Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić?

Pracuję w rejestracji jednej z prywatnych klinik gin. i szukam kasy fiskalnej.
Jakie są wasze opinie, reakcje, czy możecie polecić jakiś model? 🙂

Bo choć zostały 2 miesiące to u mnie ten temat w pracy jest omijany szeroki łukiem, a wybór spadnie na mnie. Zatem co polecacie? Czekam niecierpliwie na rady.

12 odpowiedzi na pytanie: Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić?

  1. zależy co potrzebujesz i jak bardzo ma byc skomplikowana:)
    czy z szufladą czy bez…

    ja mam bez szuflady
    prosta, mała
    “Innova hit bella” się nazywa
    mam ją od 2004 roku, bardzo prosta w obsłudze
    najlepiej niech doradzi Ci ktoś ze sprzedawców i programistów jednocześnie – ja tak właśnie swoją nabyłam – mam razem z obsługą, programowaniem kodów i serwisem w razie czego, przeglądy też robię u nich (mam promocyjne ceny bo to u kolegi w firmie)

    • Zamieszczone przez Arla29
      Pracuję w rejestracji jednej z prywatnych klinik gin. i szukam kasy fiskalnej.
      Jakie są wasze opinie, reakcje, czy możecie polecić jakiś model? 🙂

      Bo choć zostały 2 miesiące to u mnie ten temat w pracy jest omijany szeroki łukiem, a wybór spadnie na mnie. Zatem co polecacie? Czekam niecierpliwie na rady.

      Przede wszystkim znajdź sensowny serwis, który w razie np. awarii kasy szybko przyjedzie
      kasę serwisuje ten serwis, w którym kupujesz kasę
      więc lepiej od razu wybrać dobrą firmę
      niż potem pisać pisma do producenta o zmianę serwisu
      Niektórzy kupują tanio kasę, a firma serwisowa jest np. z innego miasta
      i co z tego, że kasa była tania jak późniejsza obsługa jest droga i długo trwa.

      • ELZAB II
        malutka 🙂

        • znajdz serwis i poradz sie kogos na miejscu – kasa powinna byc dostosowana do rodzaju uslug – nie poytrzebujesz niczego poteznego, jesli masz jedna stawke vatu i dwudziestu klientow dziennie

          wiem, jak sprawa kas wyglada wlasnie od strony serwisu – moj ojciec i brat sie tym zajmuja
          kiedy nastapila wielka panika przeprogramowania nowych stawek vatu na poczatku tego roku, ogarnelo mnie wielkie wspolczucie wobec tych, ktorych serwis zawiodl

          z mojego skromnego doswiadczenia (przed dlugi czas pomagalam rodzinie w prowadzeniu interesu), elzaby i posnety to kasy z dobra opinia

          • Zamieszczone przez Asik.
            Przede wszystkim znajdź sensowny serwis, który w razie np. awarii kasy szybko przyjedzie
            kasę serwisuje ten serwis, w którym kupujesz kasę
            więc lepiej od razu wybrać dobrą firmę
            niż potem pisać pisma do producenta o zmianę serwisu
            Niektórzy kupują tanio kasę, a firma serwisowa jest np. z innego miasta
            i co z tego, że kasa była tania jak późniejsza obsługa jest droga i długo trwa.

            asik, na ogol firmy oferuja taryfy ryczautowe, wiec kilometry nie maja znaczenia
            moja rodzinna firma ma kasy w odleglosci do 120 km od miasta i nie stwarza to jakichs kolosalnych problemow (chyba maja podpisana klauzule serwisu w ciagu 24 godzin i spore rabaty na “kase rezerwowa”)
            ale trzeba to koniecznie sprawdzic w umowie z serwisantem

            • Zamieszczone przez kantalupa
              asik, na ogol firmy oferuja taryfy ryczautowe, wiec kilometry nie maja znaczenia
              moja rodzinna firma ma kasy w odleglosci do 120 km od miasta i nie stwarza to jakichs kolosalnych problemow (chyba maja podpisana klauzule serwisu w ciagu 24 godzin i spore rabaty na “kase rezerwowa”)
              ale trzeba to koniecznie sprawdzic w umowie z serwisantem

              Tak ale dojazd do kogoś 120 km a dojazd 10 km to dość duża różnica w czasie
              A dla kogoś kto ma jedną kasę, bez rezerwowej awaria to konieczność zamknięcia firmy do momentu naprawy
              Czasami zepsuje się jakaś pierdoła, którą można naprawić w 10 minut, a dojazd serwisanta zajmuje 10 razy dłużej
              Np. wszystkie “Żabki” mają z góry narzucony jeden serwis, który obsługuje całą Polskę
              Nie muszę mówić ile trwa oczekiwanie na ich przyjazd 😉

