Kubek starszy brat …dla chętnych .

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 26)
  • Autor
    Wpisy
  • #80259

    teo

    wiele osób pyta jak Kubek sie zachowuje i jaki jest jako starszy brat….

    odpowiem tutaj 🙂
    otóż nie wiem czy to wynika z tego że jest już starszy ….czy z tego że dobrze go przygotowalismy podczas ciąży na nadejscie Julki ….czy od tego że na razie mimo wszystko nie odczuwa tak bardzo naszej mniejszej ilosci czasu dla niego
    a moze od wszystkiego po koleii i w równym stopniu ….

    bo okazuje się że póki co Kuba jest fajnym starszym bratem ….na razie boi sie fizycznego kontaktu z Julcikiem ….nie mial jej na rekach ….nie pocałował ….ograniczył sie do głaskania p o rączkach – główce ….ale mówi że ją kocha ….jesli poprosze go o podanie czegos podczas karmienia Julki to prawie zawsze to zrobi …
    nie lubi dwoch rzeczy : płaczu Julki [ale on w ogóle nie lubi płaczu innych dzieci – + głośnych odgłosów – a trudno aby noworodek płakał cicho jak chce jesc;)]
    i druga sprawa : nie lubi patrzeć jak zmieniamy jej pieluche jak zrobi kupe…no ale kto by lubil

    wiec naprawde jestem pozytywnie zaskoczona póki co ….bo spodziewałam sie ataków zazdrosci – jakis problemów
    i jasne – nie chwal dnia przed zachodem słońca ….jak to sie mówi …ale póki co gdyby nie przeziebienie Kubcia sprzed tygodnia i teraz po raz kolejny rotawirus z którym sie zmagamy u nigdo – powiedziałabym że podwójne rodzicielstwo jest LAITOWE 😉
    bo te 4 tygodnie z Julką – mając już jedno dziecko – w stosunku do pierwszych 4 tygodni jak sie urodził Kubcio – to naprawde niebo a ziemia!!

    pozdrawiamy ciepło

    Kubuś i

    #1103203

    wasia

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    To wspaniałe co piszesz, brzmi bardzo pocieszająco dla tych, którzy na razie mają jedno dziecko 🙂 Tym bardziej, ze okres mi sie spóźnia, już trzeci dzień….. Ech….

    Asia i Ola (3 latka 6 m-cy)



    #1103204

    teo

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    no kochana to ja mocno trzymam kciuki – aby sie okazało że Ola będzie starszą siostra 🙂

    Kubuś i

    #1103205

    bastet

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    Super Ilonko ze Kuba tak fajnie i lagodnie dostosowal sie do calej sytuacji :))

    U nas bylo bardzo podobnie (tyle ze Szymek mial 5 lat jak sie Julciak urodzil), nie bylo zazdrosci, placzu, slow „juz mnie chyba nie kochacie” ;-))
    Od poczatku swietnie sie sprawowal i tak zostalo do dzis, jest swietnym starszym baratem mimo ze mloda niezle potrafi dac w kosc ;-)))

    I oby tym naszym chlopakom tak juz zostalo :))

    Aga, Szym i Jula

    #1103206

    wasia

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    Ja po cichu też trzymam… Choć czas nie ten, i mieliśmy starać się w przszłym roku.. I boję się trochę.. Ale po cichu kciuki mocno zaciśnięte 🙂 Jutro test zrobię-mąz juz mi kupił, bo nie chce czekać w niepewności 🙂

    Asia i Ola (3 latka 6 m-cy)

    #1103207

    teo

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    Asia

    zrób dzis
    nie czekaj w niepewnosci nawet do jutra 🙂

    i czekam jutro na wiesci:) te o 2 krechach 🙂

    Kubuś i



    #1103208

    wasia

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    Dobrze.. Pewnie i tak bym nie wytrzymała do jutra 🙂 Dam znać, jak mażwróci z pracy…

    Asia i Ola (3 latka 6 m-cy)

    #1103209

    mamysz

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    u nas na początku było podobnie, Weronika uciekała gdy Maksiu płakał i gdy był przewijany po tym jak została przez niego obsikana…
    teraz jest trochę gorzej, chce go nosić, całować i mocno przytulać a on to kiepsko znosi.
    na szczęście nie ma scen zazdrości i rozumie,że Maksiu nie może czekać np. z jedzeniem…

    pozdrawiam

    ewka z Weroniką 06.10.02 i Maksiem 30.12.2005

    #1103210

    kasiex

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    super, u nas było podobnie 🙂
    tylko z tym placzem troche inaczej, bo jak tylko Borys kwęknie, to Kuba od razu wygania mnie do niego…

    Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

    #1103211

    kasiex

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    to ja tez trzymam 🙂

    Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06



    #1103212

    lea

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    🙂 Ale fajnie!!!

    A wiesz, z drugiej strony jak roznie to moze wygladac… czytam, ze Kubek jest super bratem i Mati jest tez super bratem ciotecznym (poza nawrotami zabierania zabawek), a jednak wlasnie byly zupelnie inne objawy:
    – calowal i przytulal od razu, chcial brac na rece, a mial wtedy 2 lata i to nie bylo mozliwe
    – absolutnie ogladanie przewijania kupki bylo wspaniale, a Mateusz zaczal wtedy przewijac wszystko, co sie dalo, lacznie z zabawkami o wielkosci 5 cm ;P
    – co do placzu – uciszal, prosil by Maciek nie plakal, ale tak z troska raczej…
    a potem z tej milosci bylo bicie sie wzajemne – obecnie to Maciek pokonuje Mateusza (tzn. Mati nigdy nie zadal Mackowi tylu obrazen… jeszcze troche i bedzie zwiewal gdzie pieprz rosnie przed silniejszym kuzynem)

    -18

    #1103214

    dora

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    Gratuluję! Twoja opowieść naprawdę podnosi na duchu wątpiących 😉

    Dorota+Kasia 14.02.03



    #1103215

    wasia

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    Negatywny… Buuu….

    Może za kilka dni zrobię, bo okresu nadal brak….

    Asia i Ola (3 latka 6 m-cy)

    #1103216

    teo

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    buuu

    zrob za kilka dni
    i nawet jak nie bedzie pozyt – to trzymam kciuki aby sie udalo nastepnym razem …nawet jesli to nie planowane „robienie dzieciątka;)|” bo widac ze chyba dojrzałas juz do tego i w serduchu decyzja juz zapadla;)

    Kubuś i

    #1103217

    wasia

    Re: Kubek starszy brat …dla chętnych .

    W sercu to już dawno tylko ani czas ani maż niechętni świadomemu działaniu… Ale zobaczymy, może za miesiąc.. Dziś się dowiedziałam, ze moja przyjaciółka jest w 6 tyg po 2 latach starań.. I strasznie sie wzruszyłam, i tez bym chciała….

    No, ale dobra, nie zaśmiecam już Ci wątku 🙂

    Asia i Ola (3 latka 6 m-cy)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 26)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close