Jak ubrać dziś na spacer?

Jak to zrobić nie mam doświadczenia a u nas jest ok 12 st. Czy zakładacie pokraowiec na nóżki i co ubieracie, czy jedna czapka wystarczy, i czy trzeba jeszcze jakimś kocykiem. ?

Sabka i Szymonek ur. 24.10.2002

18 odpowiedzi na pytanie: Jak ubrać dziś na spacer?

Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

body, kaftanik, rajstopki, kombinezon, lekka czpeczka
i zadnego kocyka !!! (no chyba ze dziecko by zmarzlo, w co watpie)

ja wczoraj na spacerze czulam sie jak wyrodna matka; dziecko ubrane jak wyzej mialo cieple raczki i policzki (bynajmniej nie wystawialam go na pelne slonce), niczym nie przykrywalam, tylko postawilam budke (troche wialo); a inne dzieciaki opatulone w tony kocy i spiworkow, jakby mroz byl 20 st.
mysle ze troszke zdrowego rozsadku i na pewno dziecka nie przegrzejesz i nie przeziebisz

pozdrawiam

Ewa i Krzyś (3 i 1/3 mies.)
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Moja Natusia wczoraj miała body z dlugim rekawem, rajtuzki, spodenki, buciki, lekka bluze i kurteczke.

Kaśka z Natalką (roczek!!!)

carma Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Masz rację Ewa… hihi… czasem też widzę maluszki ubrane i opatulone, jakby był siarczysty mróz. Wydaje mi się, że w ten sposób najłatwiej można przeziębić dziecko, ale doświadczeń z tym związanych nie posiadam

Maja z Natalką (5 miesięcy!!!!)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Dawid tak samo 🙂

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(6 miesiecy i 1/2!)

basik Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Ja ubralam w body, spiochy, kombinezon cienki (podszyty welur), przykrylam wozkowa kolderka (wlasciwie tak przerzucilam ja przez wozek.Na glowe cieniutka czapka (pojedyncza bawelna). I co? Przegrzalam. Potowki gigant. Mama=gapa. Ta przejsciowa pogoda mnie wykonczy.

Basik i Tynia urodzona 3.10.2002

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

moj Kacper mial rpwniez:
-bpdy dlugi rekaw
-rajstopki
-bluza i spodenki polarowe
-skarpetki i cienka czapeczka
-no i ten nieszczesny kocyk,ale polar to byla bluza nie kurteczka wiec obawialam sie zeby go nie przewialo,ale bylo oki

NATAla i KAPEREK (4 miesiace i 1/4 !)

gosiar Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

A ja od wczoraj sie smieje ze swojej tesciowej.
Ubralam Michala w body, rajstopki, dresik, paputki, czapeczke
i kombinezon
wzielam kocyk tak na wszelki wypadek…
a tesciowa chlas go na michalka
ja po chwil isciagam bo zar leje sie z nieba
a tesciowa chlas go znow po samą szyje
a ja znowu to samo..
nie wiem juz ile razy w ciagu spacerka to wykonalysmy ale nawet slowo na ten temat nie padło…
a mnie to tak rozbawiło ze do teraz mam dobry humor
Gosia

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

hi hi to wytrzymala jestes ,ja jestem pod tym wzgledem zbyt nerwowa hi hi hi

NATAla i KAPEREK (4 miesiace i 1/4 !)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

mowiac o ubieraniu…dzisiaj widzialm 9 mies dziecko….w wozku w spiworze i przykryte grubym kocem zlozonym na pol…….w kombinezonie….przy czym ewka byla w bluzie chustece na glowie i spodniach…dodatkowo rajstopki adidaski,i grube body z dlugim rekawkiem…..

AUTOR:SZALONA MATKA

gosiar Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Na jej nadopiekunczosc nie ma rady, wiec po co mam sie denerwowac. Wole sie z tego posmiac. Ona chce dobrze i ja chce dobrze a ze robimy dokladnie na odwrot to juz trudno
Gosia

annah Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Maximilian ma 2,5 miesiaca a na spacery ubieramy sie tak:body -krotki rekaw, bluzka welurkowa,spiochy welurkowe,skarpety, spodnie ocieplane , bluza ocieplana z kapturem i czapka bawelniana .Na wszelki wypadek zawsze biore ze soba kocyk.
Jak do tej pory jest ok.

