jędza też mama

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #14321

    julia

    deptak
    molo
    Gdańsk-Brzeźno

    idą i rozmawiają przede mną 2 mamy w tym jedna zołza do kwadratu

    – oj nie używasz Pampersów??? ja tam mojemu nie żałuję
    – popatrz ważę mniej niż przed ciążą , jak się postarać to nic trudnego
    -może chcesz pożyczyć moje ciuchy ciążowe, miałam mniejszy brzuch w 5 miesiącu niż ty 3 miesiące po porodzie,
    – a co ona ma takie FLUNY (????) przekarmienie mleczne? dziewczyno nie dopuść żeby TEŻ była gruba (dodam tylko że ta druga wcale nie była gruba za to zołza rozmiar 34 i bardzo ładna)
    -bałam się że mi się włosy przeżedzą po DZIECIAKU (wrrrr) ale nie są ok
    -nie jedziecie na wakacje? my jedziemy na majorkę w tym roku na pewno
    -co mąż ci kupił za dzieciaka? nic?????!!! a to skąpiec, ja dostałam……..(mewa zaskrzeczała) z diamentem
    – mam takie kaftaniki od ciorki z rajchu trochę wyblakłe nie będę takich nakładała Igorkowi, może chcesz odkupić?

    jak ją zobaczę jeszcze raz będę uciekać na koniec mola
    jenki to chyba żadna z dziewczyn z forum, prawda?

    a swoją drogą jestem podsłuchiwacza g=hi hi
    moja wina że szły przede mną
    hi hi

    Inaśkowa mama pół roczku!!!

    #214180

    czarna

    Re: jędza też mama

    jezu……………………..
    toldi…hihito bylam JA

    AUTOR:SZALONA MATKA



    #214181

    Anonim

    Re: jędza też mama

    co za babon glupi!

    Kaśka z Natalką (roczek!!!)

    #214182

    Anonim

    Re: jędza też mama

    Wrrrrr, chcialoby sie wytargac za kudly
    kiedys mialam taka niby przyjaciolke- ja wiadomo wiecznie na diecie zero efektow, za to ona chuda jak szczapka
    potrafila stac przed lustrem pokazujac zebra i mowic, kurcze chyba przytylam….
    mam nadzieje ze ta od majorki kiedys maz zostawi dla takiej troche grubszej za to sympatyczniejszej, howk

    Gaba i Marysia (7 miesięcy)

    #214183

    gosiek

    Re: jędza też mama

    fajnie napisane 🙂
    słyszę już głos tej kobiety- uśmiałam się!
    a tak na marginesie- rzeczywiście zołza

    Gosiek i Tamara ur.10.05.02.
    /

    #214184

    Anonim

    Re: jędza też mama

    i wyobraz sobie, ze ona bedzie czyjas tesciowa

    juz wspolczuje przyszlej zonie Igorka

    ja mam syna :)))

    Ewa i Krzyś (3 i 3/4 mies.)
    http://www.mln.republika.pl



    #214185

    stenia72

    Re: jędza też mama

    Ta jędzo-mama to chyba klon mojej teściowej. Kiedyś zanim byłam w ciąży to powiedziała mi że będę gruba, a przy tym miała taką wredną minę….hihi i się przeliczyła.

    Marzena i Przemcio (4 i 1/2 m-ca)

    #214186

    pluto

    Re: jędza też mama

    Ja też sobie wypbrażam już tą zołzę….u nas na osiedlu pełno jest takich………..

    Julka kulka i 9 miesięczny Karolek

    #214187

    olenka-p

    Re: jędza też mama

    ale ty cudnie piszesz! nie zajmujesz się przypadkiem pisaniem zawodowo? jeśli nie – moze powinnaś? bomba!
    a takie szczurowate zołzy (przepraszam szczurki – miłe zwierzątka) doprowadzają mnie do szału. czemu ta druga nie wzięła dupy w troki i nie pomknęła w drugą stronę?! ja bym nie zdzierżyła… wrrrrr

    olenka & tygrysek adaś (23.12.02)

    #214188

    gosiaczek13

    Re: jędza też mama

    jak ktoś powie na mojego synka dzieciak to jak wyrzne w r……

    Gosia i (ur.13.12.2002) Adiczek!!



    #214189

    renia

    Re: jędza też mama

    Jak je zobaczysz, nie uciekaj, tylko napisz znowu, posmiejemy sie.


    Renia
    mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)

    #214190

    nata

    Re: jędza też mama

    he he he ja rowniez poieram he he,napisz jeszcze jak je spotkasz ;-))))))

    a tak na marginesie to nieznosze takich GWIAZD kopla bym ja z checia w zadek zeby doleciala tam gdzie by spodkala swoje kolezynki i z nimi mogla by sobie w odizolowanym swiecie dyskutowac o majorce i wyblaklych ciuszkach ;-)))

    NATAla i KAPEREK (4 miesiace i 1/4 !)



    #214191

    nata

    Re: jędza też mama

    ja tez………………………………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NATAla i KAPEREK (4 miesiace i 1/4 !)

    #214192

    Anonim

    Re: jędza też mama

    Ale sztuka !!!!!!!!! gdzie takie baby się rodzą, aż ciarki przechodzą.

    Ankai 17 miesięczny Michał

    #214193

    aleksandra27

    Re: jędza też mama

    Oj, kochana… to powinnaś się przespacerowac po bulwarze w Gdyni – tam dopiero można usłyszec rozmowy mamuś…… Juz wiem, gdzie nie będę chodzić na spacery w weekendy – wtedy jest najwięcej jędz na spacerze. I jeszcze potrafia cię zaczepić, żeby tobie tez jakąś szpilę wsadzić:)))

    Ola i Mateuszek (28.04.03)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close