Jaki rower na Komunię?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #99386

    ciapa

    Przepraszam, ze w tym wątku ale mam kilka dni na zamówienie z netu…więc sprawa pilna i licze na jakieś odpowiedzi….plizzz o chwilowe nie przenoszenie:Niepewny:

    Dziewczyny może Wy albo Wasi mężowie jestescie doświadczeni w tej kwestii.. .prosze o namiary na model, firmę i rozmiar kół(20 czy większe?).
    Komunię mam 17
    Kwota hmmm do 600 zł
    Rower ma być dla dziewuchy ale myślę, że męski jej nie bedzie przeszkadzał

    Plizzzz……….
    Pomóżcie

    Dzięki

    #2500251

    yoko

    powiem tylko, ze na pewno nie 20
    takie planuje efowi w tym roku kupić (6lat)

    komunista;) ma 8 , wiec mysle, że chyba 24 – szczerze? nie wiem…

    to tyle mojej wiedzy w temacie:)



    #2500252

    ciapa

    Zamieszczone przez bruni
    powiem tylko, ze na pewno nie 20
    takie planuje efowi w tym roku kupić (6lat)

    komunista;) ma 8 , wiec mysle, że chyba 24 – szczerze? nie wiem…

    to tyle mojej wiedzy w temacie:)

    No właśnie przeczytałam Twój watek ale wiele mi nie wniósł, zastanawiam się z tymi kołami, mój młody jeździ na 16 :Hmmm…:

    Nie chciałabym jakiegoś chłamu kupić:Boje się: decyzja zapadła co do roweru a czas goni…

    #2500253

    yoko

    ja tam stawiam jesli chodzi o rowery na firme GIANT, ale czy kupisz rower komunijny za 600zł – szczerze watpie:(
    rynku rowerów nie znam – nie pomogę:(

    #2500254

    mata-hari

    Jak ostatnio koło nas patrzyłam na rowery, to 16-tki były za prawie 500zł. Ale trzeba szukać – może się coś trafi.

    #2500255

    avi

    dwa lata temu kupiliśmy chrześnicy 26tki:Niepewny: – utrzymać sie już na nim umiała a służy jej bardzo dobrze

    mój mąż – trochę w branży- poleca w tej kwocie polskie marki takie jak Arcus, Romet i Kross ale koniecznie na osprzęcie shimano!!!



    #2500256

    Anonim

    Arcus, Romet i Kross
    tez polece

    ile dziewcze ma wzrostu?

    #2500257

    kasia

    ja myślę że co najmniej 24 “, moja ma 7 lat i właśnie taki jej kupujemy, 20 już za mała, a i na 26 potrafi jechać a komunię ma za dwa lata…
    26 na dłużej starczy

    #2500258

    ahjp

    tez mysle , ze 24
    20 to za malo , 26… moze byc za duzo

    #2500259

    avi

    Zamieszczone przez AHJP
    tez mysle , ze 24
    20 to za malo , 26… moze byc za duzo

    kwestia wzrostu – mój 8-latek od roku śmiga na 26:Hyhy:



    #2500260

    ahjp

    Zamieszczone przez avi
    kwestia wzrostu – mój 8-latek od roku śmiga na 26:Hyhy:

    zgadza sie
    Juliana dostala majac 6,5 roku 24″ , ma go do dzisiaj ,ciagle jest dobry a dziecko takie chyba srednie wielkosciowo mam 😉
    Patricia(7,5 lat) ma 20″ rower i jest malawy.

    #2500261

    gosia

    Większe.
    20 kupujemy teraz Artkowi /7 lat/
    Osobiście kupiłabym 28”



    #2500262

    ahjp

    Zamieszczone przez wobysk
    Większe.
    20 kupujemy teraz Artkowi /7 lat/
    Osobiście kupiłabym 28”

    28″ to mam ja stara baba 😉 , to jest wielki rower

    #2500263

    ciapa

    Dziewczyny, dzieki bardzo, po Waszych sugestaiach kupiłam 24 Krossa – cena 700 zł:Boje się::Strach: I zęby w ścianę do końca mca ale sumienie bede miec czyste
    Napiszę, że to też prezent ma dzień dziecka, mikołaja i urodziny na najbliższe 5 lat:Hyhy:

    #2500264

    Anonim

    troche mnie to przeraza – prezent na komunie za 7 stówek (tez mnie niedługo czeka) to co dalej na 18 na slub – takich dziwnych czasów doczekalismy.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close