nie wracam, bo tam klienta traktuje sie jak potencjalnego zlodzieja. Dlatego jak jestem w PL to z przyjemnoscia grasuje po sieciowkach, jeszcze mi sie nieprzyjemnosci nie zdarzyly…

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 43)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close