Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

488 odpowiedzi na pytanie: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Bardzo mi się podoba tytuł nowego wątku :))

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

Dodane ponad rok temu,

u mnie 0 kg!! i 0% mniej!

Witjacie:)

U mnie nadal nic ale… zaczynam walke od nowa na poczet przyszlej ciazy! Mysle, ze w wakcje rozpoczniemy starania o dziudzulke i powinnam zaczac od nizszej wagi poczatkowej!! Taki mam cel!

Pozdrawiam:)

Ola i Mati 19.04.2005 “M&M”

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: u mnie 0 kg!! i 0% mniej!

No to jest nas dwie 🙂 Ja też chcę schudnać przed ciążą 🙂 My zaczniemy starania pod koniec lata 🙂

Umnie dla odmiany waga idzie sobie jednak w dół 🙂 kolejne pół kilo:) I to mi sie baaaaardzo podoba:D Może Ola przejdź na MM, jest trochę zachodu ale opłaca się 🙂 Mój szanowny mażonek pozbył się wlaśnie pierwszego kilogramca na MM :)))

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: u mnie 0 kg!! i 0% mniej!

He he:) to jest nas więcej które chcą schudnąć przed planowaną ciążą. Ja co prawda pewnie zacznę jakiekolwiek starania dopiero gdzieś za rok, ale i kilogramów mam dużo więcej do zrzucenia niż Wy Obiecałam sobie, że w drugiej ciąży przytyję nie więcej niż 12 kg (no chyba, że znów dopadnie mnie zatrucie ciążowe oby nie….

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Wiola a jakie sa Twoje gabaryty ? bo widze , ze chcesz obalic 20 kilosow 🙂 ja przy 167 waga 76 kg i tysz bym chciala tak 15-20 kg aby bylo mnie mniej … Przyszla przesylka ale nie bylo mnie w domu wiec w poniedzialek dopiero odbiore na poczcie 🙁 pewnie od wtorku zaczne walke 😉 a Ty jak sie czujesz , wszystko oki ?

Jagoda i Klara

anastazja Dodane ponad rok temu,

do lotos

mozesz mnie tam dopisac od poniedzialku 😉 ja ma do zwalenia min 15 kg …

pozdrowka

Jagoda i Klara

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Kochana u mnie daleka droga do takiej wagi jak Ty masz teraz Ja mam 170 cm i waga bliska 3 cyfrowej , więc to moje 20 kg to minimum.
Ja się czuję OK. Bardziej się denerwuję tym, że coś się zacznie dziać niż faktycznie jest Dzisiaj zjadłam dwie malutki kanapeczki z pastą z łososia i kaparami i wypiłam jogurt pitny i czuję się tak nażarta jak po na prawdę sutym obiedzie. Kiedyś przy takiej ilości jedzenia o 15:00 już umierałam z głodu. Mam jeszcze jedną kanapkę w pracy, ale nie wiem czy ją zjem, bo po prostu mi się nie chce. Ten lek na prawdę działa.
Tylko pić się chce, ale to podobno normalne.
Przeczytałam tez gdzieś, że najbardziej trzeba uważać na początku. Po kilku tygodniach stosowania objawy niepożądane sa mniejsze lub wogóle brak.

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: u mnie 0 kg!! i 0% mniej!

Kochana a ja po 2 ciazy waze tyle co w pierwszy dzien po porodzie w pierwszej ale co zrobic , mam takie male urocze Klarcidlo wiec da sie przezyc 😉 na szczescie moj R uwaza , ze waze max 70 kg ;))) :)))) no i ja nie zaprzeczam , bo przeciez tyle waze ;)))) ale publicznie na wage nie wchodze 😉

Jagoda i Klara

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: u mnie 0 kg!! i 0% mniej!