Anna i Maximilianek wyjety z brzuchola 12 stycznia 2003

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

masz racje,lepiej sie posmiac,ale mnie i tak by szlak trawial hi hi

NATAla i KAPEREK (4 miesiace i 1/4 !)

pati68 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Ja też widziałam dzieciątko (nawet w tym samym wieku) z babcią na spacerku. Otulone, aż mnie za serce ścisnęło i na dodatek wystawione do słońca (bo babcia siedziała na ławce i też się grzała). Policzki miało czerwone, całe rozognione. Przecież to sa tortury, tylko z dobrego seca. :((((((

Pati i 5 m. [Zobacz stronę]

rene Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Mam wrażenie, że pokolenie naszych mam trudniej adoptuje się do temperatury jaka teraz panuje………..
widok babć z opatulonymi dieciaczkami na wrocławskim deptaku nie jest mi obcy, a jak obserwowałam jakąś mamę, to to dzieciątko już wyglądało z wózka jakoś wiosennie………..
na dodatek powiem, że kiedy moja mama zadzwoniła z Torunia nie zapomniała dodać żebym przypadkiem jeszcze nie zdejmowała zimowej kurtki Izie, bo przecież w wózku dziecka nie przegrzeję………………… a moja Izunia ubrana wiosennie i tak się krzywiła patrząc na słoneczko………….
ubieranie to zawsze trudny problem……….
pozdrawiam

Rene i Iza (5miesięcy)

malutka Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Ja wolę być ostrożna. wiadomo, że dla dorosłych taka pogoda bywa zdradliwa a co dopiero dla dzieciaczków. Mój jest ubierany w czapeczę bawełnianą z daszkiem, body, spiochy, kaftanik i polarkowy kombinezon. Przykrywam go kocykiem i pokrowcem Wcale się nie zgrzał a był lekko ciepły. Jeszcze trochę i kupię mu rajtuzy i będzie w bluzie i spodniach.

Iwona i Bartek 30.08.2002

nata Dodane ponad rok temu,

UDANE ZAKUPY :-)))))))

JESTEM SZCZESLIWA ,JAK BYM TO SOBIE CIUCHOW NAKUPILA.
Wczoraj bylismy w Smyku i nic nie kupilam bo kurtka dosyc fajna kosztowala 100 zl,jak by nie bylo wyjscia to bym kupila ,ale troche mnie serce bolalo na ta mysl.
Dzis pojechalismy do M1 jest tam sklep ADLER- i kupilam tam cudna kurtke 100 razy ladniejsza niz ta w smyku i za 45zl,dwie cienkie bluzy skejtoeskie z dlugim rekawem za 28 zl i spodnie dzinsowe za 30,zaplacilam za wszystko 105 zli ma 4 nowe rzyczy ale sie ciesze ze nie kupilam wczoraj tej kurtki w smyku.Brakuje nam jeszcze czapeczki i bucikow.
Musialam sie pochwalic bo tak sie ciesze hi hi

NATAla i KAPEREK (4 miesiace i 1/4 !)

ola2 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Ja ubieram body, dresik, skarpetki ciepłe, czapeczke bawełnianą, przykrywam kocykiem, stawiam bude i spi. Jak ubałam jej jeszcze rajtuzki i dodatkową bluzeczke – to przegrzałam i miała potówki.
Ola.

edka Dodane ponad rok temu,

Re: Jak ubrać dziś na spacer?

Oj na mnie yeż dzisuaj niektóre mamusie patrzyły, jakbym miała zamiar conajmniej zamrozić własne dziecko. Mała była ubrana w cienkie body, koszulkę i śpiochy (bawełniane) i na to miała założony polarowy kombinezon. Na główce cienka bawełniana czapeczka. Teoretycznie była przykryta jeszcze kocykiem, ale to czysta teoria, bo cały czas go z siebie ściągała. Więc wydaje mi się, że względem pogody było OK, ale faktycznie przy dzieciach opatulonych w zimowe kombinezony i wełniane czapy wyglądała troszkę dziwnie, hi, hi.

Edzia mama Kingi (31.10.02)

Znasz odpowiedź na pytanie: Jak ubrać dziś na spacer??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Niedokrwistość
Natalka ma lekką niedokrwistość. Lekarz zalecił wprowadzenie zupek, żeby mała jak najszybciej mogła jeść zupki z mięskiem (wiadomo – żelazo najlepiej się wchłania z mięsa). Na razie nie kazał podawać
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Jak długo odchody po porodzie?
Wiem, ze teoretycznie do ok. 6 tygodni, ale jestem ciekawa, jak to jest "statystycznie" i realnie, czyli u Was? Kiedy Wam się skończyły? Jestem ciekawa, jak najprędzej mogą się skońćzyć? Obawiam
Czytaj dalej