jestem zła – bez powodu!

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)
  • Autor
    Wpisy
  • #32948

    callipso

    …uwaga marudzę…od wczoraj jestem tak wściekła, że gdybym tylko mogła to omijałabym się z daleka…wszystko mnie drażni….wczoraj wyżyłam sie na bogu ducha winnym męzu i myślałam, że dziś mi przejdzie ale dzis jest jeszcze gorzej…dobrze, że do Igora mam niespozyte (oby) naklady cierpliwości…..może to jakaś jesinna depresja albo mega PMS ??…cokolwiek by to nie było jak nie minie szybko to kogoś uduszę albo w najlepszym wypadku pokłócę się z cala rodziną

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #435225

    magdawroc

    Re: jestem zła – bez powodu!

    Bywa:-(((
    U mnie to zazwyczaj PMS.
    Pozdrawiam
    Życzę wytrwania

    Madzia z Igą ( 7 lat) i Filem (4)



    #435226

    callipso

    Re: jestem zła – bez powodu!

    Dzięki:)…ja nadal karmiąca, więc bez okresu już od 1,5 roku…mam nadzieję że to nie będzie kumulacja tych wszystkich PMS-ów:)

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #435227

    emalka

    Re: jestem zła – bez powodu!

    TY mnie nie denerwuj..!!! z tym okresem 🙂 – ja mimo, ze Zuzolec tez cycowy wlasnie dostalam juz 2 okresu (co ciekawe pierwszy przyszedl ROWNIUSKO w rok po zajsciu w ciaze) i tez wrocilo PMS.. ku rozpaczy i zgryzocie mego Malzonka Szanownego…Sie nie nacieszylam tym czasem bez okresow, bo w ciazy krwawilam (mialam krwiaka) przez prawie 3 miesiace.. ehhhhh………….
    wiec prosze mi sie tu wziac w garsc i nie anrzekac – inne maja gorzej!!!! a jak ten argument nie przemawie to polec na solarke – to ZAWSZE poprawia nastroj – ze o LOVE ACTUALLY nie wspomne :))))))))))
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur.21.04.03

    #435228

    Anonim

    Re: jestem zła – bez powodu!

    ja tez czasami miewam takie klimaty………..;-)) i oczywiscie najbardziej czepiam sie wtedy meza………..;-)) na szczescie on ma bardzo sluszne podejscie do tego- w ogole go to nie rusza…………….;-)))Z reguly na drugi dzien mi przechodzi……….Pzdr!

    guciak i Ninka 27.04.2003

    #435229

    beatab

    Re: jestem zła – bez powodu!

    witaj w klubie
    idziemy gdzieś narozrabiać??? :-))))

    Beata&Patryk(03.03.03) http://betka.prv.pl



    #435230

    callipso

    Re: jestem zła – bez powodu!

    jasne! masz jakiś pomysł gdzie ?

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #435231

    beatab

    Re: jestem zła – bez powodu!

    to może do sejmu ??
    pokażą nas w wiadomściach:)))))))))))

    Beata&Patryk(03.03.03) http://betka.prv.pl

    #435232

    callipso

    Re: jestem zła – bez powodu!

    ….no tak, tam by się nikt nie zdziwil …dwie zmierzłe baby wiecej, czy mniej :))))

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #435233

    callipso

    Re: jestem zła – bez powodu!

    …no właśnie….na drugi dzien miało przejść, a tu dziś jeszcze gorzej….biedny małżonek;-)

    Ola i Igorek 25.03.2003



    #435234

    callipso

    Re: jestem zła – bez powodu!

    ….z solarki nici bo nie mam z kim zostawić terrorysty ale przycupnęłam na chwile na kamyczku za domem i wystawilam dziób do słonka – chwilowo pomogło:)….na love actually muszę czekać do soboty – moze do tego czasu nikogo nie zamorduje…

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #435235

    Anonim

    Re: jestem zła – bez powodu!

    o jej………..ale jutro, to juz na 100% bedzie dobrze!!! Caluski!

    guciak i Ninka 27.04.2003



    #435236

    lea

    Re: jestem zła – bez powodu!

    :-((((((((( ja lepiej nic nie napisze…
    tzrymaj sie….

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #435237

    callipso

    Re: jestem zła – bez powodu!

    …trzymam….jeszcze….ale bluźnię strasznie….nie wiem skąd ten nadmiar negatywnej energii…wrrrr
    Buźka!

    Ola i Igorek 25.03.2003

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close