A ja ważę tyle ile w 9 miesiącu ciąży W dodatku brzuchol mi został…Na szczęście nie jeżdżę komunikacją miejską, bo chyba bym się ze wstydu spaliła gdyby ktoś mi ustąpił miejsca dla ciężarnych. U mnie zgubiły mnie słodycze i późne jedzenie obfitych kolacji. Od dwóch dni po powrocie z pracy nie jem już nic w domu, ale to niestety nie dzięki silnej woli tylko wspomagaczom. Ważny jednak jest cel do jakiego się dąży…

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

To moze nie czytaj bo wyobraznia dziala 😉 BEDZIE OKI , zobaczysz 🙂 U nas wlasnie reklamuja takie chlebki wasa z serkiem , pychota i ja dzisiaj zjadlam 4 takie czyli 2 paczki ( 4 szt) a razem to tylko 200 kcal , wiec jest dobrze … ale ja nadal walcze z glodem 😉 troche sie staram przystosowac przed lekami … Ja do meridii ( bo zamowilam 2 opakowania po 100 sz adipexu i 2 meridii ) bede pila xango – drogie ale super dziala na organizm – witaminy i poprawia samopoczucie ma multum antyoksydantow i witamin a przy meridii czy adim trzeba brac witamine A , C i E oraz propolis ( nie wiem bo jeszcze nie kupilam czy to sie tak pisze ) chodzi o ten pylek pszczeli z kwiatow …ma za zadanie oslaniac organizm i flore w brzuszku . Jest w kapsulkach lub w pylku do rozcienczania w wodzie . Wykupilam kuracje na 3 miesiaca bo tyle mozna brac te leki i bede odchudzac sie z mezem bo on przekroczyl juz magiczna 100 a chlopina niski jest 175 cm 😉

Jagoda i Klara

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

to jest wlasnie xango
[Zobacz stronę]

osobiscie polecam i to bardzo … znajomego siostra wstala z wozka (ale to dluga opowiesc) na przykladzie meza bedzie prosciej . Mial ogromne problemy z cisnieniem – wiadomo otylosc robi swoje a ma juz swoje lata ;))) Pil xango i po badaniach ( juz byl 2 razy u lekarza) nie ma problemow z cisnieniem i zmniejszyl mu sie choresterol .

Jagoda i Klara

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: u mnie 0 kg!! i 0% mniej!

No ja zawsze optymistycznie podchodzilam do wagi … uwazalam ze od szczuplej sylwetki do atrakcyjnej kobiety to daaaaleka droga 😉 tlumaczac na nasze , ze nie wystarczy byc szczuplym 😉 ale … no wlasnie kolezanka spytala sie czy ty znowu jestes w ciazy i padlo moje ego ;)))))) wbijam sie w ten rozmiar 42 ale na litosc boska ile mozna ;))))

Damy rade 🙂

Jagoda i Klara

dagi Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

ja po ciazy wygladalam jak szkapa 😉 – dopiero pozniej pofolgowalam z kolacyjkami , przekaskami i pepsi – moglam wypic ok . 2 litrow tego cuda dziennie .
Startowalam z waga 76-71 kg – tzn. 71 bylo w domu …76 na wadze lekarskiej . Nikomu sie nie przyznalam bo bylo mi wstyd, ze sie tak zaniedbalam przez wlasna glupote. Teraz waze 60 . jednego dnia waga wskazala 59 -ale to bylo rano , na golaska i o pustym brzuszku 😉 . waga sprzed ciazy 54 – wiec jeszcze mi troche do zrzucenia zostalo . moim zdaniem juz widac roznice , mieszcze sie w spodnie rozmiaru 8 (Rozmiar UK- nie wiem jak to przeklada sie na polski 😉 ) ale to jeszcze nie to . jak pisalam juz wczesniej moim problemem jest to ,ze pomimo tego ,ze cwicze to najwiecej chudne tam gdzie juz mogla przestac – ramiona , piersi , twarz , szyja – czyli cala gora 🙂 . Dupsko i nogi choc mniejsze to nadal niezadowalajace .
Nadal lece na 1000kcal – pozwalajac sobie na male grzeszki od czasu do czasu .z braku czasu biegam juz tylko 3 razy w tyg. ale w pracy mam niezly wycisk wiec to prawie jak trening .
uciekam do kuchni bo kalafiorek obiadkowy mi sie gotuje :).

