KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #24034

    aldik

    Dziewczyny kochane, może któraś z was będzie mi mogła pomóc albo coś poradzić!!! Bardzo mi zależy aby moja siostra została chrzestną mojej Lenki. Niestety ksiądz w jej parafi nie wydał zgody ze względu na to że jest rozwodniczką i nie ochrzciła jednego dziecka.(swoją drogą ciekawe skąd miał takie informacje???)Czy jest jakiś sposób aby to ominąć, znacie może jakiegoś księdza który by wystawił takie zaświadczenie. Pozdrawiam

    Aldonka + Lenka (12.05.2003r)

    #325194

    cszynka

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    A rozmawiałaś z księdzem ze swojej parafii? NIektórzy są w porządku i potrafią zrozumieć, że inni księża są mało reformowalni 😉

    Olcia (06.01.2003)



    #325195

    wasia

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    Wydaje mi się że musisz szukać po znajomości. Niestety dużo jest księży oszołomów. Ja trafiłam na normalnego. W Opolu.

    Aga i Ania

    #325196

    Anonim

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    ja jestem po rozwodzie a dostałam zaświadczenie 🙂 Proponuję iść do innej parafii. Wykładnia kościoła jest taka – możesz być po rozwodzie, ale dopiero gdy weźniesz drugi ślub – jesteś wykluczona z kościoła katolickiego. Niektórzy księża są nadto zapobiegliwi 🙁

    Kaśka z Natusią (17 miesięcy 🙂

    #325197

    cccelinka

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    Czesc Aldonko! A po co zaswiadczenie od ksiedza? Ja podalam tylko dane chrzestnych (imie, nazwisko i adres), a przed samym chrztem musieli sie podpisac i to wszystko. Zadnych zaswiadczen, zadnej biurokracji. W jakim kosciele chrzcisz Lenke?

    CCCelinka + Kacperek 21.03.03.

    #325198

    aldik

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    Asiu , no co ty? To nie możliwe!!! A ty w jakim chrzciłaś Kacperka? Bo ja chcę w kościele na Powązkowskiej św.Jozafata. Daj mi znać, to może zmienię kościół.



    #325199

    cccelinka

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    U Stanislawa Kostki na Zoliborzu. Chrzty odbywaja sie w pierwsza niedziele miesiaca, msza trwa tylko 40 min, ksieza nie robia zbednych problemow. Moze powinnam napisac w watku POLECAM?

    CCCelinka + Kacperek 21.03.03.

    #325200

    aldik

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    Napisz, bo to naprawde coś niesamowitego!!! Szkoda, że już zaproszenia zrobiliśmy z adresem tamtego kościoła!!! My musimy przynieść zaświadczenie z nasze3j parafi że pozwalają na chrzest Lenki gdzie indziej, chrzestni muszą mieć zaświadczenia że mogą być chestnymi a my mieliśmy problemy bo nie mamy ślubu kościelnego… Oj, że ja wcześniej z tobą nie pogadałam na ten temat… Ale dzięki za info. Juto pójdę do tego mojego i pogadam, jak nie spodoba mi sie ksiądz albo będzie mu coś niepasowało to zrobimy nowe zaproszenia… Dobrych snów dla was!!!

    #325201

    o-d

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    Asiu, a może chrzestni byli z tej samej parafii?? bo wtedy to faktycznie nie ma problemu…

    Ola+Staś+Tadzio+Basia

    #325202

    cccelinka

    Re: KSIĄDZ POTRZEBNY!!!

    Nie, chrzestna byla z innego miasta, a chrzestny z Wawy, ale z innej parafii. Wydaje mi sie, ze to kwestia kosciola i ksiezy. My chodzilismy tam na nauki przedmalzenski i tez bylo spoko.
    Pozdrowionka dla dzieciakow.

    CCCelinka

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close