              • Zamieszczone przez Asik.
                Tak ale dojazd do kogoś 120 km a dojazd 10 km to dość duża różnica w czasie
                A dla kogoś kto ma jedną kasę, bez rezerwowej awaria to konieczność zamknięcia firmy do momentu naprawy
                Czasami zepsuje się jakaś pierdoła, którą można naprawić w 10 minut, a dojazd serwisanta zajmuje 10 razy dłużej
                Np. wszystkie “Żabki” mają z góry narzucony jeden serwis, który obsługuje całą Polskę
                Nie muszę mówić ile trwa oczekiwanie na ich przyjazd 😉

                asik, ale to jest przy zalozeniu, ze jesli cos sie komus zepsuje, to serwisant przyjezdza natychmiast
                szczerze mowiac nie sadze, zeby jakakolwiek firma oferowala taki serwis, bo to jest trudny rynek w gruncie rzeczy – niskodochodowy dla serwisu (kasy psuja sie rzadko tak naprawde, chyba ze mamy do czynienia z czynnikiem ludzkim, raz na dwa lata obowiazkowy platny przeglad i najczesciej wlasnie tyle sie serwis z klientem widuje) i zazwyczaj jest tylko dodatkiem do uprawianej na szersza (dochodowa) skale dzialalnosci

                czesto kasy pracuja zwiazane z systemami komputerowymi – wowczas problemy zdarzaja sie czesciej (o ile w obsludze prostej kasy czynnik ludzki da sie “wyedukowac;)”, o tyle w integracji z systemem rejestracji danych problemy zdarzaja sie czesciej)
                ale wowczas klient raczej zwroci sie do serwisu, ktory bedzie obslugiwal zarowno system komputerowy i zintegrowany system fiskalny

                nie wiem, jak sie ma sprawa z zabka – zapewne maja jakas umowe z dostawca
                w przypadku awarii kasy zawsze istnieje mozliwosc wystawienia rachunku niefiskalnego (zdarzalo sie, ze nasi klienci siegali po takie rozwiazania, bo kiedy padnie jedyna kasa w spozywczaki w sobote rano, to robi sie kiepsko), wowczas rachunki wprowadza sie recznie po usunieciu usterki

                wiem, ze jakis czas temu ktos pracowal nad ustawa o kasach rezerwowych dla punktow o okreslonych obrotach, czy cos z tego wyszlo, nie wiem

                ale troche otarlam sie o rynek i moge powiedziec – wszystko to kwestia spisania wlasciwiej umowy i egzekwowania jej postanowien

                • Zamieszczone przez kantalupa
                  asik, ale to jest przy zalozeniu, ze jesli cos sie komus zepsuje, to serwisant przyjezdza natychmiast
                  szczerze mowiac nie sadze, zeby jakakolwiek firma oferowala taki serwis, bo to jest trudny rynek w gruncie rzeczy – niskodochodowy dla serwisu (kasy psuja sie rzadko tak naprawde, chyba ze mamy do czynienia z czynnikiem ludzkim, raz na dwa lata obowiazkowy platny przeglad i najczesciej wlasnie tyle sie serwis z klientem widuje) i zazwyczaj jest tylko dodatkiem do uprawianej na szersza (dochodowa) skale dzialalnosci

                  czesto kasy pracuja zwiazane z systemami komputerowymi – wowczas problemy zdarzaja sie czesciej (o ile w obsludze prostej kasy czynnik ludzki da sie “wyedukowac;)”, o tyle w integracji z systemem rejestracji danych problemy zdarzaja sie czesciej)
                  ale wowczas klient raczej zwroci sie do serwisu, ktory bedzie obslugiwal zarowno system komputerowy i zintegrowany system fiskalny

                  nie wiem, jak sie ma sprawa z zabka – zapewne maja jakas umowe z dostawca
                  w przypadku awarii kasy zawsze istnieje mozliwosc wystawienia rachunku niefiskalnego (zdarzalo sie, ze nasi klienci siegali po takie rozwiazania, bo kiedy padnie jedyna kasa w spozywczaki w sobote rano, to robi sie kiepsko), wowczas rachunki wprowadza sie recznie po usunieciu usterki

                  wiem, ze jakis czas temu ktos pracowal nad ustawa o kasach rezerwowych dla punktow o okreslonych obrotach, czy cos z tego wyszlo, nie wiem

                  ale troche otarlam sie o rynek i moge powiedziec – wszystko to kwestia spisania wlasciwiej umowy i egzekwowania jej postanowien