dAgI&MiA25.11.2004

anastazja Dodane ponad rok temu,

ocet jablkowy

z innego forum … ja zaczynam pic 😉 zwlaszcza , ze czesto w przepisach kulinarnych jest on stosowany …

W odpowiedzi na:


Ocet pomaga spalić tłuszcz i oczyścić organizm z toksyn, a także jest znakomitym środkiem dietetycznym. I to nie tylko dlatego, że jest prawie bezkaloryczną przyprawą, która jako dodatek do sałatek może zastąpić majonez.
Jego kwaśny odczyn znacznie przyspiesza procesy trawienia i w ten sposób organizm jest w stanie spalić więcej kalorii i skutecznie pozbyć się nagromadzonych zapasów tłuszczów.

Porcję octu powinny codziennie wypić też osoby cierpiące na anemię, gdyż pobudza on produkcję czerwonych krwinek.

Kwas octowy to również doskonały antyseptyk. Łyżeczka octu wlana do szklanki wody i wypijana regularnie obniża gorączkę i hamuje rozwój infekcji. Służyć może także do płukania gardła przy stanach zapalnych oraz zapaleniu krtani.
Ocet z jabłek to również wspaniałe źródło potasu. Niedobór tego pierwiastka można rozpoznać po takich objawach jak osłabienie pamięci, wrażliwość na zimno, podatność stóp na odciski, skłonność do zaparć, podatność na przeziębienia, psucie zębów, występowanie pryszczy, bezsenność, bóle w stawach. Potas jest też konieczny do prawidłowego wzrostu dzieci, opóźnia stwardnienie naczyń krwionośnych, a więc przeciwdziała procesom miażdżycowym.
Nie należy oczywiście pić go w dużych ilościach. W zupełności wystarczą dwie, trzy łyżeczki rozpuszczone w szklance przegotowanej wody. Pić należy 2 – 3 razy dziennie bezpośrednio przed posiłkami. Dla złagodzenia smaku można mieszać go także z bezcukrowymi sokami lub dodać miodu. Jeżeli natomiast chcemy zastosować ocet jako środek wspomagający odchudzanie, pierwszą porcje takiego koktajlu należy spożyć zaraz po przebudzeniu.


Jagoda i Klara

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Kurczę a ja się boję używać takich specyfików kupowanych przez internet Czytałam gdzieś, że jak się bierze adipex to zanim się zamieni na meridię to trzeba odczekac chyba 2 tygodnie. Nie można ich stosować razem. Tak tylko czytałam i nie wiem jak jest na prawdę. Na jednych bardziej działa adipex na innych meridia. Ciekawe dlaczego u nas tylko ten drugi lek jest dopuszczony do sprzedaży w aptekach. Działanie w sumie mają takie same.

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Dzięki, że mi napisałaś o tych witaminach. zupelnie na to nie zwróciłam uwagi.
A poza tym to ciekawe co piszesz, że te leki mozna przyjmować tylko przez 3 miesiące. Moja dietetyczka powiedziała mi, że u mnie przewiduje kurację 6 miesięczną, więc mam teraz lekki mętlik. Hmmmm…..

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

agat79 Dodane ponad rok temu,

Jestem, ale czasu brak!

Aktualnie jestem na dluuuuuugim urlopiku u mojej mamuski w Polsce, na wage raczej nie staje, bo strach, chociaz powiem, ze nie jem duzo, pije tylko wode ale mam baaaaardzo duzo ruchu, bo autko na parkinku, a tu wszedzie rzut beretem, takze na piechotke sie smiga, nawet mojemu dziecku spodnie z tylka spadaja z tych spacerow 😉 Wiec wymiguje sie narazie od cotygodniowego wazenia, jak wroce do domu, zdam relacje wagowa. Ale naturalnie w miare czasu sledze wyczyny naszego klubu, i podziwiam dziewczyny za ich osiagniecia!! Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie!!Agata

