Leki a poronienie

Witam,
Czy lek, który teoretycznie jest bezpieczny w ciąży,ale organizm kobiety go nie toleruje, może spowodować poronienie? Czy ktoś miał może taki przypadek?

Jola i 2 aniołki

1 odpowiedzi na pytanie: Leki a poronienie

marti1 Dodane ponad rok temu,

Re: Leki a poronienie

jola,

Ja nie miałam takiego przypadku i myślę, że to bardzo mało prawdopodobne. Myślę również, że żaden lekarz nie zdecydowałby się na taką diagnozę jako przyczynę poronienia ponieważ to b. ciężko jednoznacznie stwierdzić.

Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

Znasz odpowiedź na pytanie: Leki a poronienie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
gdzie w Warszawie?
Mam pytanko: gdzie w Warszawie można wywołać zdjęcie jako kartke pocztową? Lub gdzie w sieci mozna zamówic coś takiego? Dzięki za wszelkie informacje. Aga & Julka (02.08.03)[img]http://foto.onet.pl/upload/1/64/_367958_n.jpg[/img]
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Czy mogę uznać za prawidłowe ...
... że moją Agatkę (od wczoraj znam płeć i się przyzwyczajam) wg kości czaszki lekarz określił na wiek 22 tygodnie i 2 dni, a wg kości (chyba) udowej na
Czytaj dalej