Kupowanie na amazon

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #89902

    Anonim

    Dziewczyny oświeccie mnie. Kupuje ktoś na brytyjskim amazonie czy amerykańskim płacąc polską karta niekredytową?????(nie śmiac się jeśli to bzdura;))

    Od kilku lat szukam książki i dvd Jerusalem (Selma lagerlof i Bille August reż) i tylko tam je mogę znaleźć:(((

    A jeśli taką kartą nie mogę płacić są inne sposoby??? Pls help:)

    Aga + Jaś(11.03), Igusia(02.05) i Pawełek(31.12.06)

    #1490015

    chilli

    Re: Kupowanie na amazon

    ja płace kredytową przez pay-pala

    Leon



    #1490016

    Anonim

    Re: Kupowanie na amazon

    ja place kredytowa (mozna tez wypukla typu charge) – dosc czesto tam kupuje i jeszcze nic sie nie zdarzylo

    Kaśka z Natusią (pięciolatką 🙂

    #1490017

    Anonim

    Re: Kupowanie na amazon

    :((( echhh

    Aga + Jaś(11.03), Igusia(02.05) i Pawełek(31.12.06)

    #1490018

    ciku

    Re: Kupowanie na amazon

    Ja płacę tak jak szpilki. Z tym, że w dolarach.

    #1490019

    ciapa

    Re: Kupowanie na amazon

    A ja z pytaniem. Jest mozliwość wysyłki paczki do Polski z amerykańskiego amazonu? Bo jeszcze z pół roku temu nie było takiej możliwości

    Kaśka i Mikołaj



    #1490020

    Anonim

    Re: Kupowanie na amazon

    ja po raz pierwszy kupiłam w amazonie ok. rok temu..

    Kaśka z Natusią (pięciolatką 🙂

    #1490021

    ciapa

    Re: Kupowanie na amazon

    A moze to już tyle minęło…bo pamiętam jak chciałam młodemu rower kupic i nie było szans na przesyłkę do polski…

    Kaśka i Mikołaj

    #1490022

    Anonim

    Re: Kupowanie na amazon

    ja tam tylko cd kupuje

    Kaśka z Natusią (pięciolatką 🙂

    #1490023

    kantalupa

    Re: Kupowanie na amazon

    mozesz zaplacic
    przynajmniej nie powinno byc z tym specjalnego problemu
    jesli nie, zaplac przez pay-pal i juz
    zazwyczaj tak robie jesli tylka sa jakies problemy i jest git;)

    Adach i Alek



    #1490024

    kmw

    Re: Kupowanie na amazon

    o ile pamietam wysylaja ksiazki, plyty CD i DVD
    wysylalam znajomemu ogromna ksiazke, tu placilam, wysylka szla do Polski.
    niegdy nie mialam problemow z amazonem – polecam

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close