Forum: Imiona dzieci

klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Wyglada na to, ze bedziemy mieli druga dziewusie i szukam dla niej imienia. Chcialabym, zeby bylo podobne w stylu do Sophie, czyli proste, klasyczne, staroswieckie … i mialo polski odpowiednik.

Na dzien dzisiejszy na liscie mam:

Ada (moj faworyt … dzisiaj)
Emilia
Emma (chyba polskiego odpowiednika nie ma)
Hannah

A moze macie jakies inne pomysly dla mojej skorpionicy?

Luiza, Sophie (3 latka) … i skorpioniątko płci pięknej

36 odpowiedzi na pytanie: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

gall2006-07-01 05:41:34

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Witam.
Mnie podoba się Ada 😉 Pozdrawiam.

Monika

bastet2006-07-01 08:03:32

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Dalam na Ada ale w rownym stopniu podoba mi sie Hannah 🙂

Aga, Szymek

adda2006-07-02 07:16:53

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Z Twoich typów strasznie spodobało mi się Emma , strasznie strasznie
Sophie i Emi jak dla mnie tbe best, lepiej niz Emilia a skrót taki sam

pozdrawiam
ADDA i…

LILIANA 4.7.02 MALWINKA 5.10.05

superbasiek2006-07-02 08:15:44

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

mnie z Twoich typów najbardziej podoba się Emma, … i co do twojego komentarza to wzięłam książkę z imionami nadawanymi w Polsce i okazuje się że Emma po polsku to Emma :))) i w iwększości języków jednakowo :)))

jeśli moge dorzucić moją propozycję to stawaiałabym na to imię które i ja noszę – Barbara, bo wszędzie pisze się praktycznie tak samo i nikt go nie przekręci :))) i dodam że jestem urodzona w znaku skorpiona i bardzo lubię swoje imie :)))

Pozdrówki :)))


człowiek uśmiechnięty jest bogatszy o … uśmiech

Edited by SuperBasiek on 2006/07/02 10:24.

mamasebunia2006-07-02 10:25:46

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Zagłosowałam na Emilię. Może Amelia?

Iwona, Sebuś 3l i córeczka 36 tc

beasia2006-07-02 13:01:27

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

to tak jak ja Barbara i skorpion 🙂


Basia, Anulka 2 latka i 7.11.2006

beasia2006-07-02 13:02:56

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

ja wybrałam Hanah, choć Ada i Emma bardziej uniwersalne
ja tez sie zastnawiam nad imieniem, bo nie wiem czy juz czytałąś, ale u nas też bedzie dziewczynka 🙂


Basia, Anulka 2 latka i 7.11.2006

heksa2006-07-02 13:15:27

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

To gratulacje!!! Zaraz lece zajezec do naszego watku, mam nadzieje, ze zamiescilas fotki.

Luiza, Sophie (3 latka) … i skorpioniątko płci pięknej

heksa2006-07-02 13:19:18

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Dzieki babki. Problem z Emmą jest taki, ze to imie mialam wybrane dla drugiej corki od kiedy urodzila sie Sophie, czyli juz trzy lata temu … no i jak przyszlo co do czego, to chyba mi sie juz troche znudzilo.

Luiza, Sophie (3 latka) … i skorpioniątko płci pięknej

heksa2006-07-02 13:22:31

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Barbara mi sie tez podoba, ale po polsku, po angielku sie robi z tego troche ” tongue twister” w wymowie, jak dla mnie.

Luiza, Sophie (3 latka) … i skorpioniątko płci pięknej

mai2006-07-02 18:49:25

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

moja faworytka to Emma

GRATULUJE drugiej Corcianki 🙂

Mesia 2l & Inga 33 tc

wiolkatg2006-07-03 11:04:07

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

ja zagłosowałam na Hannah chociaz Emma tez slicznie a moze jeszcze Emili, Laura lub Tatiana i Sara ??

qulka2006-07-03 14:00:42

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Ada mi sie podoba najbardziej – jeszcze kwestia nazwiska jezeli nazwisko jest krótkie to bedzie bardzo dzwięcznie brzmiało.

A&M 04.03.2005

katinj2006-07-03 17:14:20

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Zadne mi sie nie podoba. Moze Julia albo Victoria… W PL czesto teraz spotykane ale u Ciebie nie.

Kasia i Patryk 22.02.2006

mamaedusia2006-07-04 22:06:09

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

A może Martynka?…albo Marika?

adda2006-07-05 22:30:44

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

postaw jednak na Emmę , pierwszy wybór najlepszy

pozdrawiam
ADDA i….

LILIANA 4.7.02 MALWINKA 5.10.05

adda2006-07-05 22:33:14

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

o albo Laura jak pisze jedna z dziewczyn też fajnie , ale Emma , i tak dla mnie jest naj

pozdrawiam
ADDA i…

LILIANA 4.7.02 MALWINKA 5.10.05

anetaaneta2006-07-06 03:54:44

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

jesli juz to chyba Emilka
a twoj faworyt Ada ..no nie wiem …a jak to bedzie brzmialo po angielsku?
mi sie podoba Alexsandra i Victoria

monikaapj2006-07-06 10:02:38

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Głosowałam na Adę – ładne, proste, no i…wyątkowe, rzadko teraz spotykane – z góry przepraszam wszystkie mamy Emilek, ale imię, któr kiedyś mi się podobało, już mi obrzydło z nadmiaru.
Hannah tez jest fajne, no ale Hań też niemało.
A Emma to na pewno będzie grubą blondyną o różwej cerze, więc też odpada

buziak

Monika i Basia (22.09.2003)

monikaapj2006-07-06 10:04:26

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

:))

