Kto chudnie?

Czy ktoras z Was chudnie ?Bo ja do poczatkow 5 mies.przybieralam normalnie(przytylam ok.5 kg.)a od 5 i w dalszym ciagu teraz chudne ok.2 kg. na 2 tygodnie-ale macica mi rosnie prawidlowo?Czemu tak jest?Nigdzie sie nie spotkalam z takim czyms.Kinga(termin na 28.02.03)

17 odpowiedzi na pytanie: Kto chudnie?

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Kiedy zobaczyłam to pytanie, miałam ochotę powiedzieć ze chudnie mój mąż… Ja nie chudnę… Ale pewnie masz dość aktywny tryb życia?

Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

kinga10 Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

A Twoj maz to z czego chudnie?Bo ze zmartwienia to moj raczej tyje(hi hi)Tryb zycia mam raczej leniwy,baaaardzo leniwy!Siedze z dziecmi w domu i co chwile mysle co by tu zjesc!Pozdr.Kinga

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Chudnie, bo mnie na rękach nosi hihihi… albo dla rónowagi, zeby się łózko nie zarwało…. No fakt faktem, ze trcohę schudł… ale on sie nie stresuje… my jakoś tak na luzie albo z niedowierzaniem podchodzimy do tego, co nas czeka…

Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

helenka Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

raczej nieswiadomi tego co grozi i czym to skutkuje …. hihihi…

Helenka – przyszla mamuska
15. IV. 2003

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Hi hi oj tak, nieswiadomi albo ze swiadomością uśpioną w celach antystresowych…
(Ale myślę, ze on coś podejrzewa, bo od mojego brzucha ma coraz mniej miejsca w łóżku…:-P)

Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

JJJJJJAAAAAAAAAA CCHUDNE I MAM NADZIEJĘ, ZE szybciej to zleci, ale…………………………… ja jestem po porodzie, hihihihi.
Oj tak chciałam się pochwalić. Spadło mi już 16kg!!!!!!!!!!

Anka i Basiulec 17 grudnia 2002

Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

a mi 18 !!!!!!!!!!!! (ale 20 przytylam, hihihhi)

Pozdrawiam

Ewa i Krzyś (6.12.2002)

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

No Ewka ja nie chwaląc sie 27 kg przytyłam to nie fisiuj!!!! HIHIHIHIHIHIHI

Anka i Basiulec 17 grudnia 2002

Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

oj, ale ja mialam jeszcze 10 kg nadwagi przed ciaza, tak wiec i tak mi sporo zostalo, buuuuuuuuuuuu

ale ciesze sie, ze w stare ciuchy wchodze

Pozdrawiam

Ewa i Krzyś (6.12.2002)

Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

ja terminowo dość odległa jestem od ciebie…ale właśnie jestem w końcówce 5 miesiąca i od jakiegoś czasu waga wcale nie rośnie… był czas ze schudłam ze trzy kg… też byłam zaniepokojona ale dziewczyny pisały tutaj ze tak często bywa… najważniejsze ze dzidzia rośnie i ma miejsce w brzuszku…

Pozdrawiam

Weronka (termin 6.06.03)

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Ja o starych ciuchach mogę pomarzyć. :((((((( na razie !!

Anka i Basiulec 17 grudnia 2002

Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

ale pewnie juz niedlugo; musimy sie nawzajem wspierac, wiosna tuz tuz

a dlugie spacerki wyjda nam tylko na zdrowie

choc ja na razie o spacerach moge tylko pomarzyc, buuuuuuuuuuu

Pozdrawiam

Ewa i Krzyś (6.12.2002)

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

ale wam zazdroszcze dziewczynyki….
tez juz bym chciala zaczac chudnac a nie tylko przybierac…
ostatnio juz sie przestalam wazyc nawet w domu zeby sie nie stresowac…….

pozdrawiamy serdecznie
wielkobrzuchy kiuik i 36-tyg jas w srodku

lalka Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Slyszalam o utracie wagi na poczatku ciazy. Ale to nie jest wskaznikiem, ze “cos ” jest nie tak. Na Twoim miejscu zapytalabym sie u specjalisty, dlaczego tak jest.

Lalka
termin 03.04.2003

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Dziewczyny, czy Wy tak same z siebie chudniecie? Bo ja coś nie mogę :-(((( Przytyłam w ciąży 18 kg i tylko 8 mi spadło. W żadne spodnie sprzed ciąży nie wchodzę… Cholera, czy mam wymieniać całą garderobę?!

Kasia, mama Łukasza (20.12.2002)

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

Ja śmigam z Baśką po 3 godziny dziennie i w końcu zaczynam czaić gdzie jest jaka ulica u mnie na osiedlu. Nawet odkryłam sklep spożywczy bliżej domu. A ja sierotka jeździłam samochodem dalej a tu prawie pod nosem, hihihihi. Chciałabym chodzić na basen, ale mam pozwolenie ćwiczenia brzucha dopiero za 2, 3 miesiące, także to coś co mi wystaje pod pępkiem musi poczekać, :((((((

Anka i Basiulec 17 grudnia 2002

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chudnie?

A ja schudłam.. hihi… No. tzn. od 4 tygodni nie przytyłam nic, a nawet nieznacznie schudłam, choć dziecko przytyło pewnie ponad pół kilo, więc jak odliczyć dziecko, to ja schudłam hihihi… szok…
Ale po prostu świętya minęły, a ja na dodatek zatrucie przeszłam…

Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Kto chudnie??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
wstaje gdzie tylko może...........
....... nie jestem w stanie przeciwdziałać, ostatnio nawet opiera się rączkami o ścianę i idzie..... staje przy wszystkim stole, krześle, wannie, szfce...... ...... a mnie dzisiaj olśniło, czy on nie powinien mieć
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
woda mineralna
czy powinnam przegotowac mineralną zanim wsype mleko , czy tylko wystarczy podgrzać? ola
Czytaj dalej