Jaki prezent na 2-latka dla CHŁOPCA

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 46)
  • Autor
    Wpisy
  • #93086

    olcia

    Co polecacie?
    Sugestie mile widziane,
    zbliżaja się urodzinki Adasia, i pojawiaja sie pytania ze strony rodziny…” co kupic???”

    sama nie wiem. PORADŻCIE!

    #1807129

    tusiaaa24

    rowerek – 🙂 taki z raczka dla rodzicow

    klocki lego duple

    ciastoline

    kasizeczke edukacyjna – z kolorami czy z czyms podobnym

    super ciezarowe – ja ewie kupilam niedawno taka ktora mozna rozkrecac byla taka zadowolona

    co jeszcze ? hmm nie wiem ? jak cos mi wpadnie do glowy to dopisze

    pozdrawiamy



    #1807130

    dorotka1

    lego duplo
    kon na biegunach albo do skakania chyba do skakania nawet lepszy
    kosiarka do trawy
    u nas hiciorem sa takie zabawki z boba budowniczego nie wiem z jakiej one sa firmy ale sa np tu:

    sa niezniszczalne fajnie sie nimi jezdzi wydaja jakies dzwieki co cieszy dziecie ale nie denerwujace rodzicow 😉 niektore sa z fajnym napedem – bomba!

    #1807131

    aborka

    nasze najlepsze zabawki
    – znikopis TOMY. ciągle w uzyciu a synek ma juz 4 i 4 mies
    – rowerek trójkołowy z rączką. jeżdził do 3,5 roku zycia mimo ze miał juz 4 kołowy)

    #1807132

    olcia

    rowerek na trzech kółkach juz ma od roku…
    myślałam teraz o takim na czterech, gdzie potem dwa mozna „odpiąć” i zostają dwa, ale nie wiem czy dwulatek poradzi sobie z pedałowaniem.
    w grę wchodził jeszcze rowerek taki zupełnie bez pedałóa, na dwóch kółkach do odpychania sie nóżkami – ale tez nie jestem pewn aczy dla 2-latka jest to dobry wybór…

    jesli chodzi o klocki, to ma juz ich tyle, że do pokoju nie mozna wejść, więc odpada,
    samochody i ksiązeczki raczej też – ma ich dużo

    Bardziej nastawiam sie na coś, co nie „zagraci” mi mieszkania 😉
    coś, co przyda sie na podwórku, stąd własnie moje typy:
    – rowerek na 4 kołach
    – rowerek na dwoch kołach do odpychania nogami
    – albo też traktor z przyczepą na pedały, do jazdy po ogrodzie

    tylko sama nie wiem czy jest na to jeszcze za mały…
    jak wasze doswiadczenia z takimi „pojazdami” ?

    #1807133

    olcia

    a jak wygląda taki koń do skakania? może jakis link… 🙂



    #1807134

    olcia

    znikopis juz ma – ale rzeczywiście potwierdzam – super rzecz!
    natomiast rowerek własnie rozważam – ale na czterech kołach, albo inny pojazd, np quad na pedały do ogrodu albo ciągnik z przyczepą…

    #1807135

    dorotka1

    oto i konik/osiolek
    mamy taki od kilku miesiecy w codziennym uzytku z bitwa ktory ma prawo poskakac

    #1807136

    moni2003

    skoro masz ogród i chcesz coś co nie zagraci pokoju to moze zjeżdżalnię albo coś w tym kierunku… zorganizować dzieciakowi własny placyk zabaw
    ja proponuję takie puzzle
    laptopik – moje dzieciaki lubią się swoimi bawić

    #1807137

    gabrycha

    Zamieszczone przez dorotka1
    oto i konik/osiolek
    mamy taki od kilku miesiecy w codziennym uzytku z bitwa ktory ma prawo poskakac

    Zastanawiałam się ostatnio nad tym osiołkiem,pomyślałam o dniu dziecka.Czyli co fajny?Polecasz?Antoś ostatnio skacze na czym sie da i szukając takiej dużej piłki do skakania wpadłam na tego osiołka.Spodobał mi sie bardzo,ciekawa byłam właśnie jakiś opini,kogoś kto już to cudo wypróbował;)



    #1807138

    dorotka1

    Zamieszczone przez Gabrycha
    Zastanawiałam się ostatnio nad tym osiołkiem,pomyślałam o dniu dziecka.Czyli co fajny?Polecasz?Antoś ostatnio skacze na czym sie da i szukając takiej dużej piłki do skakania wpadłam na tego osiołka.Spodobał mi sie bardzo,ciekawa byłam właśnie jakiś opini,kogoś kto już to cudo wypróbował;)

    u nas sprawdza sie doskonale mamy od listopada chyba i nie schodzi z topu zabawkowego 😉

    #1807139

    gabrycha

    Zamieszczone przez dorotka1
    u nas sprawdza sie doskonale mamy od listopada chyba i nie schodzi z topu zabawkowego 😉

    To chyba się skuszę;)Dzięki:)



    #1807140

    ladybug

    A macie ogrod?? My mamy taki betonowy ;), ale wlasny! Alex 2 urodziny ma w czerwcu, konia na biegunach ma, klocki, samochody i jezdzidla rozne tez, wiec mamy zamiar kupic mu taki plastikowy domek do ogrodu, z otwieranymi drzwiami i oknami, a ze babcie tez nie maja pomyslu, poprtrosimy je zeby jedna kupila kuchnie plastikowa, a druga wiadro plastikowego jedzenia:-) Zawsze jak jestesmy na zajeciach lub u kogos kto to ma, Alex ciagle gotuje;)

    #1807141

    kasiex

    Zamieszczone przez aaagatka
    A macie ogrod?? My mamy taki betonowy ;), ale wlasny! Alex 2 urodziny ma w czerwcu, konia na biegunach ma, klocki, samochody i jezdzidla rozne tez, wiec mamy zamiar kupic mu taki plastikowy domek do ogrodu, z otwieranymi drzwiami i oknami, a ze babcie tez nie maja pomyslu, poprtrosimy je zeby jedna kupila kuchnie plastikowa, a druga wiadro plastikowego jedzenia:-) Zawsze jak jestesmy na zajeciach lub u kogos kto to ma, Alex ciagle gotuje;)

    ooo, zapraszam do kacika „chce nawiazac kontakt z innymi rodzicami” do watku czerwcusiow2006 🙂

    a wracajac do tematu tez stawiam na jakies ogrodowe zabawki (zjezdzalnia, piaskownica, jakis traktor wlasnie, kosiarka, moze domek plastikowy albo namiot…)

    ta pompowana zabawka do skakania. ktora poleca dorotka tez mi sie fajna wydaje

    #1807142

    Anonim

    Zamieszczone przez olcia_
    znikopis juz ma – ale rzeczywiście potwierdzam – super rzecz!
    natomiast rowerek własnie rozważam – ale na czterech kołach, albo inny pojazd, np quad na pedały do ogrodu albo ciągnik z przyczepą…

    wg mnie najrosądniejszy byłby rowerek na 4 kółkach
    tradycyjna 12”

    krzysiol miał jakies tam plastikowe pojazdy, ciągnik z beczkowozem, motorek na akumulator (wnuk jedyny, więc obie babcie poszalały, wrrrrrrrrr)… ale i tak najchętniej jeździł na rowerku; tylko kupiłabym juz coś pożądnego, sprawdziłabym, czy łatwo się pedałuje (kettlerki kręcą się leciutko)…
    do tego zarąbisty kask i dziecię będzie uszczęśliwone (Krzysiol w swoim kasku prawie spał :D)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 46)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close