Karmienie butelką – ile powinny zjadac?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #111255

    wyki

    Chyba mam problem z jednym Twinsem… Hubert od nowości był większy, silniejszy i nie było problemu z jego karmieniem. Jadł ładnie i z piersi i z butli – obu karmię mieszanie. Od jakiś 2 tygodni nie chce mi jeść. Jak karmię piersią i potem dokarmiam butelką to pierś ssie 5-10 min a butelki albo nie chce w ogóle albo jak zechce to wypija 30 ml dławiąc się bo leci szybciej niż z cycka. Jak karmię jedno karmienie piersią, kolejne butlą to znowu cycek 5-10 min; butelką w kolejnej rundzie od 45 do 90 ml. Przybrał na wadze kilogram przez miesiąc ale mam wrażenie że to dlatego, że jadł ładnie na początku…
    A ha – kupy też robi 1-3 na dobę. Chyba też za mało… Ale Jacek ostatnio też w tym temacie ma podobnie a je jak smok.
    Zastanawiam się nad przejściem tylko na butlę u obu ale po pierwsze nie wiem ile mleka jednorazowo powinny zjadać jeśli karmię je co 3 godz i czy to normalne że w wieku 5 tyg można mieć problem z niejadkiem? Temat niejadka przerabiam już z 6 lat u Izy ale nie od takiego malucha:Boje się:
    Jakieś sugestie zanim ruszę do pediatry?

    #5003363

    chilli

    sie widocznie nazera z cycka i nie potrzebuje dobicia z butelki. imo.
    5 tyg to juz kawal chlopa i ssie efektywnie widocznie i mu te 10 min wystarcza.
    a po ilu sie drze znowu na jedzenie?

    poczekaj ze 2 tyg i zobacz jak bedzie przybieral na samym cycku.

    ps. jedza ile uznaja – wiktoria wsuwala 120ml leon ledwie 60ml



    #5003364

    kasia2105

    mnie tez sie tak wydaje ze jak z cyca popije to niechce daj mu tyle ile zje i juz a co ile ci je??

    #5003365

    wyki

    Zamieszczone przez szpilki
    sie widocznie nazera z cycka i nie potrzebuje dobicia z butelki. imo.
    5 tyg to juz kawal chlopa i ssie efektywnie widocznie i mu te 10 min wystarcza.
    a po ilu sie drze znowu na jedzenie?

    poczekaj ze 2 tyg i zobacz jak bedzie przybieral na samym cycku.

    ps. jedza ile uznaja – wiktoria wsuwala 120ml leon ledwie 60ml

    na cycku wisi efektywnie z 5 min potem ciumka kolejne 5-10 min dopóki nie uśnie, butli potem albo nie chce w ogóle albo je krztusząc się bo inaczej leci niż przed chwilą z cycka…
    na jedzenie drze się min po 2 godz a z reguły po 2,5-3 … Kupy wczoraj w ogóle nie zrobił. Zresztą ani jeden ani drugi a jednak więcej jedzą z butli niż z cycka i powinno coś im jednak wyjść z drugiej strony;)

    Jacek u mnie jak twoja Wiktoria a Hubert jak Leon:Hyhy:

    #5003366

    mam

    Wyki gratulacje!!! Nic sie nie chwaliłaś;) , ale rozumiem ogrom obowiazkow.

    Co do karmienia to ja dostalam „wytyczne” ze szpitala:

    – Jak karmie piersia to nie ma butli, jedynie w szpitalu jak dokarmiali to podawali butelki z gotowym mlekiem ( chyba nan) i do tego byla nakladka taka jak sutek kobiety, nie pamietam dokladnie ale pamietam ze mowila mi pielegniarka zeby nie zaburzac karmienia piersia to cos takiego daja

    – ja probowalam mieszanie ale wlasnie nie wiedzialam ile jedza, mialam stres czy jedza w ogole ( urodzili z waga po 2400) bylam zielona i poddalam sie dosc szybko..

