kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #12919

    Anonim

    No własnie…
    Ja zastanawiam się nad Chicco Synthesis (teraz w promocji w internetowym sklepie BAJAMA – do końca lutego – 299zł, co mnie kusi), taki od 0-13kg. Teraz dziecka ze szpitala nie można inaczej przewieźć niż w foteliku…poza tym mamy samochód i urodze wiosną, wiec bedziemy w porze letniej jeżdzić za miasto na dzialkę… Może znacie opinie na temat tych fotelików, albo same już coś kupiłyscie… Z tego co zdazyłam zauważyć foteliki tego typu innych firm sa znacznie droższe – ok 400zł. PozA tym zastanawiam się na jak długo taki fotelik starczy, na ile miesiecy, skoro jest przystosowany do wagi dziecka max 13 kg…
    Zakładam „fotelikowy kącik”…czekam na posty

    Bruni i Filipek
    22 kwietnia ’03

    #198284

    izolda

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Ja zrezygnowałam z Chicco syntesis, poniewaz w porównaniu do innych fotelików dla tej grupy wagowej jest mały. Mam upatrzony wloski- firmy cam–wiekszy , z wkładką korekcyjna dla noworodka i bedzie sie montował na stelażu mojego wózka. A kosztuje 340 zł

    Izolda i maleństwo w 39 tyg (02.03.03)



    #198285

    goha

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Ja nastawiam się na fotelik, który będzie montowany na stelażu wózka. Czyli wybór wózka zdeterminuje fotelik.

    Pozdrawiam
    GOHA i Dareczek
    14. 04. 2003

    #198286

    kasiaj1

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Ja kupiłam fotelik o nazwie firmy Play (można go montować na inglesinę). Ma regulowane oparcie i noworodka można wozić w pozycji leżącej (gdy maluch jest większy, ze względów bezpieczeństwa trzeba podnieść oparcie). Wadą jest cena – ok 470zł i nie jest on lekki jak p. foteliki maxi cosi. My kupiliśmy go właśnie ze względu na tę regulację oparcia, bo chcemy z maluszkiem sporo jeździć. Jeśli planujesz tylko krótkie wyjazdy na działke, to sprawdź ceny fotelików inglesiny (chyba kupiłaś magnum), bo są chyba znacznie tańsze i możesz wpiąc na stelaż, co jest wygodne. Tylko sprawdź, bo inglesina zmeniła sposób montażu na stelaż i nowy typ fotelików może nie pasować na wózek ze starszej kolekcji – ale pewna nie jestem.

    #198287

    1014monia

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Ja kupuję ten sam fotelik , ale dodatkowym atutem , oprócz ceny , jest to , że pasuje do kilku rodzajów wózków . Tzn mozna go wpiąć w wózek zamiast gondolki . To się przydaje na wyjazdy samochodowe , kiedy wiesz , że potem musisz kawałek nieść krzesełko , a tak nie musisz dźwigać . Co do wagi , możesz kupić ten większy i tzw.wkładkę , która spowoduje , że dzidziuś nie będzie „pływał” w krzesełku . Ale plusem tych najmniejszych jest to , że dizdzia w nich leży a nie siedzi . A nie należy sadzać dziecka za wcześnie .

    monia i majowe

    #198288

    mala103

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    [1]=%2F1%2F100791%2F100798%2F100802&grp=&sortuj= a ja kupuję taki chicco.

    ania i bobasek oczekiwany



    #198289

    aniaaa

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Ja już kupiłam Chicco !

    Aniaaa i 37 tyg synuś

    #198290

    werbena

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    A ja kupiłam Maxi Cosi City – z wkladka dla noworodka i z mozliwoscia doczepienia do wozka. B. lekki. Kupiłam nowy z ogłoszenia w e-dziecku za 300zl, (w sklepie ok. 450-500). Juz sie nie moge doczekac kedy włożę tam małego człowieczka, a to dopiero w maju!

    #198291

    ejva

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    ja odkupiłam od koleżanki za 130 zł w rewelacyjnym stanie fotelik Maxi-Cosi od 0-10 kg. chociaż samochodu nie mamy… ale zastąpi mi bujaczek i w razie czego się przyda:)

    Ewa i Julia:)
    termin: 29.03.03

    #198292

    mysia2

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Mojemu Szwagrowi urodził się w czerwcu ubiegłego roku synek. W prawdzie mieszkają w Niemczech, ale to nie zmienia faktu, że takie małe baby w każdym kraju wymaga pożądnej opieki i bezpieczeństwa. Szwagier z żoną pojechali kupić Maxi-Cosi do ogromnego sklepu z akcesoriami dla dzieci (sklep wielkości np. polskiego Macro) i mówili, że tam było bardzo dużo fotelików. Ale spośród np. 30 tylko 2 miały atest. Nigdy na to nie zwracałam uwagi ale myślę, że atest jest bardzo ważny. Ja na początek odkupię od znajomych fotelik, który jestem na 1000% pewna, że nie uczestniczył w wypadku. A później kupię jakiś nowy pożądny, który starczy na dłużej. Bo trochę szkoda mi wydać np. 250 – 300 zł. na nowy fotelik, który starczy na ok. 10-12 miesięcy, kiedy ten mam możliwość kupić za 80 zł. Ale to zależy od finansów. Gdybym nie musiała się liczyć z kasą, to może i kupiłabym nowy.

    Mycha i Fasolka (podobno 17.09.)



    #198293

    martag

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Witaj Bruni
    Ja tez rozgladalam sie juz za fotelikiem dla mojego maluszka i rowniez wpadl mi w oko Chicco Synthesis. Jest stosunkowo lekki i niedrogi. Wada jest to, ze jest dosc malutki. Na lato super, ale gdy sie ubierze bobasa w kombinezonik moze sie okazac ze jest za ciasny. Jesli chodzi o czas uzytkowania takiego fotelika to waha sie on pomiedzy 7-8 miesiacem. Powod jest prosty: Dziecko zaczyna siadac i jedna pozycja fotelika przestaje byc dla niego wygodna. Rezultat jest taki, ze slyszysz duuuuzy krzyk w samochodzi, wiec siedzisz z maluchem na kolanach, a fotelik zaraz kolo Was:))

    Pozdrowienia

    Marta i Maluszek (07.04.2003)

    #198294

    olaka

    Re: kupujecie fotelik samochodowy – jaki?

    Ja najprawdopodobniej fotelik kupie w zestawie z wozkiem – CHICCO TRIO wiec nie musze sie martwic. Jezeli chodzi o czas na jaki wystarcza fotelik to z tego co slyszalam to ok. 6 m-cy.

    Ola K. (termin 11.06.2003)

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close