kiedy płeć??

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #80279

    monikaidzik

    jestem w 17 tygodniu ciąży, USG bede miala robione ok 10 września. czy juz bede wiedziałą co urodze?

    #1103547

    lilavati

    Re: kiedy płeć??

    Tak
    Powodzenia

    Pozdrawiam
    Ania
    Mati (kwiecień 2004) i drugi SYNek (31tc)



    #1103548

    monikaapj

    Re: kiedy płeć??

    Raczej tak-zwłaszcza jeśli to chłopiec i jeśli lekarz ma dobry sprzęt i doświadczenie 🙂

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1103549

    porky

    Re: kiedy płeć??

    chyba

    Juleczka (12.12.04)

    #1103550

    gosik

    Re: kiedy płeć??

    Witaj
    Fifi pokazał się nam w 18 tygodniu, Igor już w 15.
    To czy będziesz wiedziała co urodzisz, zależy od tego, czy dzidzia będzie ci się chciała pokazać . Czasem dziecko leży w takiej pozycji, że lekrzowi ciężko dojrzeć cokolwiek

    Pozdrawiam

    Gosia

    Moje pisklaki

    Fil & Igo

    #1103551

    Anonim

    Re: kiedy płeć??

    Jak dzidzia Ci pokaże, to powinnaś wiedzieć :-). Julka się ustawiała tak, że dopiero na tydzień przed porodem dojrzeli, że to dziewczynka. Ta druga jest mniej wstydliwa ;-))).

    Asia, Julia 4 latka i Pola 22.12.2006



    #1103552

    kamuszka

    Re: kiedy płeć??

    Zależy od malca, bo jak Ci pupę wypnie, to być moze dowiesz się pózniej 😉
    Ale raczej tak 🙂

    Powodzenia!

    #1103553

    kalcz

    Re: kiedy płeć??

    Mi się Jasiek ujawnił w 22 tygodniu, a o Franku, że jest Franiem wiedziałam właśnie w 17…i jeden i drugi już do końca nie pozostawiali wątpliwości, że są mężczyznami :-)))

    Myślę, że powinnaś już wiedzieć kto mieszka w Twoim brzuszku, chyba że – tak jak piszą dziewczyny – maluch się tak ułoży, że nie będzie można nic zobaczyć…
    Powodzenia

    Janek i Franek

    #1103554

    webby

    Re: kiedy płeć??

    Ja poznałam płeć Karinki w 13 tygodniu,ale z zaznaczeniem,żeby się nie nastawiać.Już w 17 ginka była o wiele pewniejsza.Po kolejnym wątpliwości nie miała wogóle.I co?Sprawdziło sie:))
    Pozdrawiam:)

    Karina(26.04`05) i …04`07r

    #1103555

    kookunia

    Re: kiedy płeć??

    Mi lekarz oświadczył o synku w 16 tygodniu.Poza tym ze lekarz ma dobry sprzęt to moje maleństwo pozowało do zdjęc ja na sesji zdjęciowej!

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close