koniec karmienia piersią a miesiączka

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #56889

    submag31

    Kilka tygodni temu przestałam karmić piersią. Moje dziecko ma już 16 miesięcy więc uznałam, że czas przerwać karmienie. Jednakże nie mam miesiączki, która powinna wystąpić już ok 10 dni temu. Czy ktoś coś wie na ten temat? Czy to normalne? Robiłam test ciążowy i wyszedł negatywny.

    #728320

    bakteria82

    Re: koniec karmienia piersią a miesiączka

    Nie mam pojecia co jest grane ale powiedz mi prosze jak ci sie udalo odstawic od piersi 16 miesieczniaka moj synek ma wlasnie tyle i ani mysli o odstawieniu :o( moj mail [email]zonawilka@wp.pl[/email]



    #728321

    lea

    Re: koniec karmienia piersią a miesiączka

    Skad wiesz, kiedy powinna nastapic miesiaczka? Cykl chyba nie musi sie zaczynac w dniu odstawienie dziecka? A moze czulas owulacje i dlatego sie martwisz?

    Ja mialam dosc nieregularne miesiaczki podczas karmienia (mialam dosc malo pokarmu), a po odstawieniu wlasnie musialam poczekac kilka tygodni na krwawienie (wiecej, niz trwaly odstepy miedzy miesiaczkami w trakcie karmienia) i teraz jest to juz w miare regularny cykl (o i le u mnie są wogole regularne – tak na 100% to nigdy nie byly).
    Na razie sie nie martw. Choc jest mozliwe, ze okres trzeba bedzie wywoływac, ale na razie masz na to czas (wnioslkuje, ze jestes ok. 38 dni po odstawieniu dziecka).

    Lea i Mateuszek

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close