jestem po usg 7 tc

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #42353

    komuszka

    moja fasolka mierzy 11.1 mm i widziałam, słyszałam jak bije mu serduszko lekarz stwierdził ze nie ma sie do czego przyczepic.ciesze sie strasznie tylko teraz musze sie przeniesc do listopadowek bo termin z usg wychodzi mi na 02.11.04 a jak sprawdzałam na dziecko -info to moja dzidzia powinna mierzyc 2.5 cm czy tak??????

    #553873

    zorina

    Re: jestem po usg 7 tc

    witaj wśród nas listopadówek. Ja wybieram się jutro na pierwszą wizytę i liczę, że USG wypadnie pomyślnie i również się dowiem pozytywnych wieści. Nie dopuszczam do siebie innych możliwości,chociaż nie ukywam, że się trochę obawiam. I mam nadzieję, że zostanę wśród Was- termin wg wstępnych obliczeń przypada na koniec listopada. Jesteśmy mniej więcej w tym samym tc więc jutro odezwę się odnośnie wymiarów mojej fasolki.
    pzdr
    Zorina



    #553874

    sasanka

    Re: jestem po usg 7 tc

    Komuszko,
    Nie zaprzataj sobie wymiarami głowy bo u Ciebie wszystko jest w porządku. Mój maluch w tym tyg miał koło 8 mm, więc jeszcze mniej niż Twój. 2,5 cm to koło 9 tygodnia 🙂 Nie trzeba czytać wszystkiego co wpadnie w ręce, a na dziecko info wymiary są moim zdaniem zawyżone i to bardzo.
    Ja jakiś cza stemu kupiłam sobie jakies specjalne wydanie czasopisma hmm chyba ma tytuł Ciąża bez lęku i tam wymiary są najbardziej trafne i rozwój dzidzi tydzień po tygodniu. Polecam.

    I się już nie martw i nie stresuj. Życzę spokojnych hmm jeszcze 7 miesięcy:)
    Pozdrawiam

    Milena i kruszynka wrześniowa

    #553875

    sysim

    Re: jestem po usg 7 tc

    Milenko tak się cieszę że u Ciebie i Twojej dzidzi wszystko ok.
    U mnie też zaczyna się powolutku klarować.
    Myślę że nasze modlitwy zostały wysłuchane
    Dawno na Ciebie nie natrafiłam na forum.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    #553876

    sysim

    Re: jestem po usg 7 tc

    Witaj komuszko!

    Szkoda że musisz nas październikówki opuścić.
    Może zostaniesz i tu i tu?
    A wymiarami dzidzi tak jak napisała Ci Milenka za bardzo się nie przejmuj to sprawa indywidualna u każdej z nas inaczej.
    A co książka to inaczej jest napisane.Także nie sugeruj się tym za bardzo. Ale żeby Cię uspokoić sprawdziłam Ci w mojej książeczce i jest tam napisane że zarodek w 7 tyg ciąży mierzy 8-10 mm. Także wszystko jest ok.
    To zależy też jak lekarz mierząc fasolkę uchwyci.

    #553877

    shibaa

    Re: jestem po usg 7 tc

    Zobacz tutaj:
    http://niemowle.onet.pl/1095942,8,1,1120,7551,wszystko.html
    bardzo fajny i dokładny opis kolejnych tygodni – z wymiarami :))
    Agata



    #553878

    sasanka

    Re: jestem po usg 7 tc

    Długo mnie nie było- to fakt.Z powodu plamień i krwawień większość czasu spędzam w łóżku krążę między domem a szpitalem. Do tego meczą mnie mdłości i wymioty, schudłam od początku ciąży. Jeśli chodzi o krwawienia- należę do tej grupy kobiet, które nawet w ciąży krwawią w terminie potencjalnej @. Na szczęście te krwawienia nie dotyczą bezpośrednio malucha, mam przedzieloną macicę i śluzówka złuszcza się w drugiej jamie, no ale to juz podobno ostatni raz.
    Mój maluch miał w piątek 6,5 cm i żwawo się ruszał, to niesamowity widok:)
    Skończyłam 12 tydzień i chyba najtrudniejszy okres mam za sobą.
    Dziś idę do swojego gina, zobaczymy co mi powie.

    Dziękuję za pamięć i też moco pozdrawiam:)
    Milena z kruszynką wrześniową

    #553879

    shibaa

    Re: jestem po usg 7 tc

    Moja kuzynka miała normalne miesiączki (no bardziej skąpe i krótsze, ale o czasie) przez prawie całą ciążę tak że dopiero jak była w 5 miesiącu dowiedziała się że jest w ciąży!!! Poszła do lekarza bo jej coś dziwnie brzuch urósł :))))
    Przypuszczała że coś nie tak, ale jak jej powiedział lekarz że to już 5 miesiac to prawie z samolota spadła :)))
    Agata

    #553880

    blueanna

    Re: jestem po usg 7 tc

    witaj! z twoja fasolka jak najbardziej wszystko w porzadku! tak jak lekarz tobie powiedzial, moja w tym tygodniu liczyla 10.8 mm czyli wszystko sie zgadza, a to ok.2,5 cm to nie wiem gdzie taka bzdure ktos napisal, nasza dzidza dopiero w 9tym tygodniu miala 26,4mm.
    zycze ci kolejnych udanych przezyc podczas usg!
    pozdrowionka

    #553881

    mijul

    Re: jestem po usg 7 tc

    witam
    jeśli chodzi o wymiary dzidziusia to się nie martw – jeśli lekarz powiedział że wszystko jest w porządku to znaczy że tak jest. Myślę że wymiary np. na niemowle.onet.pl z pierwszych tygodni to podają wymiar pęcherzyka ciążowego a dopiero potem samego dzidziusia i może stąd to nieporozumienie.
    na pewno wszystko w porządku i na następnym USG pewnie wymiar będzie duuuużo większy bo Twoja dzidzia szybko i zdrowo rośnie 🙂
    pozdrowienia
    m. i jej maluch

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close