komanczowe wieści ;)

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #60843

    kura-plemienna

    Anusia dzisiaj jest na urlopie… do wtorku!!!!
    Wszyscy szczęśliwi z basiuta na czele.
    Zaliczyłyśmy dzisiaj wizytę u okulisty!! W pełni udana. Byłam taka dumna z niej, ze mało nie pękłam 🙂 Basiuta ładnie czytała obrazki z tablicy, baaa nawet sama sobie oczka zakrywała. Potem w końcu udało się „bezboleśnie” wykonanie badań na komputerze. Wizyta spokojna i owocna. Astygmatyzm z +2,5 dioptrii zmniejszył sie na +1,25!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W marcu atropinka i nowe okularki!

    Potem zaliczyłyśmy bilans dwulatka! Wszystko wzorowo, no oprócz oczek i jeszcze wizyta u ortopedy!
    Basiuta waży 12,5 kg i ma 91cm wzrostu. A w ogóle to jest super dziewczynka i tyle :)))

    A wiecie dlaczego o tej porze mam czas na forum???? Bo Basiulec od godzinki śpi u „babuni” (mojej mamy), ponieważ „mamunia” z „tatuniem” raniuteńko wyjeżdżają do …….. ZAKOPCA!!!!!!!!!
    Jestem taka szczęśliwa, żyłam tym wyjazdem od 2 tygodni. Pierwszy wypad poza dom na dłuzej niż 2 dni od…. 4 lat!!!!!!!

    Mam nadzieję, ze mój związek trochę odetchnie świeżym powietrzem, a i ja się trochę odstresuję od pracy, teśció i w ogóle od wszystkiego codziennego. Do wtorku na pewno wykorzystam czas bardzo relaksacyjnie. No nie licząc nerwów na Małyszu!!!!!
    Cha.. taki dostałm prezent od mężusia na 30-ste urodzinki!!!! A co tam, raz sie żyje!!!

    No to w końcu pójdę sie pakować, bo noc mnie zastanie ;)))

    Pozdrawiam wszystkich, objem sie za Was wszystkie oscypek i bunców. Ach……

    Proszę pamietać o kciukach za Małysza!!!!!!!

    P.S. Już tesknie za Basiulcem 🙁

    Anka i Basiulec z 17.12. 2002

    #775350

    kokunia

    Re: komanczowe wieści 😉

    Fajnie poczytać tak dobre wiadomości!!!!!!!!!
    Aniu życzę miłego wypoczynku i trzymam mocno kciuki za Małysza!!!!!!!!
    Zazdroszczę tego Zakopca

    Agata i Wiktorek (13.04.2003)



    #775351

    ellenka25

    Re: komanczowe wieści 😉

    super i bawcie się dobrze
    eeech ale Ci zazdroszczę tego zakopca ;-)))))))))))
    pozdrawiam

    Ola z Natalią- 2.06.2003

    #775352

    natinka

    Re: komanczowe wieści 😉

    Super czytać jak ktoś jest szczęsliwy i dzidziulek zdrowy a oczka tez wyzdrowieją
    Super prezet na 30-stkę odstersujesz się jak nic no chyba ze Małysz wyląduje koło ciebie to bedzie niezły stres
    Zyczę udanego wyjazdu i wypoczywajcie ile się da
    Pozdrawiam

    Nati i Kamilka 05.04.04

    #775353

    dora

    Re: komanczowe wieści 😉

    Bawcie się dobrze!

    DziuniaP+Kasia14.02.03

    #775354

    anek

    Re: komanczowe wieści 😉

    Dobrze, że u Was tak…dobrze
    Chwila wytchnienia przyda Ci się po tej szaleńczej pracy—bo jak komanczera nie ma czasu na forum , znaczy że pracuje szaleńczo , a i waszemu związkowi na pewno na dobre to wyjdzie.
    Ucałuj Basiule w moim skromnym imieniu 🙂

    Aha—czekam na zdjęcia!!!!!!!

    Dopinguj Małysza, a nie obżeraj się oscypkami :))))
    Buziaki :)))

    Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )



    #775355

    mamma

    Re: komanczowe wieści 😉

    Buźka dla Basi za dzielność i odwagę :o* …no i te zdrowiejące oczka-SUPER !!!
    Ale chudzinka z Niej raczej,prawda ?…moja rok temu ważyła 15 kg przy praktycznie tym samym wzroście co Basia…i tak jej zresztą do dziś zostało z tą wagą, ale wzrost podskoczył trochę do góry :o)

    Tobie to dobrze !!!! TAKI wyjazd ! Ech…zazdroszczę…za to my w sobotę idziemy z Domi wreszcie na sanki po tej ospie :o)))…i też mamy radochę ;o)

    …tak więc pakujcie się i jedźcie ostrożnie…

    pozdrowionka serdeczne


    Aga i Dominika 5.XII 2001

    #775356

    oliweczka

    Re: komanczowe wieści 😉

    Echhh Anusiu, tak mnie coś w dołku ściska… Załość jakowaś, tęsknota czy jakie licho… I za tym Zakopcem, i za oscypkami i za tym czasem tylko-we-dwoje-do-wtorku :))))))
    Hehe, ale tak już na poważnie – jedź, relaksuj się, oscypków nawieź, grzańca wychyl w „Stek Chałupie” (btw. moja ulubiona knajpa), wyszalej się na nartach, snowboardzie czy tam na sankach – jak wolisz, jak lubisz…
    I wracaj pełna sił i wigoru, by dalej dawać radę najlepiej, jak tylko potrafisz 🙂

    P.S. A ucałuj tam Krupówki ode mnie (jesli oczywiście mogę się ośmielić… ;))

    Ania i już roczna Natunia

    #775357

    Anonim

    Re: komanczowe wieści 😉

    Superowe wieści 🙂 Nigdy nie miałam wątpliwości że Basiul to CUDOWNA DZIEWCZYNKA !!! I trzymam kciuki, żebyście bezproblemowo do Zakopka dojechali (ponoć jest tam bajecznie w tej szaciue zimowej :))))))))))
    Buźki!

    Kaśka z Natusią (w marcu 3 lata 🙂

    #775358

    kika210

    Re: komanczowe wieści 😉

    Wyjazdu zazdroszczę ogromnie! na pewno będziecie się świetnie bawić:) pozdrowionka!

    Ada 20m!
    ps.friko.pl



    #775359

    bib

    Re: komanczowe wieści 😉

    Udanego wyjazdu i odpocznij za wszystkie czasy!!! I trzymam kciuki za Malysza :)))

    Pozdrawiamy serdecznie :))

    Monika, Adaś i

    #775360

    kruszyna

    Re: komanczowe wieści 😉

    i takie posty proszę pisac częściej !!!!!!!!!!
    ciesze sie ze Basi oczka zdrowieją.
    Fajna z niej dziewczynka.
    Bawcie sie dobrze w zakopcu i pomachajcie Malyszowi od nas

    Ania i Asieńka (07.08.03)



    #775361

    jane

    Re: komanczowe wieści 😉

    super, az sie przyjemnie czyta takie posty 🙂

    Jane, Małgosia 20,5m i

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close