Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić?

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #107468

    arla29

    Pracuję w rejestracji jednej z prywatnych klinik gin. i szukam kasy fiskalnej.
    Jakie są wasze opinie, reakcje, czy możecie polecić jakiś model? 🙂

    Bo choć zostały 2 miesiące to u mnie ten temat w pracy jest omijany szeroki łukiem, a wybór spadnie na mnie. Zatem co polecacie? Czekam niecierpliwie na rady.

    #4375706

    efik

    zależy co potrzebujesz i jak bardzo ma byc skomplikowana:)
    czy z szufladą czy bez…

    ja mam bez szuflady
    prosta, mała
    „Innova hit bella” się nazywa
    mam ją od 2004 roku, bardzo prosta w obsłudze
    najlepiej niech doradzi Ci ktoś ze sprzedawców i programistów jednocześnie – ja tak właśnie swoją nabyłam – mam razem z obsługą, programowaniem kodów i serwisem w razie czego, przeglądy też robię u nich (mam promocyjne ceny bo to u kolegi w firmie)



    #4375707

    asik

    Zamieszczone przez Arla29
    Pracuję w rejestracji jednej z prywatnych klinik gin. i szukam kasy fiskalnej.
    Jakie są wasze opinie, reakcje, czy możecie polecić jakiś model? 🙂

    Bo choć zostały 2 miesiące to u mnie ten temat w pracy jest omijany szeroki łukiem, a wybór spadnie na mnie. Zatem co polecacie? Czekam niecierpliwie na rady.

    Przede wszystkim znajdź sensowny serwis, który w razie np. awarii kasy szybko przyjedzie
    kasę serwisuje ten serwis, w którym kupujesz kasę
    więc lepiej od razu wybrać dobrą firmę
    niż potem pisać pisma do producenta o zmianę serwisu
    Niektórzy kupują tanio kasę, a firma serwisowa jest np. z innego miasta
    i co z tego, że kasa była tania jak późniejsza obsługa jest droga i długo trwa.

    #4375708

    natinka

    ELZAB II
    malutka 🙂

    #4375709

    kantalupa

    znajdz serwis i poradz sie kogos na miejscu – kasa powinna byc dostosowana do rodzaju uslug – nie poytrzebujesz niczego poteznego, jesli masz jedna stawke vatu i dwudziestu klientow dziennie

    wiem, jak sprawa kas wyglada wlasnie od strony serwisu – moj ojciec i brat sie tym zajmuja
    kiedy nastapila wielka panika przeprogramowania nowych stawek vatu na poczatku tego roku, ogarnelo mnie wielkie wspolczucie wobec tych, ktorych serwis zawiodl

    z mojego skromnego doswiadczenia (przed dlugi czas pomagalam rodzinie w prowadzeniu interesu), elzaby i posnety to kasy z dobra opinia

    #4375710

    kantalupa

    Zamieszczone przez Asik.
    Przede wszystkim znajdź sensowny serwis, który w razie np. awarii kasy szybko przyjedzie
    kasę serwisuje ten serwis, w którym kupujesz kasę
    więc lepiej od razu wybrać dobrą firmę
    niż potem pisać pisma do producenta o zmianę serwisu
    Niektórzy kupują tanio kasę, a firma serwisowa jest np. z innego miasta
    i co z tego, że kasa była tania jak późniejsza obsługa jest droga i długo trwa.

    asik, na ogol firmy oferuja taryfy ryczautowe, wiec kilometry nie maja znaczenia
    moja rodzinna firma ma kasy w odleglosci do 120 km od miasta i nie stwarza to jakichs kolosalnych problemow (chyba maja podpisana klauzule serwisu w ciagu 24 godzin i spore rabaty na „kase rezerwowa”)
    ale trzeba to koniecznie sprawdzic w umowie z serwisantem



    #4375711

    asik

    Zamieszczone przez kantalupa
    asik, na ogol firmy oferuja taryfy ryczautowe, wiec kilometry nie maja znaczenia
    moja rodzinna firma ma kasy w odleglosci do 120 km od miasta i nie stwarza to jakichs kolosalnych problemow (chyba maja podpisana klauzule serwisu w ciagu 24 godzin i spore rabaty na „kase rezerwowa”)
    ale trzeba to koniecznie sprawdzic w umowie z serwisantem

