Jakie i kiedy pierwsze buciki?

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #52950

    magdi

    Witajcie,

    Anusia nie ma jeszcze roczku, ale wiem że jesteście bardziej doświadczone i może odpowiecie na moje pytanie, jakie i kiedy kupić dziecku pierwsze buciki? napiszcie o swoich doświadczeniach? Dzięki:)

    Gosia i Ania 4.11.2003 :)))

    #678907

    monia27

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    hmm ja kupilam sandalki Tymonowi jak zaczal chodzic i stwierdzam,ze to najlepsze buty na poczatek, Takie sandalki z usztywniana pieta.Bardzo dobre sa tez takie zwykle miekkie buciki z nieslizgajaca sie podeszwa.Ogolnie buty maja byc miekke, jak je zegniesz podeszwa powinna sie zginac bez problemu,jezeli kupisz zwykle buciki czubek powinien byc oddalony od paluszka o okolo 1cm ale nie za duzo ,proponuje kupic jedna pare bucikow na poczatek i zobaczysz co ci pasuje a co nie

    Monia i Tymonek (08.08.03)



    #678908

    lea

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    Pewnie zalezy to od pory roku… No i od dziecka – Mati dosc szybko stanal na wlasne nozki. Byla jesien/zima i byly to kapcie.

    Lea i Mateuszek

    #678909

    agataijagoda

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    Gdy Jagódka miala 11 miesięcy kupilam jej sandalki akurat dobre a na jej pierwsze urodzinki miala już nowe o 1 cm większe od stópki. Mialam nauczkę. Najfajniejsze są bucki Bartka i Antylopy ale cena odstrasza a stópki szybko rosną.Jeśli moge doradzic to zapobiegawczo kupilam mojej malej do domu kapciuszki ortopedyczne takie z wysokim i twardym zapiętkiem. Dziecko w nich stawia pewnie nóżki no i nie wykrzywia stópek. Wlaśnie od dzisiaj nosi nową drugą parę.Można je kupić w Smyku.

    Agata i Jagódka ( 19.06.2003 )

    #678910

    emalka

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    hmmmm… co do tych bucikow to zdania sa podzielone. Bo utrudniaja dziecku naturalny ruch stopy i wymuszaja chod podobny do „robota” – to opinia fizjoteraopeutow. Wiec ponoc jesli dziecko nie ma problemow ze stopami taki buty nie sa dobre.
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur.21.04.03

    #678911

    czarna1

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    Paweł dostal pierwsze buciki odkąd zaczął chodzić czyli ok. 11 miesiaca, były to tombuty, wązane butki skórzane ze sztywna pietą….

    Magda i Pawełek ur. 29.11.2002



    #678912

    redford

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    My kupilismy takie pierwsze prawdziwe buty na wiosne i byly to Gucie. Zalezy to od pory roku i jesli bedziesz kupowac to pewnie niedlugo jakies jesienno-zimowe. Z tego co wiem, to rozmiar 19 maja chyba tylko Gucie, a moze sie mylę. Dobre tez są Bartki. Takie mielismy, a co do innych firm, to moze mamy sie wypowiedzą.


    Kasia i Maciek 25.04.2003

    #678913

    iwi

    Re: Jakie i kiedy pierwsze buciki?

    Pierwsze buciki Laurusi to były kapcie Befado, był środek zimy i ona po dworze jeszcze nie chodziła, tylko w domu. Miała wtedy 8,5 miesiąca i juz chodziła przy meblach. Te kapcie są tanie i mają znak zdrowej stópki. Co do normalnych butów to polecam Antylopy (to młodsza siostra Bartka), są srednio tańsze o około 40zł od Bartków.


    Iwcia i Laurusia 26.04.03r

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close