Forum: Karmienie

kiedy banany?

kiedy wprowadza sie do diety banany? nigdzie nie moge znalezc informacji na ten temat.

ania z małą olivią (13.02.2004)

2 odpowiedzi na pytanie: kiedy banany?

betkat2004-08-03 18:15:38

Re: kiedy banany?

Wlasnie przeczytala, ze banan to jedyny owoc, ktory moze zostac podany dziecku na surowo przed ukonczeniem 6 miesiaca. Najlepiej zeby byl pomieszany z jablkiem albo z gruszka.
Ja podalam juz banana i banana z jablkiem HIPPa, na sloiczku jest napisane po czwartym miesiacu. Bardzo smakowalo, a rewolucji zoladkowych, ani zatwardzenia nie bylo.

Betka z Luca 22.12.03

2004-08-03 19:51:41

Re: kiedy banany?

dzieki
nie kupuje sloiczkow wiec nie mam rozeznania co jest.
z owocow przyjelo nam sie jablko i morela. maliny uczulaja Oliwke, a jablko z owocami lesnymi bylo ble. jutro urozmaicamy menu o bananka

ania z małą olivią (13.02.2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: kiedy banany??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
kiedy banany?
kiedy sie wprowadza do menu banany? nigdzie nie moge znalezc informacji na ten temat. ania z małą olivią (13.02.2004) [img]http://strony.aster.pl/oliwkowygaj/rodzinka.jpg[/img]
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Do kiedy przerwa na karmienie w pracy?
Powiedźcie mi proszę, jak długo można przeciągać przywilej przerwy na karmienie. Iga w tym miesiącu kończy roczek, dalej cycuje:-) Wychodzę z pracy o godz. szybciej ( tak na początku uzgodniłam
Czytaj dalej