No ja dlatego mam Baśkę :))

Monika i Basia (22.09.2003)

2006-07-06 13:33:06

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Emma

Moi znajomi mają córke o tym imieniu:) Jak najbardziej widnieje w spisie polskich imion:)


POZDRAWIAM 🙂 bruni

superbasiek2006-07-06 15:43:00

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

niom, na tej zasadzie mój syn ma imię…. calą ciążę byl Zuzanną a tu w jednej chwili trzeba było nazwać syna, no bo imion dla facetów to my nie braliśmy na tapetę…. no i pierwszy przyszedł mi na myśl Tymoteusz i tak zostało :))))) i chyba mi młody nie powie kiedyś że mu się imię nie podoba 😉

Pozdrówki :)))


człowiek uśmiechnięty jest bogatszy o … uśmiech

gosia2006-07-07 06:51:31

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Chciałam zaproponować Arthura, pamiętając Twojego poprzedniego posta, a tu taka niespodzianka
Zdecydowanie Hannah – super!

Gosia i Artek 17.05.2002

dna2006-07-07 21:53:35

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

w kolejnosci
Emma
Hannah
Emilia
Ada

Dana&Gabi 23.09.03

biedroneczka2006-07-09 10:57:15

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

jak na razie ja obstawiam Emilkę :)bardzo ładne imię

Ania z Julią

chilli2006-07-10 10:50:00

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Hannah
Hannah
Hannah

www (10.03.2004)

kantalupa2006-07-10 12:50:38

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Stawiam na Ade. Jakos slicznie brzmi.

Sama mam podobny problem z “miedzynarodowym” imieniem. Synek jest Adam (to takie oczywiste) a drugie bejbi poki co nazywa sie Aleks (wiem, anglojezycznie powinna byc pisownia z “x”, ale maz chcial pisownie polska, wiec bedzie Aleksandra albo Aleksander)

Adas 18m-cy i Bejbi

lauidz2006-07-11 03:43:27

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Ja stawiam na Emme, z tego co wiem to jedno z popularniejszych imion w polsce a i w obcych krajach funkcjonuje w takim samym brzmieniu. Tak w ogole to niemieckie imie od tamtejszej – bardzo popularnej swietej. Fajnie bo wszedzie wymawia sie tak samo!

chilli2006-07-11 09:06:38

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Emma popyularna w Polsce?
To ci nowina….

Ile lat tu nie bylas?

www (10.03.2004)

olaka2006-07-12 07:56:58

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Ja stawiam na Emma, Ada mi się nie podoba, pozostałe też fajne. Gratulacje, właśnie znalazłam info o 2 córci! Fajnie

Ola i Ninka 2 l. 10 m.

bondi22006-07-15 08:45:10

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Szczerze to zadne 🙂 moje typy to:
– Julia
– Lily ( ja mam Lilie
– Ella
no i jeszcze Charlie, ale w polskim chyba jeszcze takiego nie ma.

A wogole to gratuluje. Dziewczynki sa takie fajne

Kubus luty’04
Lilka sierpien’05

miska2006-07-27 23:13:21

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Anna_Maria, Ann-Marie
Natalia, Natalie
julia, juliet

miska + trzyletni William (22.10.2003) + Fasolka (24.02.2007)

dorotka12006-07-28 14:47:02

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

jakbym miala dziewczynke bylaby Hanką!

Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

selena192006-09-17 19:12:42

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

Adrianna ladne. Moze Weronika, Natalia,Alicja, Lena

Selena

anna392006-09-21 12:12:09

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

witaj
Ada (Adrianna, Adriana ) to slicze imiona. oja 11 córeczka ma na imie Adrianna – ale wszyscy mówią do nie Ada , Adusia, Adula lub .. Dusia.

Jesli Twoja córeczka bedzie podobna do mojej to … gratukluje i wspolczuje
jest sliczna, swietnie sie uczy i … ma niesamowity dar do rozrabiania. Wszedzie jej pełno
cóż nie na darmo mówi piosenka
“Ada … to nie wypada” ….

Pozdrawiam cie serdecznie i życze powodzenia.
Anna 39

anna392006-09-21 12:14:22

Re: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki

widze , ze kmputer zjadł literki.
Moja Ada ma 11 lat i jest słodka.
Twoja córeczka bedzie równiez cudowana – niezaleznie od imienia :)))
Anna 39

Znasz odpowiedź na pytanie: klasyczne, miedzynarodowe …. dla dziewczynki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiek przedszkolny
A Igorkowaty...
dziś będzie mial 3 lata :) Pewien post na Oczekujących sprawil, ze przypomnialam sobie, jak bardzo trudna byla dla mnie koncowka ciązy z nim i, co tu ukrywać, pobeczalam się... Nikt nie
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Pożegnaliśmy przedszkole
Jakoś taak smutnawo nam [img]/images/forum/icons/frown.gif[/img] choć w październiku mieliśmy nie złe ekscesy. Artek nie chciał chodzić do przedszkola, płakał i każde zostawienie go tam - ja też przeżywałam nieludzko. Skróciliśmy
Czytaj dalej