Jest mi smutno :(

Czesc
No i nic z tego, jeszcze dzisiaj rano zrobilam test (33d.c) , okres spoznial mi sie dwa dni wiec postanowilam sprawdzic. No i najpierw wielka radosc bo kreska byla , nawet calkiem wyrazna ( choc nie gruba). a dwie godziny pozniej dostalam okres. Zlosliowosc losu jest syraszna, najpierw nadziej a potem gorzki rozczarowanie, zeby chociaz test byl negatywny, a tak to teraz nie wiem co myslec . byla ciaza czy nie , amoze jest nadal pomimo okresu. ja chyba zwaruje, czy takie rzeczy nie moga byc czarno-biale, albo tak albo nie, byloby duzo prosciej.
Musze przyznac ze ciagle mam nadzieje, zrobie test jescze po okresie. moze jednak. A moze ktos juz byl w takiej sytuacji jak ja i teraz ma sliczna dzidzie.
Prosze ojakis odzew, bedzie mi razniej.
Monika

Monika

10 odpowiedzi na pytanie: Jest mi smutno :(

baby Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Moniczko – trzymaj się dzielnie. Niestety nie wiem co ci odpowiedziec 🙁 podobno zdarza sie ze zaplodnione jajeczko moze “przetrwac” małpę i dalej się rozwijać zwyczjanie jakby nigdy nic. Ale częściej się niestety zdarza ta gorsza ewentualność.
Poczekaj jeszcze, zrób test po miesiączce. Ale nie żyj złudzeniami i zyj tak jakby to był 1 dc czyli wszystko przed nami. Dla ewentualnej dzidzi żadne nerwy nie są przyjazne.
A w rankingu jeszcze poczekamy :))))

Gosia z Leszna

aleksa Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Nie chce Ci robic nadzieji bo wiem jak bardzo boli rozczarowanie ale ja znam dwa przypadki mojej przyjaciolki siostra do trzeciego miesiaca miala okres i nie wiedziala ze jest w ciazy najlepiej zrob test po okresie trzymaj sie cieplo

OLUS

kasiat Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Czytałam na Oczekujących, że kilka dziewczyn miało okres i były w ciąży (jedna nawet przez 6 m-cy normalnie miesiączkowała!!!!!). Też myślę, że powinnaś spróbować testować jeszcze raz po okresie. Jednak też uważam, że nie powinnaś nastawiać się za bardzo, bo co ma być, to będzie i szkoda tracić nerwy
Pozdrowionka

Kasia
[Zobacz stronę]

kasiafl Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Moniko!!!
Ślicznej dzidzi niestety jeszcze nie mam, ale miałam taką sytuację. Byłam w ciąży i miałam okres. Normalny okres! nie żadne plamienie – jak mi potem gina wmawiała.
Wtedy jednak nie przypuszczałam że jestem w ciąży! Test zrobiłam dopiero 3 tyg. później – i wtedy dopiero poszłam do lekarza. No i byłam od razu w 8 tygodniu!! Potem jednak znowu dostałam plamienia i ciąża skończyła się w 11 tygodniu ….. :-(((((((

Jest to możliwe i myślę że skoro test Ci wyszedł to ciąża jest!

Pozdrawiam,
Kasia

kiciucha Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Moniko!!! jeżeli krwawienie będzie skąpe to jest szansa że jesteś w ciązy. Poczekaj pare dni i powtorz test. Mnie niestety sie nie udało.Miałam tak kiedyś że test wyszedł pozytywnie a następnego dnia dostałam m-czkę. Była ona bardziej obfita ze skrzepami i trwała 7 dni. POtem zrobiłam test i był negatywny. Ale w następnym cyklu znów ujrzałam 2 kreseczki i jak narazie to mój 8 tydzień. Nie smudź się zobaczysz że wszystko będzie dobrze i zobaczysz upragnione 2 kreseczki. Pozdrawiam Cie E.

asiucha Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Monisiu – jeszcze nic straconego, nie martw sie. W weekend rozmawiałam z moją koleżanką o jednej z naszych koleżanek ze studiów, z która ja nie utrzymuję kontaktów, ale ona tak. Powiedziała mi że ona jest w ciąży. Poszła do lekarza, kiedy zatrzymał sie jej okres i test był pozytywny. Lekarz potwierdził ciążę i powiedział że jest w 4 miesiącu !!!!
Podobno zaczęła sie trząść jak galaretka ze strachu i szcześcia zarazem. Tak więc nie martw się bo takie rzeczy sie zdarzają. Ja bym po 3-4 dniach zrobiła test z krwi.
Powodzenia 🙂

Asia
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Zastanawiam się co zrobiłabym w takiej sytuacji… chyba pognałabym do lekarza. W każdym wypadku życzę Ci dużo spokoju, no i trzymam kciuki. Pozdrawiam, A.

agapa
[Zobacz stronę]

monika2 Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Dzieki za wszystko, ale chyba stracilam juz nadzieje. Niestety okres jest dosyc obfity i bardzo bolesny.Na szczescie w sobote wyjezdzam na 10 dni do Chorwacji, wtedy troche odsapne od tego wszystkiego.No I bedziemy probowac w natepnym cyklu, i oby sieu dalo. Odezwe si po powrocie idam znac co dalej. wszystkim zycze wiecie czego.. 🙂 Pa. pa
monika

Monika

bmw Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Monika,bardzo bym tobie zyczyla aby to byla ciaza,jesli chodzi o krwawienie w czasie ciazy to moja siostra miala cos takiego w pierwszym miesiacu. Pozdrawiam bardzo cieplo.

gacka Dodane ponad rok temu,

Re: Jest mi smutno 🙁

Ja uważam, że jeszcze nic straconego. Znam kobiety, które pomimo tego, że były w ciąży miały małpę. Moja koleżanka przez pierwsze 3 miesiące ciąży miesiączkowała. To ją też zmyliło, dowiedziała się dopiero pod koniec 2 miesiąca ciąży, że w niej jest (i co najfajniejsze – była w ciąży mnogiej i dziś ma wspaniałych 5 – letnich synów). Tak więc wszystko może się jeszcze zdarzyć. Faktycznie proponuję powtórzenie testu za kilka dni i wówczas powinnaś mieć już pewność. Ja wierzę, że rośnie już w Tobie mała fasolka;)

Znasz odpowiedź na pytanie: Jest mi smutno :(?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
boli rączka
Mój synek ma roczek od wóch dni boli go rączka. Nie zauważyłam, aby się gdzieś uderzył lub przewrócił na tą rączkę (choć tego nie wykluczam, bo czasem zostawiam dziecko z
Czytaj dalej
Dla starających się
co ja mam zrobić???
Słuchajcie, w niedzielę mam 1 rocznicę slubu, a z moim mężem tak źle mi się układa, że gdybym nie była związana małżeństwem, to bym po prostu odwróciła się na piecie
Czytaj dalej