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Zawsze najprędzej chudnie się z twarzy ramion i biustu. U mnie to juz pewne, że i tak dupsko mi zostanie. Taka już grucha ze mnie…
A 8 w UK to o ile się nie myle nasz 38. Wiesz ile dziewczyn marzy, żeby kupić sobie spodnie w tym rozmiarze??? (np. ja

Pozdrawiam

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

bo to jest tak ze przez 3 mies. bierzesz kazdego dnia … pozniej albo robisz przerwe na miesiac !!! albo przyjmujesz najnizsza dawke co ktorys dzien … ale wszedzie czytalam , ze najlepiej zrobic miesiac przerwy i zaczac znowu niz zaczynac od nizszej dawki i zwiekszac a pozniej odwrotnie … ponoc lepiej przy duzej nadwadze brac 15 mg i po 3 miesiacach koniec niz tak sie” bawic” bo organizm to nie jakas zabawka … no i trzeba znac troche siebie i czuwac … jak strasznie boli leb to przerwac kuracje na 2 dni i sprobowac pozniej … wiesz moim daniem to i tak jest duzy pozytyw bo normalnie czlowiek zre jak popadnie …te tabletki maja hamowac uczucie glodu i dac mozliwosc skomponowania odpowiedniej diety dla siebie , nauczenia dobrych nawykow . Wiem , ze silna wola tez dobra 😉 ale no wlasnie … patrzac na wlasny przypadek nie mam innego wyboru … nie pracuje , siedze w domu , zajmuje sie dziecmi … mnie moze by i ratowala praca ale nie oplaca sie nam to 🙁 bo … nigdy bym nie zarobila tyle co bierze opiekunka a jest sporo 🙁 na 2 dzieci to koszt 1200 euro a gdzie zarobek z pracy ? 🙁 Niestety nie jestem na tyle “lotna” aby wiecej zarobic 🙁 Dlatego podzial rol w naszej rodziny jest taki a nie inny i co ma z tym zwiazek “dieta” a raczej jej brak rowniez … ja cigle glodna , maz po pracy tez … no i kolo sie zamyka 🙁

Jagoda i Klara

dagi Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Nena zobaczysz jak apetyt na mniejsza wage rosnie w trakcie chudniecia!!!!!! :):):)
Zycze Nam wszystkim abysmy juz niedlugo wbily sie w rozmiary o jakich marzymy :):):) , ja zainspirowana watkiem na “dieta.pl” o sukcesach w odchudzaniu pozniej postaram sie wkleic kilka fotek sprzed i po . co Wy na to???

dAgI&MiA25.11.2004

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

chachacha no otoz to 😉 mnie i 40 by zadowolila 😉 a po Jagodzi wazylam 65 kg i mialam doly o ja ” nieszczesliwa ” ;))))) no ale przed J wazylam od 58 – 62 kg 🙂

Jagoda i Klara

gutek Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Hmmm u mnie +3… Jakoś nie miałam siły wziąć sie za siebie. Wiadomo, Święta, a po świętach kilogramy ciast zostały i ktoś się musiał poświęcić żeby to wszystko zjeść. Od jutra chcę zacząć dietę dzięki którj schudłam kiedyś 8 kilo w 2 tyg!!! Sama sobie ją kiedyś wymyśliłam, no ale wtedy ćwiczyłam jeszcze po 2 godziny dziennie i do szkólki na nóżkach codziennie … A teraz dupsko w autko. I dupsko rośnie. Już nie mo9gę na siebie patrzeć. Zawzięłam się.
Mąż zrezygnował. jeden dzień był na diecie szwedzkiej i stwierdziła że w końcu nie jest taki gruby(90kg) i ma to odchudzanie gdzieś.
Pozdrawiam i życzę wytrwałoście (zwłaszcze sobie…)

[Zobacz stronę] możwcie znaleść całkiem fajną gierkę!

