konto pełna wirusów

Dziewczyny nie wiem co sie ostatnio dzieje, przychodzi mi na skrzynke po 2, 3 wirusy dziennie, Kaspersky juz nie wydala, a poza tym cały czas spowalnia pracę komputera. Czy ktoś z Was ma konto na wp – może to jest z tym związane. Co ja mam z tym zrobić?


Kaska i Mikołaj 18.09

18 odpowiedzi na pytanie: konto pełna wirusów

gwiazdeczka2 Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Ja mam konto na wp i jestem zaskoczona taka iloscia wirusow. Jeszcze nigdy tak nie mialam, ze codziennie przychodzi mi wlasnie okolo 3-4 wirusow. Norton Antivirus mnie powiadamia, ja kasuje i mam nadzieje, ze mi sie to “robactwo” caly czas nie legnie. No podejrzana sprawa


Ewcia z Mają ur. 03.06.2003

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

ja tez mam na wp i moj maz i syn tez, wszyscy dostajemy wirusy, po kilka dziennie :(( Malo tego, sluzbowy komputer mojego meza juz tak wolno chodzil, ze w koncu stanal! Zawiozl do computerlandu i sie okazalo ze mial zainstalowane 12 programow szpiegowskich! ktore nawet same siebie nawzajem ciagle skanowaly, dlatego tak wolno chodzil. Nie mialam pojecia ze cos takiego moze byc…:(


kleeo, Natalia 20m i Milosz 12l.

anies Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

ja zlikwidowałm konto na WP
zostały mi dwa inne, tam jest lepiej
choc ostatnio na interie tez mi przyszły 2 wiry

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

ciapa Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Kurcze może to jest związane z tym ze portal wp upada, tak przynajmniej czytałam w PC komputerze. Chyba najwyższy czas zmienić konto


Kaska i Mikołaj 18.09

ksanty Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

ja mam na interii i onecie i jest spokoj, choc ostatnio cos przyszlo na interie

mama Marty (3.11.1996) i Mateusza (23.09.2003)

onka Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

ja mam konto w web.de i od dluzszego czasu ten sam problem …

onka i ;18.08.03

Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

ja mam na wp i nie jest zle,ale na yahoo-porazka jeszcze wiecej niz u ciebie!
Najsmieszniejsze jest to ze przychodza one z adresem osoby ktora kiedys wyslalam mi maila.Tak wiec tez z moim z wp.choc ja nic nie wysylam!!!!

Nelly i Hubert 13 miesiecy!!!!!!!

gosiaf Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

U mnie tez na wszytskie konta przchodza mi wirusy .


Gosia

iwonan Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Ja mam na WP,Tlen i PF. nie wiem ktory tak rozsyla wirusy, ale ostatnio komp zaczal sie sypac i maz zaczal szukac te paskudy. wyobrazcie sobie, ze mialam 1283 wirusy!!!!!! skad to cholerstwo sie wzielo? poza tym wkurza mnie strasznie WP, ciagle przysylaja mi reklamy.

Pozdrawiam.IwonaN

cait Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Prawdopodobnie zawinił w dużej mierze Tlen.


Cait + Alka (15 stycznia 2003)

ahjp Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

o takie to ja tez mialam , dosc duzo, teraz sie troche uciszylo ale ciagle cos przlazi

Agnieszka + Julianka i Patricia

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Mam to samo 🙁 i konto na wp :(.

Aga i Olo 11.01.2002

[Zobacz stronę]
anies Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

to tak jak u mnie

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

alusia Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Ja też dostaje dziwne listy na wp.

sisna Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

ja mam konto na Multimediach (mój provider od netu) i dziennie dostaję ok 12 – 14 maili z wirusami. Mam na szczęście Pandę i wszystko przechwytuje. Ale wkurza mnie fakt, że czasami jak rzadziej sprawdzam e-mail to mam ich około 70 :(( a najśmiejszniejsze jest to, że dostaję jakieś angielskojęzyczne bzdury o viagrze i powiększaniu penisa;)) oczywiście zawirusowane:/

sisna

aborka Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

u nie nie przychodzi nic a tez mam na wp. żadnego spamu, tylko takie reklamy wp i to rzadko

