Kto zgubił stelaż?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 30)
  • Autor
    Wpisy
  • #105670

    titniber

    Zgubił ktoś stelaż do wózka dziecięcego? kontakt [email]titniber@wp.pl[/email]

    edit:szukam jego właściciela

    #3843802

    snoopy

    :Niepewny::Niepewny::Niepewny:

    :Śmiech::Śmiech::Śmiech::Śmiech::Śmiech:



    #3843803

    nusiak

    :Szok:

    :Śmiech:

    #3843804

    kevlar-girl

    Zamieszczone przez Snoopy.
    :Niepewny::Niepewny::Niepewny:

    :Śmiech::Śmiech::Śmiech::Śmiech::Śmiech:

    Zamieszczone przez krecik_75
    :Szok:

    :Śmiech:

    się podpiszę
    :Śmiech:

    #3843805

    marchewkowa

    Zamieszczone przez titniber
    Zgubił ktoś stelaż do wózka dziecięcego? kontakt [EMAIL=”titniber@wp.pl”]titniber@wp.pl[/EMAIL]

    Jaki stelaż i gdzie?

    Znalazłeś i szukasz właściciela?
    Czy szukasz porad osób doświadczonych: jak powiedzieć o tym żonie/mężowi? 😉

    #3843806

    maduxia

    myślałam, ze to jakaś zabawa bedzie :Foch:
    zagadka i trzeba będzie wydedukować :Foch:
    chociaż w sumie…
    :Wow!:



    #3843807

    tygryska

    :Śmiech::Śmiech:

    #3843808

    marchewkowa

    Zamieszczone przez maduxia
    myślałam, ze to jakaś zabawa bedzie :Foch:
    zagadka i trzeba będzie wydedukować :Foch:
    chociaż w sumie…
    :Wow!:

    w sumie jak się wątek tak fajnie zaczął to możemy jakąś zagadkę zrobić :Cwaniak:

    #3843809

    titniber

    Zamieszczone przez marchewkowa
    w sumie jak się wątek tak fajnie zaczął to możemy jakąś zagadkę zrobić :Cwaniak:

    dopisałam do pierwszego postu o co chodzi,

    z Waszego forum nie korzystam, jak łatwo zauważyć, dlatego jeśli ktoś zgubił i próbuje odnaleźć zgubiony stelaż do wózka dziecięcego / lub zna kogoś kto takowy zgubił/ lub widział gdzieś ogłoszenie że ktoś szuka stelaża który zgubił/zostawił/zapodział/zapomniał itp PROSZĘ o kontakt na maila [email]titniber@wp.pl[/email]

    Zmieściłam ogłoszenia w rożnych miejscach/ forach i dlatego nie jestem w stanie odpowiadać w każdym wątku.

    muszę rozczarować , że to nie jest ZABAWA mimo że może niektórzy na to liczyli…

    i nie wiem czy jest do śmiechu temu kto z jakiś powodów ten stelaż zgubił ( nie wnikam z jakich), bo mnie by nie było….

    i Wy się zastanówcie nad tym co byście zrobiły gdybyście straciły/zgubiły/ zostawiały/zapomniały z jakiegoś powodu wózek, stelaż lub fotelik ( bo każdemu się może to przytrafić), a później wklejajcie uśmiechnięte lub kulające się emotki.

    pozdrawiam

    #3843810

    nusiak

    to trzeba było tak napisać od razu
    a my się często kulamy :Śmiech:



    #3843811

    monikachorzow

    troche za mało szczegółów….
    moze napisz ze dnia tego i tego znaleziono tu i tu stelaż -znaki szczególne: firma,model(jak mozna zidentyfikować-jak nie to rysopis stelaża….
    moze w ten sposób sprawniej pojdzie szukanie własciciela…
    szczerze mówiąc nie spotkałam sie nigdy z ogłoszeniem ze ktos szuka własciela wózka/stelaża/fotelika….

    mimo wszystko takie rzeczy trudno zgubic…
    ”nie wiem czy jest do śmiechu temu kto z jakiś powodów ten stelaż zgubił”
    zapewne nie jest …..ale w dalszym ciagu nie kumam jak ktos mógł zgubic….:Hmmm…::Hmmm…::Hmmm…:
    zdarza się ze ktos komus podprowadzi np sprzed sklepu, z korytarza….ale zgubic ….:Hmmm…::Hmmm…::Hmmm…: to mozna klucze,telefon ….

    jedyne co mi sie nasuwa to zgubienie stelaza przez „właściciela” uzywającego go do wożenia makulatury,czy złomu…oj tacy to często gubia …i głowe po promilach i swój pojazd :Śmiech::Śmiech::Śmiech:
    (ups kulneło mi sie ….)

