labe ruchy w 26 tc?

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #42705

    ewa77

    Czesc dziewczyny,
    od dwoch dni moje malenstwo jest bardzo leniwe.
    Wczeniej kopalo i w dzien i w nocy i to dosc intensywnie, teraz ledwie puknie co jakis czas (no ale szczescie, ze chociaz co jakis czas sie odzywa).
    Pomozcie, czy u ktorejs z was tez byl tali „spadek formy dzidzi?
    Ja caly czas leze (i bede lezec juz do konca ciazy z powodu rozwierajacej i skracajacej sie szyjki no i w zwiazku z tym jestem chyba za bardzo przewrazliwiona.
    Dodam jeszcze ze od kilku dni czuje jakby rozciaganie i pieczenie w dole brzucha – po bokach, raz po jednej stronie raz po drugiej.
    Bylam we wtorek u lekarza i bylo wszystko ok????
    no ale wtedy dziadzius szalal i sie tak nie balam.
    Pozdrawiam
    Ewa i czerwcatko (27 czerwiec 04)

    #559039

    gusia2004

    Re: labe ruchy w 26 tc?

    Myślę, że nie masz się czym przejmować. Tak już po prostu jest. Ja u siebie po dłuższych obserwacjach zauważyłam, że Maleństwo kilka dni kopie a później kilka dni śpi (ruchów prawie nie czuję albo naprawdę nie czuję) – wtedy tłumaczę sobie, że śpi to rośnie 🙂 Później znów szaleje… A ja żeby nie zamartwiać się niepotrzebnie – powiedziałam sobie – dopóki nie krwawię – jest wszystko w porządku. I tak trzymać – choić czasami to trudne 🙂
    Pozdrawiam,

    GUSIA2004 + Maleństwo 08.06.2004



    #559040

    skate130

    Re: labe ruchy w 26 tc?

    Ewa, u mnie była podobna sytuacja, tak włąsnie koło 26 tygodnia. mały na jakieś cztery dni bardzo osłabł ruchowy. Później z dnia na dzień wszystko wróciło do normy. Nie martw się, teraz sie tak pogoda zmienila moze dzidzia tez to odczuwa?

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close