kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #18645

    kate27

    Witam!
    Wiecie co? Czuje sie jakoś dziwnie. Niby jestem w ciąży (6 tydzien) A w ogóle nie czuję się jakaś inna.
    No moze dziś mnie trochę rozepchało, ale to dlatego że się najadłam:)
    Ogólnie bardzo dobrze się czuję. Piersi mnie nie bolą, no może troszeczke sutki są tkliwe. Tylko senna jestem strasznie. Powiedzcie mi kiedy zauważyłyście zmianę w obwodzie talii? Albo kiedy widoczna jest jakakolwiek zmiana zewnętrzna?
    Pozdrawiam

    Kate
    Lutówka 2004

    #261917

    Anonim

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    u mnie to brzuszek zaczal byc widoczny gdzies tak w 6-tym miesiacu, a pozniej to juz rosl jak szalony:-))
    teraz jest juz wieeelki i b. mi przeszkadza takze ciesz sie brakiem brzuszka, bo pozniej bedziesz tylko narzekac:-)))
    pozdrawiam
    Ula i lipcowy Adaś



    #261918

    janet31

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    U mnie malutki brzuszek już mozna było zobaczyć w 4 miesiącu bo zawsze byłam bardzo szczupła i nosiłam obcisłe rzeczy.Za kilka dni zacznie się 6 mc. a brzusio coraz wiekszy i nie da sie go nie zauwazyć:)))))Rozumiem Cię bardzo dobrze bo ja tez chciałam żeby cały świat jak najszybciej widział mój brzucholek i chciałam wyglądać jak prawdziwa mama:)))) Zobaczysz jak ten czas szybciutko leci a wraz z nim twoje ciało bedzie się zmieniać.Pozdrawiam Cię serdecznie,wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej fasolki

    ja i moja córeczka ( 2.11.2003)

    #261919

    efik

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    ja dla odmiany musiałam zacząć nosić ciążowe ciuszki już w 3 miesiacu:) bo w żadne swoje nioe wchodziłam i nie przytyłam wcale wtedy jeszcze po prostu mialąm już brzuszek:) teraz jestem jak balonik ale od mieiąca nie powiększam objętości już

    pozdrawiam efik z buszującym w brzuchu Stefkiem (21 lipiec)

    #261920

    zanbus

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    Witaj!

    U mnie też zaczęło być widać ok. 6 miesiąca, ale już w 3 miesiącu spodnie zrobiły sie za ciasne.

    Teraz zostało mi tylko 3 tygodnie i właściwie mam tylko śmieszny, okrągły brzuszek ( pionikowy jak mówi mój mąż).
    Z tyłu w ogóle nie widać, że jestem w ciąży.

    pozdrowionka.

    Zanka z Maciusuiem w brzuchu (30.06.03)

    #261921

    koyaga

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    Dlaczego masz czuć się “inna”? W 6 tyg. faktycznie raczej nasza sylwetka się nie zmiania, ale poczekaj jeszcze troszkę. Ja w 7 tyg. zaczęłam wymiotować dosyć intensywnie i trawało to aż do 15 tyg. Ty nie musisz tego odczuć wogóle. Każda ciąża jest inna i dlatego trudno określić, kiedy “poczujesz”, że jesteś w ciąży. Ja choć zaczęłam tyć od początku (rzuciłam palenie) to brzuszek dopiero urósł mi jak piłka w 7 m-cu. Wiadomo, że był przez wszystkie wcześniejsze, ale mogłam go swobodnie zakamuflować, a teraz? Nie ma mowy. Urósł mi w ciągu tygodnia tak, że ho ho…
    Także nie przejmuj się niczym i czekaj cierpliwie… na brzuszek

    Pozdrawiamy,
    Aga i Martynka – 15.08.’03.



    #261922

    monia27

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    Ja przestalam nosic moja ulubiona spodniczke w 13tym tygodniu bo zaczela mnie cisnac ale widac dalej nic nie bylo(nie przytylam tylko mi wciecie w tali zaczelo znikac).Ciesz sie ,ze dobrze sie czujesz ,ja w pierwszym trymestrze tylko duzo spalam i mialam wrazliwe piersi i to tez nie zawsze,zadnych innych objawow.pa

    Monia i chlopaczek (30.08.03)

    #261923

    joaska23

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    Ja również mam brzusio tak od 4miesiąca, taki fajny balonik, choć moje koleżanki, które są pielęgniarkami mówią że jak na prawie koniec 5 miesiąca to ja niewyglądam.Ale dla mnie to on jest już i tak spory, ale fajny….

    Aśka z 19tyg.dzidziulkiem

    #261924

    malosia

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    U mnie widac dopiero bylo, ze jestem w ciazy w 8 miesiacu!!!! Bardzo sie wtedy cieszylam i smieszylo mnie to, ze ludzie ustepuja mi miejsca w autobusie. Tak, ze z tymi brzuszkami bywa roznie. Pozdrawiamy!!!!!!!!!!!

    Malgosia i Maksio ( 27.03.2003)

    #261925

    usianka

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    Brak objawów typu bóle piersi czy mdłości albo wymioty to akurat powód do radości 😉 chociaz jeszcze wszystko przed Toba – może Ci sie któryś piekny dzien zacząć w objęciach kibelka (czego nie zyczę – mnie minęło i jestem szczęśliwa z tego powodu).
    Co do zmian fizycznych, to nie pamietam dokładnie,ale około 12-13 tygodnia (chyba) zaczęły mnie cisnąć wszystkie spodnie (nosiłam raczej dopasowane w talii i biodrach) ale szczerze mówiąc przez pierwsze tygodnie ciagle coś jadłam… No i chyba jakis miesiac temu (czyli na poczatku 4 miesiąca) zaczełam nosic ciążową spódnicę jeansową – jest mi w niej baaaaardzo wygodnie i podkresla brzuszek (który jest raczej niezbyt duży). W część swoich normalnych letnich ciuszków mieszcze sie jeszcze ale wyglądam w nich jak z otyłością brzuszną 😉 zdecydowanie wole tą ciążówkę :))))
    pozdrawiam i zyczę cierpliwości 🙂 wierz mi – czas przyspieszy 🙂

    Usianka i Bąbelek (9.XI.2003)



    #261926

    chmurka

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    u mnie brzuszek był zaokrąglony delikatnie w 18 tygodniu ,,, nawet fotke ci pokażę :

    pozdrawiam

    chmurka i wrześniowy dzieciaczek

    Edited by chmurka on 2003/06/10 22:03.

    #261927

    kate27

    dziekuje za pocieszenie:)

    Dziękuję za odpowiedzi. Uspokoiłam się czytając Wasze posty. Widzę, że przede mną długa droga .
    A może faktycznie to szybciutko zleci? Żeby tylko nie przytulać sie do kibelka… o nie! Współczuję tym, co to przeszły.

    Życzę Wam wszystkiego dobrego, chłodnego miejsca w te upały!
    Pozdrawiam

    Kate
    Lutówka 2004



    #261928

    dorota27

    Re: kiedy bedzie widac, ze jestem w ciazy?

    gdzies w 4 mies..delikatny…a ludzie zaczeli zauwazac w pol szostego

    dorota i claudia ur. 29 maja 2003../czyli 3 dni wczesniej/

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close