Kiedy moge uslyszec serduszko ?

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #31257

    okulanka

    Jestem w 6 tygodniu i nastepna wizyte do szpitala wyznaczyli mi dopiero na 4 grudnia , po tym czasie dopiero oni moga zrobic mi pierwsze usg , ale moj prywatny lekarz powiedzial ze moge isc na usg juz za 2 tygodnie .
    Powiedzcie mi kiedy mozna juz slyszec bicie serca i jak czesto mozna robic usg , czy czekac do polowy grudnia czy wybrac sie za 2 tygodnie ?
    Pozdrawiam

    Aga i lipcowe sloneczko

    #413396

    asia80

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Nie zawsze w 8 tc mozna zobaczyc juz wszystko (seduszko) wiec moze lepiej poczekaj zeby sie niepotrzebnie denerwowac. Podobno USG nie jest szkodliwe, pod warunkiem ze jest robione na dobrym sprzecie.

    Asia i maluszek 😉 (28 tygodniowy)



    #413397

    beamonica

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Ja slyszalam bicie serca i widzialam je juz w 6-tym tygodniu. USG mialam robione na dobrym sprzecie. Powodzenia!

    #413398

    magdzik

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Witaj – gratuluje fasolki!
    jeśli chodzi o serduszko to napewno je na usg w grudniu zobaczysz . Gorzej bedzie z biciem serca, ale takim smiesznym aparacikiem, przez powłoki brzuszne bedzie można posłuchach gdzies w połowie ciąży.
    na pocieszenie – na podanej niżej stronie mozna usłyszeć bicie serca dziecka!

    Pozdrawiamy,

    Magda i Albercik ur. 8.09.03

    #413399

    mloda

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Ja słyszałam serduszko już w 5 tygodniu, oczywiście minimalnie, ale było slychać. Niesamowite przeżycie.

    pozdrowionka

    #413400

    beamonica

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Dopplerem (przynajmniej taka jest angielska nazwa tego aparatu) mozna zbadac bicie serca przez powloki brzuszne juz w 12-tym tygodniu. Nie trzeba czekac do polowy ciazy. Slychac bardzo glosno i wyraznie. Przy kazdej wizycie serduszko dzidzi jest nim kontrolowane – lekarz liczy ilosc uderzen na minute.



    #413401

    monia27

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Za dwa tygodnie zobaczysz juz na usg mala fasolke i bijace serduszko Bicie serca uslyszalam w 10tym albo w 12tym tygodniu ,nie jestem pewna

    Monia i Tymonek (08.08.03)

    #413402

    agatunka

    Re: Kiedy moge uslyszec serduszko ?

    Serduszko zaczyna prace w 6 tyg. i jezli jest dobry sprzet to juy wtedy mozna uslyszec bicie. Ostatnio jak bylam na USG to lekarz powiedzial, ze im czesciej tym lepiej (oczywiscie bez przesady)
    Pozdrawiam Agata i 365 tyg brzuszek

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close