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

o ja na to jak na lato 😉 no moze nie bo na kostium to ja za gruba jestemm 😉 ale chetnie Cie zobacze :))))

Jagoda i Klara

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

No czytalam , czytalam 🙂 TY to rekordzistka jestes 🙂 ””” :))) … :))) oby i mnie sie udalo 🙂

Jagoda i Klara

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

sklad lekow wlasiwie ten sam ale zmieniona nazwa handlowa … ot taka “polityka” ‘W Stanach Adipex jest czesto stosowany —- nie wierze , ze ludzie tam sa inni 😉 Co do xango to kupuje od znajomego po 45 euro za “flaszke” ;( 😉

Jagoda i Klara

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: ocet jablkowy

[Zobacz stronę]

Jagoda i Klara

aggi Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

To i ja się melduję w nowym watku:)
Nie byłlo mnie trochę bo na detoksie od forum byłam bo juz mi się uzależnienie właczało , ale wracam i melduje 1kg mniej , czyli mam juz 63 na sobie tylko!!!
a gacie to mi tak z tylka leca ,ze hej ale nie kupuje nowych poki nie bedzie rozmiar 36 i juz!!!
pzdrawiam wszystkie walczące ze swoim nadmiarem!

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

To zależy co na kogo działa…Ja pracuję od 9:00 do średnio 18:00 a czasami dłużej i żarłam do tej pory niemal wszystko co popadnie. W pracy kanapki, cukierki, ciastka itd. a w domu solidny obiad wieczorem z dokładką słodyczy. Ja tak odreagowywałam stres. Wieczorny posiłek to było to co mogłam w spokoju, bez pośpiechu celebrować.
Ja z kolei mniej jadłam kiedy byłam np. na urlopie czy z jakiegoś innego powodu siedziałam w domu (np. chore dziecko).
No nic..zobaczymy. Wczoraj minął drugi dzień na meridii. Czuję się dobrze, bardzo mało zjadłam. Jestem dobrej myśli

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

efcia2004 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

a ja poproszę o poprawkę, bo nie 4 a 5 kg mniej!!!! Nie wiem czy to od tej radości jak stanęłam na wadze czy od tego że schudłam nie wiem ale wiem jedno: czuje się naładowana pozytywną energią!!!!

Ewcia i Asieńka (4.03.2005)

efcia2004 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Aga dobrze tak trzymaj!! Mi tez lecą z tyłka spodnie tylko hm większy rozmiar niż u Ciebie. ale co tam! Ważne że lecą!

Ewcia i Asieńka (4.03.2005)

aggi Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

musimy tylko efcia uważać,bo jak sie tak rozpędzimy z chudnięciem to jeszcze znikniemy :)no i kto bedzie za nas na marcówkach etat robił?


i ja tez poproszę o poprawkę na lsicie , mam całe 6 kg mniej 🙂

eli25 Dodane ponad rok temu,

Potrzebuje wspARCIA

Nie nie nie odkładam odchudzania do lipca tylko do czerwca bo w lipcu mam wesele i muszę do tego czasu schudnąc choć kilka kilo bo w sklepie w którym mam zamiar kupic sukienk na wesele nie ma rozmiaru xxl :(((((((((( Chciałabym zacząć od poniedziałku potrzebuje wsparcia i to dużego bo naprawde mam bardzo mało silnej woli:( tak więc Dziewczyny liczę na Was!!!


Julia i Gabi 2 latka i 1/12

Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Witam was koleżanki drogie…
Bardzo podbudowujący wątek założyłyście…..i mam do was pytanie, czy są wśród was jakieś mamy, które jeszcze karmią? Wiem ,że to jest totalna głupota, ale mimo, że mała ciągnie na okrągło od 3 miechów za cholerę nie może mi zejśc te 4-5 kg…Wcale nie mam zamiaru iść na jakąś drastyczną dietę, ale marzę o przynajmiej o powrocie do wagi sprzed ciązy…dalej to już zupełnie inna historia, bo moim wyśnionym celem jest 10 kg…


