katarkowe-charczenie

Martusia jest po lekkim przeziebieniu kaszelek minal ..ale katarek a raczej “charczenie” pozostalo..jak poloze ja na brzuszku …to gluciki jej splywaja to noska i moge wyciagnac za pomoca gruszki ale ..nie wszystko odejdzie..czesc pozostaje i pozostaje rowniez “charczenie”
powiedzicie mi czy dlugo tak bedzie ? czy moze pojsc z tym do lekarza?
czy moze cos zastosowac by ten wstretny katarek juz minal..? a moze spacer na mroznym powietrzu…bo spacerki zaniechalam przez ostatni tydzien:(
stosuje masc majerankowa..ale w sumie ona ladnie oddycha …nie ma “zatkanego ” noska…tylko czsami slysze to :charczenie”….charczenie …..charczenie brrrrrrrrr……….

poradzcie prosze

KaSieK z Martusia 26.10

6 odpowiedzi na pytanie: katarkowe-charczenie

alak Dodane ponad rok temu,

Mamy to samo

Katarek minął a czasem słysze charczenie. Myśle, że to raczej sprawka źle przełkniętej ślinki, ale widzę, że Majce to nie przeszkadza. Dlatego nie przejmuję się tym zbytnio. Może zalegają jeszcze wysuszone kozy?? Myślę że samo przejdzie.
Pozdrawiamy

Alicja,Maja (09.09.03)

mausky Dodane ponad rok temu,

Re: katarkowe-charczenie

Widzisz Kasiek u nas to samo. Byłam już u lekarza, bo się wystraszyłam, ale zmian nie ma. Tymon dostal witaminę C 2x dziennie, Wapno i na katar kupiłam sterimar. Ale Tymek dalej charczy. Dostał jeszcze Stodał 1/2 łyżeczki 3x dziennie. Na początku też nie chodzilam z nim na dwór, ale lekarka powiedział, że na dworze leppiej oddych, więc leży od 5 dni po 2 godz na balkonie, kaszelek trochę minąl, czasem rano jest bo to od kataru, jak nosek zapchany, ale w sumie oddycha nieżle i jest wesoły wieć dziś nawet idę z nim na basem. Pierwszy raz i bardzo sie czieszę.

Nie martw sie, ale jak jesteś niespokojna to idz do piediatry, lepiej zapobiegać niż leczyć.

Pozdrawiam

Aneta i Tymek ur 19.10.2003

alak Dodane ponad rok temu,

Mamy to samo

To może być również źle przełknięta ślina albo wysuszone kózki. Maja też dobrze oddycha i wiedze, że jej to nie przeszkadza, więc liczę na to że samo przejdzie.
Pozdrawiamy

Alicja,Maja (09.09.03)

karolka Dodane ponad rok temu,

Re: katarkowe-charczenie

Sól fizjologiczna po kropelce do każdej dziurki jakieś 2 razy dziennie. Bardzo ładnie płucze nosek. Polecamy.

Karolka i Izabelka 01.08.03

dziej Dodane ponad rok temu,

Re: katarkowe-charczenie

Jesli oddycha lekko to moim zdaniem nie ma się czym martwić. Takie charczenie może być wynikiem np zalegania resztek pokarmu w gardle, albo jamie nosowej.
Tak jak napisała Kamelia – dobre skutki daje plukanie noska solą fizjologiczną: zakraplasz, chwilę czekasz a potem na bruch.. i samo wypływa.
Chyba, że to jest (po)katarkowe – wtedy jednak do lekarza


Andrzej i Mateusz (26.10.2003)

kasiek74 Dodane ponad rok temu,

Re: katarkowe-charczenie

sprobuje z ta sola…chociaz po lezeniu na brzuszku wyplywa jej czesc sila ciezkosc heheeh..i wtedy charczenie zanika…zobacze co przez weekend bedzie sie dzialo jak cos to skocze do pediatry z nia..dla swietego spokoju
dzieki!!!

KaSieK z Martusia 26.10 [obrazek]http://foto.onet.pl/upload/33/19/_194072_n.jpg[obrazek]

Znasz odpowiedź na pytanie: katarkowe-charczenie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Bezsenność
Dziewczyny,pomożcie! Mój 5-miesięczny synek nie chce spać. Budzi się koło 12 i chce się bawić(kładę go koło 21). Usypia koło 1, a potem hulaj dusza!Budzi się co godzinę! Chodzę jak
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
kiedy dzieciaczki jedzą same?
nie wiem, od kiedy dzieci zaczynają same jeść łyżeczką. Julka na razie sama wkłada sobie do buźki kawałki jedzenia, ale łyżeczki jeszcze jej nie daję do ręki..... a może już
Czytaj dalej