Kwietniowo-majowe 2006 Skarby – po długiej przerwie wracają :)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 60)
  • Autor
    Wpisy
  • #95313

    kwiecien-maj-06

    No to zakładamy 🙂

    Jakbyście mi przesłały zdjęcia najświeższe, to wstawię tu do głównego postu 🙂

    Pozdrowionka
    Asia

    #2015540

    joannar

    No i co????
    Nie ma nikogo???
    A gdzie Lettka?
    Dawno jej w ogóle tu nie widzialam.
    A Daglezja????
    Dziewczyny wracajcie.



    #2015541

    kruszyna

    jestem 🙂
    jaśka aktualnego w wolnej chwili wyślę tylko wyslij na priva swojego maila

    lettki na forum od dawna nie widzialam, ale od czasu do czasu fotki mailem mi przesyla
    Gwiazda tez z forum uciekla, zaraz ja na gg zagadam by wrócila
    Weronka, niestety zlikwidowala konto 🙁
    Z innymi kontaktu nie mam

    A ja jak pisalam w starym wątku dolączylam do czerwcówek 2006 – parę tam bliskich mi osób bylo, inne powoli poznaję. Tam tez stosunkowo pusto, wiec moze polączyc jeszcze ten miesiąc z nami? lub by dolączmy do nich? – żle kombinuję?

    #2015542

    sasanka

    Zamieszczone przez kwiecien_maj_06
    No to zakładamy 🙂

    Jakbyście mi przesłały zdjęcia najświeższe, to wstawię tu do głównego postu 🙂

    Pozdrowionka
    Asia

    Jestem też ja:)

    Zdjęcia już szukam ale na jaki adres wysłać?

    #2015543

    gwiazda

    No i ja się też melduję.
    Ania dzięki za cynk, bo faktycznie ostatnio mało bywam na forum.
    Asiu podaj meila na jaki wysłać zdjęcie.
    Pozdrowionka

    #2015544

    joannar

    Strasznie się cieszę, że jesteście 🙂
    Puśćcie famę dalej 🙂

    Zdjęcia na adres: joarod @ wp.pl
    Bez spacji oczywiście 😉



    #2015545

    joannar

    Szkoda, że weronka się wykruszyła 🙁

    #2015546

    milka302

    🙂

    My też się meldujemy 😉
    Mało mamy czasu na forum, ale zaglądamy od czasu do czasu.
    Cieszę się że Was widzę Dziewczyny 🙂

    Jak znajdę troszkę czasu to wyślę zdjęcie mojego Urwisa :p

    Ściskamy mocno, Milka z Wiktorkiem 😉

    #2015547

    joannar

    Dostałam na razie na maila jedno zdjęcię. No laski dawajcie dawajcie 🙂
    Siedzę na razie nieco ochorzała, więc troszkę mniej zaglądam, ale jestem 🙂
    Może wklejajcie zdjęcia dzieciaczków do swoich postów tutaj, to ja sobie je ściągnę 🙂

    #2015548

    gwiazda

    I znowu wszystko ucichło. Dziewczyny ozdywajcie się.



    #2015549

    joannar

    My walczymy z ciągłym laniem po nogach 😀
    Bąble są juz naprawdę super fajne dzieciaczki.
    Coraz więcej mówią. Broją, jedzą itd 🙂

    A jak Wasze?

    A za 6 dni będę miała w domu 5 latka!!! 😮

    #2015550

    gwiazda

    I znowu cisza :-(. Dziewczyny gdzie wy jesteście??



    #2015551

    sasanka

    My chorujemy i się w domu kisimy? A jak inne kwietniaki? Zdrowe?

    #2015552

    gwiazda

    No my chorowalismy na ospę. Nastka przyniosła z przedszkola. Najpier ona była chora a po 2 tyg. dostał Micho. Był caluśki obsypany. Nawet w głowie miał taką skorupę jak kask. Najgorsze było to, że dostał on uczulenia na puroderm i był cały w placach. Na szczęście już jesteśmy po wszystkim

    #2015553

    baniutka

    Zamieszczone przez gwiazda
    No my chorowalismy na ospę. Nastka przyniosła z przedszkola. Najpier ona była chora a po 2 tyg. dostał Micho. Był caluśki obsypany. Nawet w głowie miał taką skorupę jak kask. Najgorsze było to, że dostał on uczulenia na puroderm i był cały w placach. Na szczęście już jesteśmy po wszystkim

    Hej
    U nas też ospa przyniesiona z przedszkola, ale po 2 tyg.siedzenia w chacie właśnie dziś Tymek powędrował już do przedszkola.Niechętnie, bo nie przepada za przedszkolem, coprawda mało pochodził bo niecały miesiąc, ale mam nadzieję, że wpadnie w rytm i polubi to miejsce.
    No właśnie jakoś cicho się tu u nas zrobiło, musiałam długo szukać naszego wątku, chyba sporo kwietniówek opuściło forum, (Lettka Daglezja)
    Pozdrówki dla wszystkich!

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 60)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close