                  Dla US takiej możliwości nie ma 😉
                  Kasa może pracować tylko w trybie fiskalnym
                  a w razie awarii i braku kasy zastępczej trzeba zamknąć sklep

                  • Zamieszczone przez Asik.
                    Dla US takiej możliwości nie ma 😉
                    Kasa może pracować tylko w trybie fiskalnym
                    a w razie awarii i braku kasy zastępczej trzeba zamknąć sklep

                    US analizuje raporty dzienne
                    klient ma prawo odmowic zakupu bez swistka, prawda
                    nie mam wiecej argumentow
                    a jednak nie przyznam tobie racji, ze serwis musi byc gdzies blisko, bo wiem z doswiadczenia, ze to jest niekoniecznie warunek otrzymania natychmiastowej pomocy – umowa, umowa i jeszcze raz umowa to podstawa

                    moge jedynie dodac jeszcze raz, ze trzeba patrzec na solidnosc firmy bardziej niz jej odleglosc od punktu serwisowego (dlaczego, wyjasnilam wczesniej)
                    podczas zmian stawek w sylwestrowa noc punkty typu stacje benzynowe nie zostaly zamkniete, a przeciez serwisy nie byly w stanie dotrzec dokladnie o polnocy, zeby kasy przeprogramowac, bo serwis, zeby byc w miare dochodowy, musi miec z dobrych 300 klientow
                    a jednak jakos sie udalo, przynajmniej wejscie w nowy roku fiskalny dla naszych klientow (mamy blisko 500 kas u 300 roznych klientow) jakos sie udalo

                    • Zamieszczone przez kantalupa
                      US analizuje raporty dzienne

                      US czy UKS idąc na kontrolę może analizować także paragony wydawane nabywcom,
                      ale to akurat nieistotne w tym wątku 😉

                      klient ma prawo odmowic zakupu bez swistka, prawda
                      nie mam wiecej argumentow
                      a jednak nie przyznam tobie racji, ze serwis musi byc gdzies blisko, bo wiem z doswiadczenia, ze to jest niekoniecznie warunek otrzymania natychmiastowej pomocy – umowa, umowa i jeszcze raz umowa to podstawa

                      Nie sposób się nie zgodzić, że umowa to podstawa

                      moge jedynie dodac jeszcze raz, ze trzeba patrzec na solidnosc firmy bardziej niz jej odleglosc od punktu serwisowego (dlaczego, wyjasnilam wczesniej)

                      Tu też się muszę podpisać
                      Dodatkowo wybrałabym większą firmę serwisową
                      jednoosobowe – dziś są jutro ich może nie być 😉

                      podczas zmian stawek w sylwestrowa noc punkty typu stacje benzynowe nie zostaly zamkniete, a przeciez serwisy nie byly w stanie dotrzec dokladnie o polnocy, zeby kasy przeprogramowac, bo serwis, zeby byc w miare dochodowy, musi miec z dobrych 300 klientow
                      a jednak jakos sie udalo, przynajmniej wejscie w nowy roku fiskalny dla naszych klientow (mamy blisko 500 kas u 300 roznych klientow) jakos sie udalo

                      Na stacjach benzynowych zazwyczaj jest więcej niż 1 kasa 😉
                      zawsze jedną można było przeprogramować wcześniej i na niej zacząć pracować po północy.
                      Poza tym niektóre kasy mógł przeprogramować właściciel, bez udziału serwisu

                      • Polecam zajrzeć na stronę centrumkasiarzy.pl – jest to profesjonalne centrum sprzedaży m.in. kas fiskalnych. W swojej ofercie mają bardzo szeroką gamę produktów, chętnie służą radą a punkty sprzedaży zlokalizowane są na terenie całego kraju

                        • Trudno jest coś doradzić nie znając szczegółów prowadzonej działalności ilości operacji wielkości asortymentu stawek vatu na rynku jest dostępnych wiele kas do różnych zastosowań do małej firmy wystarczy mała prosta kasa fiskalna polecam sklep internetowy w którym jest duży wybór kas do różnych zastosowań można się z nimi skontaktować opisując szczegółowo rodzaj swojej działalności na pewno znajdą właściwe rozwiązanie

                          Znasz odpowiedź na pytanie: Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić?

                          Dodaj komentarz

                          Angina u dwulatka

                          Mój Synek ma 2 lata i 2 miesiące. Od miesiąca kaszlał i smarkał a od środy dostał gorączki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zaczął gorączkować mąż –...

                          Czytaj dalej →

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general