Jutro idę do szpitala !

Muszę się Wam wyżalić, chociaż nie raz to już robiłam. Kilkakrotnie pisałam na forum o przedłużającym się u mnie krwawieniu po porodzie. 29.12 minęły 2 miesiące. Przed świętami moja gin poradziła mi łykać Exacyl i Hemorigen. Krwawienie ustało, ale niestety tylko na tydzień. Od początku tego tygodnia zaczęłam znowu krwawić i to dosyć obficie, kiedyś nawet miesiączek nie miałam takich. Dzwoniłam do mojej ginekolog i poradziła mi jechać na Izbę Przyjęć. Pojadę z mężem jutro rano, bo dziś jeszcze mamy umówioną wizytę znajomych i nie wypada odmawiać.
Boję się tego , co może się okazać w szpitalu (dziwne , bo porodu wcale się nie bałam)
Trzymajcie dziewczyny kciuki. Może ten koszmar 2 miesięcznego krwawienia niedługo się skończy…
Pozdrawiam

Małgosia z Weroniką (29.10.2003)

13 odpowiedzi na pytanie: Jutro idę do szpitala !

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

Małgosiu, dobrze, o tym piszesz, po to jest forum, by sie wyzalic, podzielic chocby smutnym doswiadczeniem… a na pewno nie tylko ja rozumiem, dlaczego sie boisz – porod jest czyms normalnym po ciązy 😉 a to krawienie to niepokojąca Cie zagadka… mam nadzieje, ze okaze sie, ze to nic powaznego i szybko Ci pomogą

Lea i Mateuszek (14.03.03)

julia Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

o kurcze…….
mam nadzieję że wszystko będzie ok
daj znać gdy wrócisz……

Ignaśkowa mama

Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

trzymamy mocno!

guciak i Ninka 27.04.2003

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

Trzymam kciuki, rozumiem Twój strach, ale na pewno wszystko będzie dobrze:) pozdr!

KIKA210 + Ada 22.05.03r.

magonil Dodane ponad rok temu,

Wróciłam ze szpitala

No i pojechaliśmy dziś rano z mężem. Doktor zrobił usg , zbadał i wykonano badanie krwi.
Podobno u mnie nałożyła się końcówka inwolucji macicy i miesiączka. Jeżeli jeszcze przez tydzień będę krwawiła, mam brać progesteron , aby unormować cykl. A morfologię mam tak dobrą , jakbym wogóle nie krwawiła (hb-13.7)
Kamień z serca mi spadł, bo oczami wyobraźni widziałam już najczarniejsze scenariusze. Po prostu “ten typ tak ma” !
Pozdrawiam już bardziej optymistycznie wszystkie kochane forumowiczki

Małgosia z Weroniką (29.10.2003)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Wróciłam ze szpitala

Super. Bardzo się cieszę 🙂

Beata i Ptysia (30.01.03)

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

Moja tesciowa krwawiła bez przerwy przez całe swoje matczyne życie bo nikt wówczas nie wiedział jak temu zaradzić… Była to dolegliwość przykra i utrudniająca życie ale nie była śmiertelna.

Mam nadzieję, że lekarze szybko i trafnie zdiagnozują twą przypadłość i znajda sposób by jeą zlikwidować.

Boisz się pewnie ze względu na maleństwo, które będziesz musiała zostawić w domciu…

Trzymam za Ciebie kciuki i wierzę, że będzie OK :).

Aga i Olo
[Zobacz stronę]

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: Wróciłam ze szpitala

ufff, to dobrze ze już mozesz odetchnąć
trzymaj się cieplutko

pozdrawiam

Ola z Natalią- 2czerwca2003

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

odrazu wiedziałam, ze bedzie ok!


Ala i Filipek
ur 29.07.2003

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: Wróciłam ze szpitala

no to na szczęście wszystko w porządku……
pozdrawiam i zdrówka

LESZCZYNKA I EMILKA (23.09.03)

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

Bedzie dobrze TRZYMAM KCIUKI !!!
Buziaki i nie denerwowac mi sie ! Dadza Ci jakies leki i zobaczysz krwawienie ustapi 🙂
A mnie to sie wydaje ze juz tak masz (tyle czasu Ci trzeba ) ….
chyba ze boli Cie ? …
Trzymaj sie i glowa do gory !!!
Pozdrawiam Slonecznie !!!

Anastazja i kochana Jagoda (01. 08. 03)

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: Wróciłam ze szpitala

no to super!!!

Pozdrawiamy,

Magda i Albercik ur. 8.09.03

onka Dodane ponad rok temu,

Re: Jutro idę do szpitala !

swietnie, ze wszystko jest ok 😉

onka i ;18.08.03

Znasz odpowiedź na pytanie: Jutro idę do szpitala !?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Dwa pytanka
Cześć! 1. Kupiłam laktator Aventu - zestaw z dwoma buteleczkami. Zastanawiam się nad przydatnością woreczków do mrożenia, które można do takiego zestawu dokupić. Czy wiecie, ile kosztują? Czy są to jednorazówki? Ile
Czytaj dalej