Asieńka 11.02.2006

Dodane ponad rok temu,

Re: ocet jablkowy

Z tego co wiem picie octu jako środka odchudzającego to głupota…tyle się dowiedziałam od pewnej chemiczki…podobno straszliwie wyniszcza organizm…


Asieńka 11.02.2006

alexis1972 Dodane ponad rok temu,

BRAK SILNEJ WOLI

U MNIE BARAK SILNEJ WOLI .JEDEN DZIEŃ JEM MALO I SIĘ PILNUJĘ A NA NASTĘPNY NADRABIAM 🙁 WLASCIWIE TO TROCHĘ SIĘ RUSZAM , SPACERKI ROWER ALE TO MAAŁO. MUSZĘ PRZESTAĆ PIEC CIASTA TO MOŻE COS WAGA BY RUSZYŁA W DÓŁ A TAK NIC 🙁
POZDRAWIAM

JOLA

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: ocet jablkowy

Picie octu spirytusowego masz racje ale nie jablkowego z fermentacji jablek … niby mala roznica a jak istotna dla zdrowia .

Jagoda i Klara

Dodane ponad rok temu,

Re: ocet jablkowy

a i pewnie masz rację…..ja się na tym kompletnie nie znam… :))))))))


Asieńka 11.02.2006

nena75 Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

3 dni brania meridii – minus 1 kg na koncie!! YES, YES, YES!!!!!

Wioletta i Tomek 2 l. i 5/12

tysia Dodane ponad rok temu,

Re: ocet jablkowy

Ale Twoje malenstwo ma dopiero 3 miesiace!!! A Ty sie martwisz 4-5 kg ? Cos nie kumam – sorki, ale ja 3 miesiace po urodzeniu Mlodego to jeszcze wygladalam jakbym byla w ciazy! I to nieprawda, ze jak dziecko ssie piers to mamuska chudnie 🙁 u jednych tak jest a u innych nie 🙁 u mnie dopoki Mlody jadl moje mleczko nie ubylo mi nawet pare deko, a co dopiero pare kilogramow
Ja tam nbron Boze nie chce Cie krytykowac, ale moze jednak wstrzymaj sie jeszcze troszke z jakimikolwiek dietami ? W koncu dzieciaczki najwazniejsze, a Ty zdazysz jeszcze schudnac:)
pozdrawiam

Tysiaczek i Dawidek

tysia Dodane ponad rok temu,

Re: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))

Piekny ten nasz nowy watek 🙂
Ale najpiekniejszy jest wynik – lal juz ponad setke zgubil nasz klubik, suuper. Szkoda tylko, ze ja tak malo mam w tym zaslugi, hihi

Niestety jestem chwilowo bez wagi, ale mam nadzieje, ze jesli nie ubylo, to przynajmniej stoi w miejscu
Wage bede mogla podac dopiero za jakis tydzien, pozdrawiam

p.s.
a i dodam jeszcze, ze ja tez odchudzam sie, zeby druga ciaze zaczac z mniejszego progu wagowego niz pierwsza 🙂
(pochwale sie, ze juz mam ten prog mniejszy o 10 kiloskow – jakby jeszcze 4 spadly to by bylo rewelacyjni, ale na to nie licze, a wlasciwie mam nadzieje, ze nie zdaze :))

Tysiaczek i Dawidek

Znasz odpowiedź na pytanie: Klub ZZK -Grubasy coraz chudsze!!! :)))?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
brak kupki u 4,5 miesięczniaka
Cześć dziewczyny, mam takie pytanie, mój 4,5 miesięczny synek od 4 dni nie robi kupki, a do tej pory wszystko było w porządku. Karmię go piersią, a raz dziennie dostaje
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Spocone stópki...
Od niedawna zauważyłam, że jak moja 3,5 m-czna Dorotka wstaje rano, to całe stópki ma mokre, spocone. Jest ubierana tylko w bawełnianego, cienkiego pajacyka i przykryta kołderką. Dodam, że czasem
Czytaj dalej