Kwatera w Chłapowie..polecicie???

Kochane polećcie jakąś fajną kwaterę w Chłapowie..bo tyyyyyyyyyle tam tego..a może Wy cosik sprawdzonego macie..:)
..poszperałam w archiwum..polecacie to Chłapowo..tośmy się na nie zdecydowali;)..ja nigdy nad morzem nie wypoczywałam..średnio to lubię..ale mituchowi pewnie fajnie będzie pogrzebać w piachu..:Fiu fiu:

..a w tym Ch., jak coś polecicie to, żeby cena nie powalała z nóg..i może jakieś atrakcje dla dziecia 2 letniego, żeby były..:Hmmm…:

..a w ogóle to dość gwarno tam..czy zadupie to raczej???..ja bym wolała to drugie, rzecz jasna..póki jeszcze można zmienić zdanie:Hmmm…:

..dzia z góry:)

8 odpowiedzi na pytanie: Kwatera w Chłapowie..polecicie???

esmena Dodane ponad rok temu,

Z kwaterą to ze swojej strony za bardzo nie pomogę, bo po pierwsze nie pamiętam jak się nazywała ta, w której byliśmy, po drugie nie była jakaś nadzwyczajna. Na potrzeby moje i Męża wystarczyła 🙂

Gwarno to chyba co najwyżej od głównej ulicy jest (równoległej do brzegu morza), gdzie jest najwięcej jakichś knajpek, barów, nawet chyba dyskoteka, a w uliczkach raczej spokojnie 🙂 Zresztą jak ktoś potrzebuje więcej ludzia i gwaru to do Władysławowa jest naprawdę niedaleko – my codziennie z buta chodziliśmy. A chodziliśmy głównie dlatego, że od strony Chłapowa dno morza od brzegu ma sporo kamieni i kiepsko było dla nas się kąpać. We Władysławowie dno jest lepsze, ale ludzi potrafi być naprawdę dużo.

nelly Dodane ponad rok temu,

Gotka bylismy rok temu tu [Zobacz stronę] i naprawde bylo fajnie, fakt droga nad morze troche dluga, ale i tak ok. skoro dalismy rade z 10 miesieczny blizniakami sie wybierac codziennie.
Chlapowo to dziura, moim skormnym zdaniem idealna dla rodzin z dziecmi, blisko do Wladka i tam gwar i szum, spacerkiem mozesz sie wybrac.
A w chlapowie cisz i spokoj, chociaz w sezonie wiadomo ludzi sporo,ale przynajmniej nei tak jak we wladku,ze czekam X czasu na stolik w restauracji czy barze.

ewike Dodane ponad rok temu,

Zainspirowana przez forum byłam w Chłapowie w Róży Wiatrów camping na prawdę super ale generalnie drugi raz to nie wybrałabym się tam – najbliższe zejście na plaże schodami, jedna główna ulica i koszmarne korki to moje pierwsze skojarzenia. Jako baza wypadowa do zwiedzania okolicy może być, nauczyliśmy się przemykać uliczkami by nie tkwić w korkach.

wyki Dodane ponad rok temu,

polecam Zielony Zakątek u Sołtysa Chłapowa. My z małą Izą lubiliśmy tam jeździć bo maja fajne atrakcje dla dzieci – place zabaw, salę zabaw ładny duży teren, zwierzaki.
od morza niestety spory kawałek ale fajne zejście jest wąwozem – bardzo łagodne

nusiak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez wyki:polecam Zielony Zakątek u Sołtysa Chłapowa. My z małą Izą lubiliśmy tam jeździć bo maja fajne atrakcje dla dzieci – place zabaw, salę zabaw ładny duży teren, zwierzaki.
od morza niestety spory kawałek ale fajne zejście jest wąwozem – bardzo łagodne

i ja tu byłam :)to jest link
[Zobacz stronę]
bardzo nam się podobało, bo dla dzieci dużo atrakcji, trampoliny, place zabaw, boiska itd
jedyny minus to lokalizacja, spory kawałek od plazy, ale dawaliśmy radę.
Chłapowo imo lepsze niż Władysławowo ( co tam za tłumy są :Boje się:)

nelly Dodane ponad rok temu,

Gotka, wlasnie zejscie na plaze, wszedzie sa strome, jedynie wawazem lub zejsciem 13 jest lekko.normalny zjazd.
ten moj pensjonat wlasnie szlo sie droga 13 na plaze.

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez hmm_Nelly:Gotka, wlasnie zejscie na plaze, wszedzie sa strome, jedynie wawazem lub zejsciem 13 jest lekko.normalny zjazd.
ten moj pensjonat wlasnie szlo sie droga 13 na plaze.

Neluś..ja właśnie do Ciebie..wstępnie się zdecydowaliśmy na Altair:)

Kochana..jutro do nich zadzwonię..i siępewnie dowiem, ale dziś może Ty mi powiesz..oni chcą od razu kaskę za cały pobyt..tak piszą..Wy im płaciliście z góry???

Kurczę..ja nigdy dotąd z góry nie płaciłam..ale może to tylko nasze szczęście???:Hmmm…:
No bo, co w przypadku, gdy Majut zachoruje..przecież nie będę tam siedzieć..cholercia:Niepewny:

No i fajnie, ze piszesz o tym zejsciu..bo już oblukałam..rzeczywiście nieciekawe są:)

..a i jeszcze Kotek, napisz mi kiedy rezerwowaliście miejsca???
Ja wiem, ze teraz może być różnie..ale chodzi mi o to, czy to raczej oblegana kwatera..czy last minute też da się cosik zarezerwować..(gdyby jednak im się zachciało TO z góry)???:Hmmm…:

Wiem, dużo pytań;)

gotka Dodane ponad rok temu,

Nelka..priva napisałam:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Kwatera w Chłapowie..polecicie????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Wypadek w W-wie
[url]http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110514/KRAJSWIAT/539018871[/url] :(
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Zakażnie gronkowcem złocistym? Szukam "doświadczonych".
Witam Mój synek urodził się 2 kwietnia a od 4 tygodni jesteśmy w szpitalu, gdyż okazało się że jest zarażony szpitalną odmianą gronkowca złocistego. Mamy zakażenie kości i stawu kolanowego i na
Czytaj dalej