    – jak przeszlam na butle to karmilam srednio co 3 godziny chociaz potrafili przespac i 8 :Hyhy: ale po rozmowie z pediatra nie wybudzalam bo przybierali dobrze. Karmilam wg tego co bylo na opakowaniu, nic nie zmienialam

    U Ciebie to chyba jest to co pisala Szpilka, najada sie i mu wystarcza albo faktycznie nie wie co jest grane raz butla raz pierś;). Co do smoczkow uzywalam avent i tylko avent bo po innych wlasnie krztusili sie..

    #5003367

    wyki

    Zamieszczone przez Doble mamá
    Wyki gratulacje!!! Nic sie nie chwaliłaś;) , ale rozumiem ogrom obowiazkow.

    Co do karmienia to ja dostalam „wytyczne” ze szpitala:

    – Jak karmie piersia to nie ma butli, jedynie w szpitalu jak dokarmiali to podawali butelki z gotowym mlekiem ( chyba nan) i do tego byla nakladka taka jak sutek kobiety, nie pamietam dokladnie ale pamietam ze mowila mi pielegniarka zeby nie zaburzac karmienia piersia to cos takiego daja

    – ja probowalam mieszanie ale wlasnie nie wiedzialam ile jedza, mialam stres czy jedza w ogole ( urodzili z waga po 2400) bylam zielona i poddalam sie dosc szybko..

    – jak przeszlam na butle to karmilam srednio co 3 godziny chociaz potrafili przespac i 8 :Hyhy: ale po rozmowie z pediatra nie wybudzalam bo przybierali dobrze. Karmilam wg tego co bylo na opakowaniu, nic nie zmienialam

    U Ciebie to chyba jest to co pisala Szpilka, najada sie i mu wystarcza albo faktycznie nie wie co jest grane raz butla raz pierś;). Co do smoczkow uzywalam avent i tylko avent bo po innych wlasnie krztusili sie..

    Ja jestem bliska przejścia na butelkę u obu bo jakos nie mogę ogarnąć tematu a i chęci nie mam do karmienia cyckiem jak miałam przy Izie… Strasznie schudłam i chcę wreszcie jeść to na co mam ochotę żeby się zregenerować. Pokarmię dopóki będzie pokarm ale już zaczęłam przestawiać bardziej na karmienie „raz cycek raz butla” i wychodzi 3-4 karmienia tylko piersią. Dopóki będzie pokarm to pokarmię.
    A ty ile karmiłaś piersią? Jakie mleko pili twoi chłopcy?



    #5003368

    mam

    Krótko karmiłam jakieś 2 miesiace. Od poczatku dokarmiałam nanem, niestety po miesiacu okazalo sie ze sa uczuleni.. Od urodzenia mieli sucha i szorstka skórke wtedy tego nie powiazalam ze sklonnosciami do alergii.. Zaczelismy pepti a skonczylismy na nutramigenie, jak skonczyli rok to odetchnelam;) bo jedli normalnie i mleko bylo dodatkiem.. Wlasciwie zostaly wtedy kaszki nocne, ale nie bylo tak źle jak po samym mleku.

    #5003369

    goracakawa

    Gratulacje!!!

    Zdrowia życzę i trochę czasu dla siebie!!!!!!!!!!!!!!!

    #5003370

    Anonim

    jak ma dostep do jedzenia to się nie zagłodzi.
    niech je tyle ile chce
    i bron boze ich nie porównuj!!!

    #5003371

    ulaluki

    Zamieszczone przez Doble mamá
    Wyki gratulacje!!! Nic sie nie chwaliłaś;) , ale rozumiem ogrom obowiazkow.