    #3843812

    maduxia

    Zamieszczone przez titniber
    dopisałam do pierwszego postu o co chodzi,

    z Waszego forum nie korzystam, jak łatwo zauważyć, dlatego jeśli ktoś zgubił i próbuje odnaleźć zgubiony stelaż do wózka dziecięcego / lub zna kogoś kto takowy zgubił/ lub widział gdzieś ogłoszenie że ktoś szuka stelaża który zgubił/zostawił/zapodział/zapomniał itp PROSZĘ o kontakt na maila [email]titniber@wp.pl[/email]

    Zmieściłam ogłoszenia w rożnych miejscach/ forach i dlatego nie jestem w stanie odpowiadać w każdym wątku.

    muszę rozczarować , że to nie jest ZABAWA mimo że może niektórzy na to liczyli…

    i nie wiem czy jest do śmiechu temu kto z jakiś powodów ten stelaż zgubił ( nie wnikam z jakich), bo mnie by nie było….

    i Wy się zastanówcie nad tym co byście zrobiły gdybyście straciły/zgubiły/ zostawiały/zapomniały z jakiegoś powodu wózek, stelaż lub fotelik ( bo każdemu się może to przytrafić), a później wklejajcie uśmiechnięte lub kulające się emotki.

    pozdrawiam

    e no, mozna było chociaż miejsce zostawienia wskazać… chociaż w przybliżeniu a tak to co?



    #3843813

    marchewkowa

    Zamieszczone przez titniber
    dopisałam do pierwszego postu o co chodzi,

    z Waszego forum nie korzystam, jak łatwo zauważyć, dlatego jeśli ktoś zgubił i próbuje odnaleźć zgubiony stelaż do wózka dziecięcego / lub zna kogoś kto takowy zgubił/ lub widział gdzieś ogłoszenie że ktoś szuka stelaża który zgubił/zostawił/zapodział/zapomniał itp PROSZĘ o kontakt na maila [EMAIL=”titniber@wp.pl”]titniber@wp.pl[/EMAIL]

    Zmieściłam ogłoszenia w rożnych miejscach/ forach i dlatego nie jestem w stanie odpowiadać w każdym wątku.

    muszę rozczarować , że to nie jest ZABAWA mimo że może niektórzy na to liczyli…

    i nie wiem czy jest do śmiechu temu kto z jakiś powodów ten stelaż zgubił ( nie wnikam z jakich), bo mnie by nie było….

    i Wy się zastanówcie nad tym co byście zrobiły gdybyście straciły/zgubiły/ zostawiały/zapomniały z jakiegoś powodu wózek, stelaż lub fotelik ( bo każdemu się może to przytrafić), a później wklejajcie uśmiechnięte lub kulające się emotki.

    pozdrawiam

    titniber, chyba skuteczniej będzie porozwieszać ogłoszenia w miejscu gdzie znalazłaś stelaż. Na forum są mamy z całej Polski (albo i dalej), a nie znając nawet okolicy nie mamy jak popytać czy komuś ze znajomych coś się zapodziało.

    A my tu zawsze się turlamy 😉 więc nie masz co się gniewać. powodzenia w szukaniu właściciela stelażu.

    #3843814

    zuzel

    Zamieszczone przez MONIKACHORZÓW
    troche za mało szczegółów….
    moze napisz ze dnia tego i tego znaleziono tu i tu stelaż -znaki szczególne: firma,model(jak mozna zidentyfikować-jak nie to rysopis stelaża….
    moze w ten sposób sprawniej pojdzie szukanie własciciela…
    szczerze mówiąc nie spotkałam sie nigdy z ogłoszeniem ze ktos szuka własciela wózka/stelaża/fotelika….

    mimo wszystko takie rzeczy trudno zgubic…
    ”nie wiem czy jest do śmiechu temu kto z jakiś powodów ten stelaż zgubił”
    zapewne nie jest …..ale w dalszym ciagu nie kumam jak ktos mógł zgubic….:Hmmm…::Hmmm…::Hmmm…:
    zdarza się ze ktos komus podprowadzi np sprzed sklepu, z korytarza….ale zgubic ….:Hmmm…::Hmmm…::Hmmm…: to mozna klucze,telefon ….

    jedyne co mi sie nasuwa to zgubienie stelaza przez „właściciela” uzywającego go do wożenia makulatury,czy złomu…oj tacy to często gubia …i głowe po promilach i swój pojazd :Śmiech::Śmiech::Śmiech:
    (ups kulneło mi sie ….)

    No właśnie – ja jak coś zgubię / zostawię, to szukam zguby tam gdzie mogłam ja zostawić. Odtwarzam trasę z danego dnia – w jakich miejscach byłam i gdzie jeszcze daną rzecz miałam, a gdzie już nie. raczej nie szukam na forum.

    Sam stelaż do wózka znalazłaś? A może ktoś go tam zostawił celowo, a Ty mu podprowadziłaś?

    Wózek to dla mnie pojazd typu rower czy samochód – takich rzeczy się nie gubi.

    #3843815

    efik

    Zamieszczone przez zuzelka83
    Wózek to dla mnie pojazd typu rower czy samochód – takich rzeczy się nie gubi.

    miałam się nie kulać…:Śmiech: ale musze – mój teściu zgubił samochód – serio…..
    pół dnia szukali gdzie zostawił i zapomniał – do domu wrócił na nogach – ale on zakręcony jest – zgubił samochód na stacji benzynowej – zatankował i odjechał na bok by zapłacic – po czym do domu poszedł na nogach bo blisko mamy do CPNu:)
    tak więc nie ma co osądzać – i takie rzeczy ludzie gubią

    a tak całkiem serio – podaj nam prosze choć lokalizację gdzie znaleziono ten stelaz – jesli rozpoznasz marke to nazwa by sie choć firmy przydała

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 30)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close