    Tak ale dojazd do kogoś 120 km a dojazd 10 km to dość duża różnica w czasie
    A dla kogoś kto ma jedną kasę, bez rezerwowej awaria to konieczność zamknięcia firmy do momentu naprawy
    Czasami zepsuje się jakaś pierdoła, którą można naprawić w 10 minut, a dojazd serwisanta zajmuje 10 razy dłużej
    Np. wszystkie „Żabki” mają z góry narzucony jeden serwis, który obsługuje całą Polskę
    Nie muszę mówić ile trwa oczekiwanie na ich przyjazd 😉

    #4375712

    kantalupa

    Zamieszczone przez Asik.
    Tak ale dojazd do kogoś 120 km a dojazd 10 km to dość duża różnica w czasie
    A dla kogoś kto ma jedną kasę, bez rezerwowej awaria to konieczność zamknięcia firmy do momentu naprawy
    Czasami zepsuje się jakaś pierdoła, którą można naprawić w 10 minut, a dojazd serwisanta zajmuje 10 razy dłużej
    Np. wszystkie „Żabki” mają z góry narzucony jeden serwis, który obsługuje całą Polskę
    Nie muszę mówić ile trwa oczekiwanie na ich przyjazd 😉

    asik, ale to jest przy zalozeniu, ze jesli cos sie komus zepsuje, to serwisant przyjezdza natychmiast
    szczerze mowiac nie sadze, zeby jakakolwiek firma oferowala taki serwis, bo to jest trudny rynek w gruncie rzeczy – niskodochodowy dla serwisu (kasy psuja sie rzadko tak naprawde, chyba ze mamy do czynienia z czynnikiem ludzkim, raz na dwa lata obowiazkowy platny przeglad i najczesciej wlasnie tyle sie serwis z klientem widuje) i zazwyczaj jest tylko dodatkiem do uprawianej na szersza (dochodowa) skale dzialalnosci

    czesto kasy pracuja zwiazane z systemami komputerowymi – wowczas problemy zdarzaja sie czesciej (o ile w obsludze prostej kasy czynnik ludzki da sie „wyedukowac;)”, o tyle w integracji z systemem rejestracji danych problemy zdarzaja sie czesciej)
    ale wowczas klient raczej zwroci sie do serwisu, ktory bedzie obslugiwal zarowno system komputerowy i zintegrowany system fiskalny

    nie wiem, jak sie ma sprawa z zabka – zapewne maja jakas umowe z dostawca
    w przypadku awarii kasy zawsze istnieje mozliwosc wystawienia rachunku niefiskalnego (zdarzalo sie, ze nasi klienci siegali po takie rozwiazania, bo kiedy padnie jedyna kasa w spozywczaki w sobote rano, to robi sie kiepsko), wowczas rachunki wprowadza sie recznie po usunieciu usterki

    wiem, ze jakis czas temu ktos pracowal nad ustawa o kasach rezerwowych dla punktow o okreslonych obrotach, czy cos z tego wyszlo, nie wiem

    ale troche otarlam sie o rynek i moge powiedziec – wszystko to kwestia spisania wlasciwiej umowy i egzekwowania jej postanowien

    #4375713

    asik

    Zamieszczone przez kantalupa
    asik, ale to jest przy zalozeniu, ze jesli cos sie komus zepsuje, to serwisant przyjezdza natychmiast
    szczerze mowiac nie sadze, zeby jakakolwiek firma oferowala taki serwis, bo to jest trudny rynek w gruncie rzeczy – niskodochodowy dla serwisu (kasy psuja sie rzadko tak naprawde, chyba ze mamy do czynienia z czynnikiem ludzkim, raz na dwa lata obowiazkowy platny przeglad i najczesciej wlasnie tyle sie serwis z klientem widuje) i zazwyczaj jest tylko dodatkiem do uprawianej na szersza (dochodowa) skale dzialalnosci

    czesto kasy pracuja zwiazane z systemami komputerowymi – wowczas problemy zdarzaja sie czesciej (o ile w obsludze prostej kasy czynnik ludzki da sie „wyedukowac;)”, o tyle w integracji z systemem rejestracji danych problemy zdarzaja sie czesciej)
    ale wowczas klient raczej zwroci sie do serwisu, ktory bedzie obslugiwal zarowno system komputerowy i zintegrowany system fiskalny

    nie wiem, jak sie ma sprawa z zabka – zapewne maja jakas umowe z dostawca
    w przypadku awarii kasy zawsze istnieje mozliwosc wystawienia rachunku niefiskalnego (zdarzalo sie, ze nasi klienci siegali po takie rozwiazania, bo kiedy padnie jedyna kasa w spozywczaki w sobote rano, to robi sie kiepsko), wowczas rachunki wprowadza sie recznie po usunieciu usterki

    wiem, ze jakis czas temu ktos pracowal nad ustawa o kasach rezerwowych dla punktow o okreslonych obrotach, czy cos z tego wyszlo, nie wiem

    ale troche otarlam sie o rynek i moge powiedziec – wszystko to kwestia spisania wlasciwiej umowy i egzekwowania jej postanowien

