Laserowa operacja oczu

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)
  • Autor
    Wpisy
  • #14401

    cccelinka

    Czy orientujecie się, gdzie można dokonać laserowej korekty wady wzorku? Coś o tym słyszałam, chyba gdzieś w Lublinie są dokonywane takie operacje. Będę wdzięczna za adresik, telefon.

    CCCelinka + 21.03.03.Kacperek

    #214934

    kleeo

    Re: Laserowa operacja oczu

    moja kolezanka robila z powodzeniem w Katowicach. A adresik najlepiej poszukaj w sieci…


    kleeo i Natalia (ur.26.07.02)



    #214935

    garfield

    Re: Laserowa operacja oczu

    Ta klinika jest chyba w Zabrzu. Ale telefonu nie mam.

    Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

    #214936

    Anonim

    Jestem po takiej operacji :-))

    W tym roku mija już… 10 lat! A ja mam sokoli wzrok (przed zabiegiem miałam -5,5 dioptrii). Operację robiono mi w klinice w Katowicach. Najpierw jedno, a potem drugie oko. szybko doszlam do siebie i byłam przeszczęśliwa, że mogłam rzucić szkła kontaktowe i okulary :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
    nawet rodzić mogłam siami natury

    Kaśka z Natalką (roczek!!!)

    #214937

    kleeo

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    a uzywasz jeszcze jakichs kropli? bo moja kolezanka wlewa w oczy doslownie litry kropli


    kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

    #214938

    Anonim

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    NIE! ja już jestem dziesięć lat po operacji! kropelki wlewałam do ok. 1-2 miesięcy po zabiegu. A kiedy Twoja koleżanka miała operację? I laserowo?

    Kaśka z Natalką (roczek i pół miesiąca!!!)



    #214939

    pati68

    Re: Laserowa operacja oczu

    Słyszałam, że w Katowicach robią najlepiej.

    Pati i 5 m. Mikołajek

    #214940

    kleeo

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    Tak, laserowo i tez w Katowicach, chyba ze 2 lata temu. Ja tez marze o dobrym wzroku, mam wade taka jak ty, ale strasznie sie boje takiej operacji. Boje sie tez tego co bedzie potem, tzn na starosc. Wszyscy mowia ze nic nie bedzie, ale ogarnia mnie jakis strach, nie moge sobie z tym poradzic, moze kiedys… Poza tym wzrok ciagle mi sie pogarsza, jesli zrobie operacje a on dalej sie bedzie pogarszal, to po co to wszystko?
    Najgorsze ze te wady sa dziedziczne, ja mam po mamie (ona ma -11), a moj syn ma po mnie (juz teraz -2,75), ciekawe jak Natalia…


    kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

    #214941

    pati68

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    Wiesz, Kleeo, ja też sie boję. Co prawda mam niewielką wadę, bo -1,5, ale z dystansem podchodze do nowości. Nikt przecież nie będzie się przejmował, jezeli będą za parę lat jakieś negatywne skutki uboczne. 🙁
    Najgorsze jest to, ze nie widze dobrze własnego dziecka, kiedy jest daleko a nie zawsze mam na nosie te okropne okulary.

    Pati i 5,5 m. Mikołajek

    #214942

    kleeo

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    ja boje sie tez samej ingerencji w oko, jestem na tym punkcie przewrazliwiona, mam problem z wyjeciem glupiej rzesy, a szkla kontaktowe lekarka zakladala mi 2 godziny i udalo sie tylko z kroplami znieczulajacymi. Ponosilam je kilka godzin i polecialam do optyka z powrotem zeby zdazyc przed zamknieciem, bo sama bym ich w zyciu nie zdjela 🙁 po czym pani optyk stwierdzila, ze sie nie nadaje do szkiel, mam jakas fobie. A co dopiero operacja…


    kleeo i Natalia (ur.26.07.02)



    #214943

    kura-plemienna

    Re: Laserowa operacja oczu

    W Lublinie dopiero zaczynają. Ostatnio o tym głośno, bo robią to w Klinice w ramach kas chorych. jestem ciekawa komu i ile się za to płaci??????????

    Anka i Basiulec (3 i 1/2 miecha)

    #214944

    Anonim

    Re: Łodz, Katowice, Wawa, Poznań

    Dzisiaj byłam u okulisty i sie dowiadywalam jak to wyglada, no wiec w Łodzi, miescie w którym mieszkam mam mozliwosc przeprowadzenia laserowej korekty wzroku.
    Najpierw badania (200zł), potem operacja – 2000zł jedno oko… razem 4200,-
    ALe to dopiero po porordzie…

    Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś



    #214945

    Anonim

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    mnie po operacji wzrok się nie pogorszył ani troszkę! NIE MOŻESZ ZAKLADAĆ ŻE SIĘ POGORSZY! SZCZERZE POLECAM TEN ZABIEG – JA MAM JUŻ DZIESIĘĆ LAT SPOKÓJ :-)))

    Kaśka z Natalką (roczek i pół miesiąca!!!)

    #214946

    Anonim

    Re: Jestem po takiej operacji :-))

    to nie jest zadna nowosc! ja mialam taki zabieg 10 lat temu, a i wtedy operowano juz laserowo wady wzroku na swiecie kilka lat. Nie mam zadnych skutkow ubocznych, a gdy chodze co jakis czas do okulisty (badania okresowe) – kazdy mowi mi, ze nie ma kompletnie zadnego sladu i chwali robote katowickich okulistow!

    Kaśka z Natalką (roczek i pół miesiąca!!!)

    #214947

    Anonim

    Re: Laserowa operacja oczu

    klinika okulistyczna – Katowice, ul. Ceglana

    Kaśka z Natalką (roczek i pół miesiąca!!!)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close