które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #39923

    wawa

    Dziewczyny,

    mam do Was małe pytanko – Które gazetki dla przyszłych rodziców najchętniej czytacie i dlaczego? Czy macie swoich faworytów????????
    Ciekawa jestem Waszych odpowiedzi.

    Nieukrywam, że te informacje są dla mnie bardzo cenne gdyż piszę pracę magisterską na temat tego segmetu prasy.

    Z góry serdecznie dziękuje za odpowiedź, każda infromacja będzie dla mnie bardzo cenna.

    Wiadomość tę zamieszę także w innych wątkach żeby mieć szerszy obraz.

    pozdrawiam

    Magda z Majunią (15miesięcy)

    #522464

    majarzeszow

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytaci

    Czesc ! ja tez pisze prace teraz 🙂 juz odpowiadam na twoje pytanie. generalnie i regularnie czytam 2 tytuly: „Twoje dziecko” – to prenumeruje oraz „Dziecko” – kupuje niemal kazdy numer. Zas szwageirka, zeby nie dublowac, kupuje „Mam dziecko” – potem sie wymieniamy. pozdrawiam !!!!

    Maja + SYNECZEK ~1.06.2004 !



    #522465

    kobin

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    Ja czytam Rodzicow. Sprawdzalam juz inne tytuly, ale ta mi najlepiej podchodzi i czytam ja juz od prawie 3 lat.

    kobin z Konradkiem i w brzuszku Gagatkiem

    #522466

    beasia

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    A ja za najlepszą uważam „Dziecko”. Inne tytuły też czasami kupuję, ale ta mi najbardziej odpowiada.

    Basia i Najukochańsza Kruszynka (12.06.2004)

    #522467

    myszka23

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    ”MAM DZIECKO””

    Myszka-mama 3,5 letniej Natalki i Kacperka(29.03.04)

    #522468

    baska

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    ach te prace, ja właśnie sie obroniłam 🙂
    przestałam czytać tego rodzaju prasę bo jakoś nie potrafiłam czytać jak się przebiera bobaska itp. interesowała mnie tylko ciąża (pewnie będę tego żałować) a o samej ciąży jest mało

    basia i maleństwo(kwiecień/maj)



    #522469

    Anonim

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    MAM DZIECKO

    olencja i marcowe maleństwo

    #522470

    ozzie

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    MAMO TO JA
    mnie zdecydowanie odpowiada najbardziej:)))))

    OZZIE i córcia (1.07.04)

    #522471

    kata

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    Ja najchętniej czytam MAM DZECKO, też DZiecko i Twoje DZiecko, ale Mam Dziecko kupuję co miesiąc

    Kasia + czerwcowa chyba dziewczynka 13.06.04

    #522472

    jolala

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    MAM DZIECKO – kupuje co miesiąc i jestem z niej zadowolona

    Jola i Maluszek (15.03.04)



    #522473

    yovanka

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    Przyznam ,że nie czytam takiej prasy w ogóle. Czasami , jak mi wpadnie u kogoś w ręce , to przeglądam. Uwazam, ze informacje są dosyć powierzchowne. Te gazety mają ładnie wyglądać, w mniejszym stopniu informować. Moze to co napisałam jest dziwne, biorąc pod uwagę, że moja własna mama pisze do jednej z tych gazet a ja czasami pozuję do zdjęć.
    Yovanka + Antek ( 22.03.04)

    #522474

    ciku

    Re: które gazety dla rodziców najchętniej czytacie???

    Ja kupuje „Mamo to ja” – podobaja mi sie tam te watki wszywane do czasopisma od psychologow. Czsami tez kupuje Rodzicow , ale uwazam , ze jest duzo bardziej powierzchowna i zauwazylam, ze potrafia podawac sprzeczne informacje w danej sprawie z numeru do numeru.

    Ciku i Kacperek

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close