    Dla US takiej możliwości nie ma 😉
    Kasa może pracować tylko w trybie fiskalnym
    a w razie awarii i braku kasy zastępczej trzeba zamknąć sklep

    #4375714

    kantalupa

    Zamieszczone przez Asik.
    Dla US takiej możliwości nie ma 😉
    Kasa może pracować tylko w trybie fiskalnym
    a w razie awarii i braku kasy zastępczej trzeba zamknąć sklep

    US analizuje raporty dzienne
    klient ma prawo odmowic zakupu bez swistka, prawda
    nie mam wiecej argumentow
    a jednak nie przyznam tobie racji, ze serwis musi byc gdzies blisko, bo wiem z doswiadczenia, ze to jest niekoniecznie warunek otrzymania natychmiastowej pomocy – umowa, umowa i jeszcze raz umowa to podstawa

    moge jedynie dodac jeszcze raz, ze trzeba patrzec na solidnosc firmy bardziej niz jej odleglosc od punktu serwisowego (dlaczego, wyjasnilam wczesniej)
    podczas zmian stawek w sylwestrowa noc punkty typu stacje benzynowe nie zostaly zamkniete, a przeciez serwisy nie byly w stanie dotrzec dokladnie o polnocy, zeby kasy przeprogramowac, bo serwis, zeby byc w miare dochodowy, musi miec z dobrych 300 klientow
    a jednak jakos sie udalo, przynajmniej wejscie w nowy roku fiskalny dla naszych klientow (mamy blisko 500 kas u 300 roznych klientow) jakos sie udalo



    #4375715

    asik

    Zamieszczone przez kantalupa
    US analizuje raporty dzienne

    US czy UKS idąc na kontrolę może analizować także paragony wydawane nabywcom,
    ale to akurat nieistotne w tym wątku 😉

    [QUOTE]
    klient ma prawo odmowic zakupu bez swistka, prawda
    nie mam wiecej argumentow
    a jednak nie przyznam tobie racji, ze serwis musi byc gdzies blisko, bo wiem z doswiadczenia, ze to jest niekoniecznie warunek otrzymania natychmiastowej pomocy – umowa, umowa i jeszcze raz umowa to podstawa [/QUOTE]

    Nie sposób się nie zgodzić, że umowa to podstawa

    [QUOTE]
    moge jedynie dodac jeszcze raz, ze trzeba patrzec na solidnosc firmy bardziej niz jej odleglosc od punktu serwisowego (dlaczego, wyjasnilam wczesniej)[/QUOTE]

    Tu też się muszę podpisać
    Dodatkowo wybrałabym większą firmę serwisową
    jednoosobowe – dziś są jutro ich może nie być 😉

    [QUOTE]
    podczas zmian stawek w sylwestrowa noc punkty typu stacje benzynowe nie zostaly zamkniete, a przeciez serwisy nie byly w stanie dotrzec dokladnie o polnocy, zeby kasy przeprogramowac, bo serwis, zeby byc w miare dochodowy, musi miec z dobrych 300 klientow
    a jednak jakos sie udalo, przynajmniej wejscie w nowy roku fiskalny dla naszych klientow (mamy blisko 500 kas u 300 roznych klientow) jakos sie udalo[/QUOTE]

    Na stacjach benzynowych zazwyczaj jest więcej niż 1 kasa 😉
    zawsze jedną można było przeprogramować wcześniej i na niej zacząć pracować po północy.
    Poza tym niektóre kasy mógł przeprogramować właściciel, bez udziału serwisu

    #4375716

    mo-naliza

    Polecam zajrzeć na stronę centrumkasiarzy.pl – jest to profesjonalne centrum sprzedaży m.in. kas fiskalnych. W swojej ofercie mają bardzo szeroką gamę produktów, chętnie służą radą a punkty sprzedaży zlokalizowane są na terenie całego kraju



    #4375717

    janusz73

    Trudno jest coś doradzić nie znając szczegółów prowadzonej działalności ilości operacji wielkości asortymentu stawek vatu na rynku jest dostępnych wiele kas do różnych zastosowań do małej firmy wystarczy mała prosta kasa fiskalna polecam sklep internetowy w którym jest duży wybór kas do różnych zastosowań można się z nimi skontaktować opisując szczegółowo rodzaj swojej działalności na pewno znajdą właściwe rozwiązanie

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close