kilka pytan o niemowle…

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #41271

    Anonim

    #540906

    ada77

    Re: kilka pytan o niemowle…

    Droga Aniu! Myślę, że nie masz się o co martwić. jesli chodzi o kupkę to niemowlaczek „na piersi” może nie robic kupki nawet 5-6 dni, niektórzy podają, że 4-5, ale nasza brataniczka nie robiła 11 dni ( rodzinny rekord w tej kategorii wiekowej 😉 i kompletnie nic jej nie było, nie miała bólu brzucha, nie była marudna, nic jej to nie przeszkadzało, w koncu zrobiła i tyle. Lekarz nie był zaniepokojony, bo wszytko było oki. Troszke mnie martwi to ulewanie, choć oczywiście pewnie okazę się, że to żadne problem. Mikołajkowi także się to zdarzało, ale nie miało żadnych ujemnych skutków. Potem sie okazało, że ma skaze białkową, lecz trudno powiedzieć, czy to byla oznaka akurat tego. Być może, ale to nie reguła. Wszytkim dzieciom się ulewa i o ile nie sa chlustające wymioty nie ma sieraczej czym martwić. No, własnie, nie są? pozdrawiam i nie mysl o tym, na pewno masz zdrowiutką Oliwke!!! ucałuj ją i gratulacje wspaniałej córci!!!

    ada77 i miki – 20 maj 2003



    #540907

    izolka

    Re: kilka pytan o niemowle…

    Taki maluszek moze nie robic kupki i do 6 dni i wszystko jest w normie, a jesli dluzej – wtedy trzeba skonsultowac sie z lekarzem, wiec poki co – naprawde nie masz sie czym martwic.
    Ulewanie takich wiekszych ilosci – tez OK. Nam to sie przytrafilo jeszcze w szpitalu – Filipkowi sie nie odbilo, a potem jak ulal, to az pobieglam po pielegniarke, czy to bylo „ulanie”, czy wymioty – wszystko oczywiscie bylo w porzadku. Na poczatku wszystko przeraza,..

    pozdrawiamy
    izolka i filipek (25.01.2004)

    #540908

    Anonim

    Re: kilka pytan o niemowle…

    Normalne!Dziecko karmione piersia moze robic od 1 do 10 kupek dziennie a takze 1 na piec dni,ale to wtedy lepiej gdzies po dwoch dniach dac czopek.
    Poza tym jezeli chodzi o ulewanie to jestem ekspert od tych spraw:)))Hubi do ok6-7 miesiaca tak strasznie ulewal ze blee,ciagle pranie i siedzenie przy cycu:))))tak wiec nic sie nie martw:)
    On tez jadl duzo i bardzo lapczywie co konczylo sie ulaniem tego co zjadl,tak wiec szedl do cyca jeszcze raz i za drugim juz nie ulal:)

    Nelly i Hubert ROCZEK!!!!!!!!

    #540909

    aborka

    Re: kilka pytan o niemowle…

    to wszystko normalne. z czasem niektóre dzieci robia rzadziej kupki. my teraz juz drugi dzien czekamy. niektóre robia co 5 dni. a ulewanie to tez normalne. pewnie nie ulało wszystkiego, tylko mleko i slina. mój synek tez tak ulewał i jadł, ulewał i jadł….

    AniaB i Bartus 13-12-2003

    #540910

    magdzik

    Re: kilka pytan o niemowle…

    jeśli chodzi o kupki to są dzieci, które po każdym karmieniu robią kupki, inne raz dziennie, a przy karminiemiu cycem normalne są nawet co kilka dni. Mój synek potrafi robić co kilka dni. teraz jak wprowadziłam deserki i zupki to kupki robi codziennie.
    Ulewanie bardzo często się zdarza, ale też nie wszystkim dzieciom. Mój synek ulewa do teraz, czyli do 6 miesiąca. Także się martwiłam o ulewanie i raz udałam się do pediatry, a ta przepisałam mi debridat. Jeśłi zauważysz, że ulewania są duże i częste to zgłoś się do pediatry. Niepokoić się należy tym wówczas gdy dziecko słabo przybiera na wadze.

    Pozdrawiamy,

    Magda i Albercik ur. 8.09.03



    #540911

    Anonim

    Re: kilka pytan o niemowle…

    bardzo wam dziekuje za szybkie odpowiedzi. uspokoilam sie troche 🙂
    izolka ma racje, wszystko jest takie nowe i caly czas sie boje czy czegos nie robie zle…
    zapomnialam sie jeszcze o jedna rzecz zapytac. czy wasze maluszki tez tak czesto puszczaja baki?

    ania z małą olivią (13.02.2004)

    #540912

    jaskierus

    Re: kilka pytan o niemowle…

    hej: Moj maluszek baki puszczal non stop. lepiej, ze puszcza, niz gdyby gazy mialy sie magazynowac w jelitkach, bolaloby.. POzdrowionka!

    Jaskierek i Kacperek 24-10-2003

    #540913

    Anonim

    Re: kilka pytan o niemowle…

    tak naprawde to nie wiem czy to byly wymioty czy ulanie. bylo tego duzo. tyle co zdarzylam ja wytrzec (i siebie) to juz otwierala dziubka ze chce jesc.

    ania z małą olivią (13.02.2004)

    #540914

    ciku

    Re: kilka pytan o niemowle…

    Ale masz fajnie, ze tak Ci je! Moj synus zle przybiera na wadze i wcale nie chce ssac. Dzewczyny czy z ta iloscia kupek to jest wiadomosc pewna przy wieku 2.5 tygodnia? Ja doswiadczenie mam takie samo jak Aniah13 , ale w mojej ksiazce jak byk napisane jest , ze w tym wieku jesli jest ponizej 5 kupek dziennie to znaczy , ze za malo je…….

    Ciku i Kacperek – 12 luty 2004



    #540915

    asiaczek

    Re: kilka pytan o niemowle…

    Ania – z tym ulewaniem to mój Filippo też tak ma. Akurat jutro idę na kontrolę do pediatry to sie dokładnie dopytam bo sama juz nie wiem czy on ulewa czy wymiotuje. W sumie to czasami wydaje mi sie, ze Filippo wymiotuje – pod ciśnieniem wylatuje mu z buzi nadtrawione mleczko (chyba nadtrawione bo takie jak zsiadle mleczko).
    Ale moze panikuję….

    Qrcze a kupek to wali po kilka dziennie. I to jak głośno

    Filipek 06-02-2004

    #540916

    Anonim

    Re: kilka pytan o niemowle…

    mnie z tymi kupkami dziewczyny uspokoily ale dla pewnosci jeszcze poczytalam o tym. gdzies znalazlam infomacje (w prawdzie o 6 tygodniowym maluszku ) ze to zupelnie normalne. byla to wypowiedz pediatry. jutro mamy wizyte pediatry wiec potwierdze jeszcze….
    zaczynasz juz dokarmiac czy walczycie z tym ssaniem?

    ania z małą olivią (13.02.2004)



    #540917

    redford

    Re: kilka pytan o niemowle…

    Moze nie że za malo je, tylko wszystko co zje „przerabia”, bo jest mu potrzebne i nie ma zadnych „odpadow”


    Kasia i Maciek 25.04.2003

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close