AniaB i Bartus 13-12-2003

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Ja znalazłam na to sposób, otóż najlepiej zmienić program pocztowy ja mam teraz KURIERA POCZTOWEGO ze strony [Zobacz stronę] i tam zaznaczone aby nie otwierał poczty automacznie wtedy wyrzucam wszystkie wiadomości ktore w temacie mają RE: jeżeli od danej osoby nie spodziewałam się odpowedzi, zwykle jest je łatwo odróżnić bo są to tematy angielskojęzyczne. Nie wiem czy przypadkiem podanie adresu na tym forum aby przychodziły na niego odpowiedzi nie ma z tym coś wspólnego, bo wcześniej miałam skrzynkę na o2.pl i mnóstwo wirusów a odkąd zmieniłam na pf.pl to na o2.pl praktycznie nic nie przychodzi za to na pf.pl dość często. Oczywiście po za tym ciągle uruchomiony program antywirusowy, który automacznie się uaktaulnia. Od czasu do czasu warto przeskanować komputer antywirusem z Onet (Mks Vir). Jeżeli wykryte wirusy nie można usunąć , bo akurat korzysta z tego pliku należy uruchomić komputer w trybie awaryjnym i wywalić dany plik a jeżeli windows będzie się go domagał po uruchomieniu to albo ściągnąć go z plyty instalacyjnej albo trzeba pogrzebać w rejestrze bo wirusy się tam zadomawiają i wtedy windows uważa, że dany plik jest konieczny do funkcjonowania programu. Jednak do grzebania w rejestrze jest potrzebny ktoś kto sie dobrze na tym zna bo można porobić sobie tylko problemy, ja na szczęście mam dobrego kolegę ktory studiuje informatykę i potrafi powyrzucać niepotrzebne rzeczy z rejestru. No ale przed wszystkim nie należy otwierać nieznanej poczty zwłaszcza z tematem Re:… Poz a tym główną przyczyną rozsiewania wirusów jest wpisywanie adresów w książce adresowej Outlook Express bo zainfekowany komputer rozsiewa po adresach które znajdują się w książce. I jeszcze trochę o tym dlaczego Outlook Express jest złym programem : (info od kolegi ) Outlook ma często w tym spory udział (ułatwia uruchamianie zarażonych maili i ma błędy), więc w tym sensie warto się rozejrzeć za czymś innym. Żaden ze znanych mi pozostałych programów do poczty nie jest tak podatny na wirusy, producenci mówią wręcz, że w ogóle. Kilka najbardziej znanych: Kurier Poczty

Agus i Kamilek (24.03.2003)

olasz Dodane ponad rok temu,

Re: konto pełna wirusów

Właśnie dziś zlikwidowałam konto na wp…
Dobijały mnie te idiotyczne wiadomości o pierdołach, nie otwierałam nigdy nawet tego dziadostwa z obawy przed wirusami, a dziś w końcu usunęłam całkowice konto. Jakiś czas temu założyłam na onecie i jestem bardzo zadowolona –
Powiadomiłam wszystkich znajomych o zmianie adresu i jest ok 🙂

Ola i Dominika ur. 8.12.2002 r.

Znasz odpowiedź na pytanie: konto pełna wirusów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
sucha skora
moj 7-tygodniowy synek ma bardzo sucha skorke, glownie na raczkach i nozkach. Kapiemy go codziennie i po kapieli zawsze smaruje go oliwka, ale rano znow jest sucha, taka chropowata. Poradzcie
Czytaj dalej
Dla starających się
proszę o interpretację wyniku testu owu!!!!!!!!!!!
Witam.Dzisiaj po 16.00 zrobiłam test owulacyjny i oto wyniki kreska kontrolna ciemna, natomiast druga blada. Co to oznacza? Czy powinnam jutro o tej samej porze powtórzyć teścik? Czy jutro o
Czytaj dalej