komanczowe plemię w komplecie

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 41)
  • Autor
    Wpisy
  • #94172

    kura-plemienna

    Bardzo, ale to bardzo rzadko sie zdarza, ze komancze są „wsystkie tsy” w komplecie.
    Dlatego też, znalazłam kilka okazów z ostatnich tygodni.

    Majówka 2008 – u teściów DĄBKI

    17 maja 2008
    Szybkie kobity i piękny samochód – Perłowy Rajd Porsche 2008 (ja i mój niezastąpiony pilot – Marta)

    Komunia chrześnicy komancza

    UWAGA!!!! Różnica wieku – prawie … 3 lata!

    Komancze w wersji oficjal!

    I najlepsze – Basiulec dorwał się do aparatu….

    Skali

    Molder

    Fotograf – autor zdjęć

    #1873930

    kura-plemienna

    tylko dla NIEOBRZYDLIWYCH!

    i uwaga, tylko dla nieobrzydliwych

    będzie ostro….

    ja się poryczałam ze śmiechu odkrywajac talenty foto mojego dziecia ….

    ale jest hard core ….

    wiec oglądasz na swoją odpowiedzialność….

    Molder … tyłem …..

    😉



    #1873931

    koyaga

    hehehehe…. dobre, ale się uśmiałam heheh…

    Komancze debesciaki. Pikna ‚trójca’. Basiulka w stroju oficjal przepiękna….

    #1873932

    ahimsa

    Pięęękne! Poezja!:)))))))))))))))))))))

    #1873933

    qulka

    Piękne jestescie wszystkie dwie,

    urzekło mnie to zdjęcie sliczne jestescie 🙂

    #1873934

    superbasiek

    w końcu Twoja córa to moja imienniczka a wszystkie Baśki to super babki ;)… taki talent Ci pod skrzydłami rośnie a ty nawet nie wiedziałaś 😀

    Pozdrówki 🙂



    #1873935

    teo

    o kurcze
    komanczera – ale z ciebie piekna – zgrabna babka jest – wow
    basiula słodka i sliczna
    rodzinka w komplecie fajna …

    a zdj baski – super- szczegolnie tylni portret psa ;)hahaha

    #1873936

    beamama

    Ale fajnie widzieć wszystkich komanczów 🙂
    Piękneście kobiety:)
    Basia cyka czad zdjęcia:D
    A komunistka bardzo wysoka dziewczynka:eek:

    #1873937

    cat

    Fajnie Was zobaczyć. 🙂
    Baśka jak zawsze urocza i rośnie jak na drożdżach.

    #1873938

    gosia

    Fajna cała trójca. Ale z Ciebie laska – fiu fiu.
    A kuzynka faktycznie 3 lata starsza? Duża dziewczynka – prawda?



    #1873939

    kura-plemienna

    Zamieszczone przez wobysk
    Fajna cała trójca. Ale z Ciebie laska – fiu fiu.
    A kuzynka faktycznie 3 lata starsza? Duża dziewczynka – prawda?

    Prawie 3 lata różnicy. Piżamka w prezencie na 164 cm, rozmiar buta 39 ;0

    #1873940

    helenb

    Super zdjecia, Wy super jestescie!!!
    i masz fajny avatar!!!:) i podpis tez!



    #1873942

    Anonim

    krzyzyki tylko widzę :(:(:(

    #1873943

    lauidz

    bosko!!!!!

    #1873944

    Anonim

    no w końcu 😀

    kochana, przepiękie wyglądacie ! fotki gaLOWE REWELACYJNE, ALE TO ZASŁUGA MODELEK (I MODELA:))

    ups, capslock mi sie wcisnęło 😉

    kochana, ja bym Basiulę już chciała uściskać;
    tylko proszę nie pisz mi że Was 19 lipca w Lublinie nie będzie, bo się zapłaczę 🙁

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 41)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close