kanał BBC LEARNING / PRIME

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #69989

    kata

    w poniedziałki przed 7 są programy dla dzieci po …hiszpańsku co dla mnie osobiście ma ogromne znaczenie , o 7 są teletubisie przez cały tydzień, więc DoDo ogląda codziennie regularnie

    w ogóle to jestem pod wrażeniem programów edukacyjnych BBC tych dla starszych dzieci też

    polecam


    15 m

    #900854

    cait

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    Czasem oglądamy – całkime fajne te programy. Oczywiście nikt mnie nie zagna w normalny dzień o 7 przed TV, ale później na szczęście też są .


    Cait + Alka (15 stycznia 2003)



    #900855

    kata

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    hihihi ja mam pobudkę przed 7 więc DoDo je kaszkę i ogląda teletubisie


    15 m

    #900856

    beasia

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    u nas to samo-śniadanie przy teletubisiach a jak nie zdążymy na 7.00 (bo Ania przypadkiem dłużej pośpi),
    to zaliczamy teletubisie na dwójce …

    #900857

    kika210

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    Właśnie oglądamy (powtórka z rana)

    MY:)
    ps.friko.pl

    #900858

    beasia

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    Kika, ale super zdjecie w podpisie !!!!



    #900859

    papuch

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    jak mu się znudzą tubisie to polecam tweenies! Wspaniałe piosenki ( nawet jeśli sie nie zna ang to też brzmią uroczo) moja basia nawet tanczy z nimi i naśladuje ich ruchy – kupiłam jej bielizne z tymi postaciami i kiedy ma ochotę sikac to jej przypominam ze nie wolno obsiusiać Belli ani Jaka bo im smutno – zawsze uda sie dobiec do toalety! Co więcej można sobie ściągnąć te wszystkie piosenki i kolorowanki ze strony i wszsytko free!
    Pap i Basia 8.9.03

    #900860

    kata

    Re: kanał BBC LEARNING / PRIME

    znam Tweenies bo one zaraz po ttubisiach ale DoDo potem juz nie jest zainteresowany


    15 m

    #900861

    kata

    zmienili ramówkę rano

    ale się dziś wkurzyłam, właczam a tam teletubisie ale jakiś matrix, na pomarańczowym tle pojawiają się i znikaja kolejno, nie ma słoneczka ani tych powtarzalnych części które uważam że dla tkaiego malucha jak mój sa istotne, nei wiem czy jest jakiś inny program dla tkaich małych dzieci a oni jakieś jaja robią, ciekawe czy jutro też tka będzie

    potem tez zamiast Tweenies i Fimbles jakieś inne filmy kurcze tam dzieci z całego świata im rysunki wysyłają tych tubisió i tweeniesów i fimblesów a oni tak drastycznie wszystko zmieniają, jak tu wytłumaczyć tkaiemu dziecku ze sorry ale już nie będzie?

    jestem wkurzona i zamierzam napisać maila jak tlyko się zbiorę po angielsku

    mogli przecież stopniowo zmieniać…..


    16 m

    #900862

    beasia

    Re: zmienili ramówkę rano

    Kata, nietylko rano-powtórki popołudniowe też takie
    ja też jestem rozczarowane, nie dość ze nie te teletubisie co trzeba, to jeszcze odcinki 10 minutowe… ale kicha!!!



    #900863

    kata

    Re: zmienili ramówkę rano

    własnie napisałąm przejmująca skargę, ciekawe czy odpiszą

    zauważyłam że DoDo jakby ogląda tego jak mu tam andy pandy, ale nie ma jak tubisie


    16 m

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close