    Co do karmienia to ja dostalam „wytyczne” ze szpitala:

    – Jak karmie piersia to nie ma butli, jedynie w szpitalu jak dokarmiali to podawali butelki z gotowym mlekiem ( chyba nan) i do tego byla nakladka taka jak sutek kobiety, nie pamietam dokladnie ale pamietam ze mowila mi pielegniarka zeby nie zaburzac karmienia piersia to cos takiego daja

    Super rada.
    Ciekawe jak miałam nakarmić dzieci tylko piersią, jeśli oni jedli najmniej 2 litry dziennie(łącznie).
    Absolutnie mój organizm nie chciał tyle produkować, radę oczywiście uzyskałam, przystawaić je non stop.
    Tylko kto się maił zająć trzecim dzieckiem?!
    Dokarmiałam butelką, tylko po pewnym czasie odmówili cycka, więć spuszczałam mleko i im dawał z butelki.
    Do pięciu miesięcy karmiłam piersią.
    Wyki, nie masz wagi, by spawdzić czy go przybywa?
    Dzieci mają różne okresy, różne ilości jedzą.
    Oczywiście daleka jestem od lekceważenia problemu, obserwować należy.



    #5003372

    wyki

    Zamieszczone przez ulaluki
    Super rada.
    Ciekawe jak miałam nakarmić dzieci tylko piersią, jeśli oni jedli najmniej 2 litry dziennie(łącznie).
    Absolutnie mój organizm nie chciał tyle produkować, radę oczywiście uzyskałam, przystawaić je non stop.
    Tylko kto się maił zająć trzecim dzieckiem?!
    Dokarmiałam butelką, tylko po pewnym czasie odmówili cycka, więć spuszczałam mleko i im dawał z butelki.
    Do pięciu miesięcy karmiłam piersią.
    Wyki, nie masz wagi, by spawdzić czy go przybywa?
    Dzieci mają różne okresy, różne ilości jedzą.
    Oczywiście daleka jestem od lekceważenia problemu, obserwować należy.

    obaj przybierają wg mojej domowej wagi ale niemowlęcej wagi nie mam:( a nie chce mi się kursować do przychodni… 9 stycznia mam wizytę to sprawdzę dokładnie

    #5003373

    ulaluki

    Zamieszczone przez wyki
    obaj przybierają wg mojej domowej wagi ale niemowlęcej wagi nie mam:( a nie chce mi się kursować do przychodni… 9 stycznia mam wizytę to sprawdzę dokładnie

    Jeśli ich przybywa, to chyba nie ma się czym martwić:)

    A jak Ci idzie opieka?
    Jak rodziłaś?
    A tak w ogóle to wielkie gratulacje.



    #5003374

    wyki

    Zamieszczone przez ulaluki
    Jeśli ich przybywa, to chyba nie ma się czym martwić:)

    A jak Ci idzie opieka?
    Jak rodziłaś?
    A tak w ogóle to wielkie gratulacje.

    Nie jest źle choć ostatni tydzień w porównaniu z okresem wcześniejszym jest uciążliwy z powodu kolek Jacka. Najgorzej mam ze spaniem mimo że mąż wstaje do obróbki ze mną razem ale zajmuje to ok 1 godz wszystko, czasem 40 min a spania potem 1,5-2 godz i od nowa:) No a jest jeszcze Iza – teraz ma wolne przecież…

    A rodziłam przez cc po skończonym 37 tyg.

    #5003375

    usianka

    Wyki, gratulacje 🙂 Dopiero zobaczyłam, że już urodziłaś

    Próbowałaś karmić Jacka Calmą z Medeli? Jeżeli ze zwykłej butelki się dławi, to z tą powinien sobie ładnie radzić.

    #5003376

    wyki

    Zamieszczone przez Usianka
    Wyki, gratulacje 🙂 Dopiero zobaczyłam, że już urodziłaś

    Próbowałaś karmić Jacka Calmą z Medeli? Jeżeli ze zwykłej butelki się dławi, to z tą powinien sobie ładnie radzić.

    Nie próbowałam bo karmimy ich z canpola butelkami… musimy ich mieć przynajmniej 8 sztuk na dwóch żeby w nocy ich nie wyparzać;) ale może kupię tą co ty polecasz i wypróbuję – i tak muszę zakupić już większe butle niż 120 ml

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close