jak to jest po zabiegu przepukliny

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #95243

    anet

    Arianek na 2 pazdziernka ma termin zabiegu
    zastanawia mnie jak dlugo po zbiegu bedzie dochodzil do siebie /mamy zabieg jednodniowy/
    i po jakim czasie bedzie mogl pojsc do przedszkola?
    na co bedziemy musieli uwazac?

    dzieki

    #2011574

    klucha

    Zu po operacji przepuklin: pępkowej i w kresie białek do przedszkola poszła 2 tygodnie po zabiegu.
    tydzień po zabiegu ściągnięcie szwów
    najgorzej było z 3-4 dni
    narzekała ze nie moze sie wyprostować bo ciągną ja szwy
    a potem musiałam pilnować żeby szwy nie puścily 🙂
    a i oczywiście ryk przy ściąganiu szwów 😉

    dzieciaki szybko dochodzą do siebie



    #2011575

    bratek

    maks miał przepuklinę kresy białej i zabieg w wieku 2,5 lat. zabieg był w srodę a w poniedzialek już był w przedszkolu.pilnowałam by nie biegał a reszta ok. na nic nie narzekał

    #2011576

    jaga

    Następnego dnia po zabiegu przepukliny pępowinowej moje dziecię już chciało biegać. Problemem nie był ból, a raczej jego brak – młody chciał szaleć, a lekarze kazali się oszczędzać. W szpitalu byliśmy dwie doby.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close