Leki przeciwbólowe a działania niepożądane

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #116581

    salsa-salsa

    Od kilku lat cierpię na migrenę
    Pojawiają się nagle niezależnie od pory roku,trwają od kilku dni do 2,5 tygodnia
    Z badań wynika że wszystko jest ok …więc pozostaje mi brać leki przeciwbólowe,nie pomagały leki dostępne bez recepty,brałam zaldiar…
    były dobre,pomagały,brałam po 2.

    Ostatnio przepisano mi tabletki Doreta,biorąc jedną głowa nie przestała mnie boleć,czułam się trochę oszołomiona…tą reakcję doskonale znam z stosowania zaldiar,
    biorąc 2 czułam się jak pijana i nie czułam zmęczenia,nie mogłam zasnąc ale ból głowy był znośny,następnego dnia nia mogłam wstać z łóżka bo odrazu biegłam do łazienki by
    „wymiotować”,chociaż nie zwymiotowałam ani razu to jednak miałam odruch wymiotny i ślinotok,który pojawia się zawsze przed wymiotami.
    Przeleżałam cały dzień bo bolał mnie brzuch ale głowa już nie,zjadłam lekki obiad i brzuch balał nadal,odruch wymiotny miałam nadal ale obiadu nie zwymiotowałam,
    pod wieczór zjadłam 2 zimne lody mając nadzieję że to jakoś pomoże na żołądek i się nie pomyliłam,ból się zmniejszył,nastepnego dnia wszystko było jak przed wzięciem tabletek.

    Jednak wczoraj wieczorem ponownie dorwał mnie ból głowy,funkcjonować jakoś muszę więc wzięłam 3/4 tabletki po 22 a reakcja na lek taka sama,ból brzucha,czuje lekkie mdłości ale już bez odruchu wymiotnego czy ślinotoku,bolą mnie nogi od kolan w górę.
    Czyję się troche jakbym miała nogi z waty…Takie dolegliwości poczułam dopiero po wstaniu z łóżka.
    Skąd tak silna reakcja na lek ? czy to za silna dawka czy jakaś nadwrażliwość żołądka.
    Czy powinnam się udać do lekarza po inny lek lub w celu badania i dlaczego po tylu godzinach dopiero pojawiły się takie dolegliwości.
    Dodam że nie pomaga mi relaksacyjna muzyka,kąpiel,położenie się spać w ciemnym i cichym pomieszczeniu,każdy ruch,odgłos,światło powoduje większy ból.
    Czy warto spróbować masażu czaszkowo krzyżowego na takie dolegliwości bólowe ?
    Jest jakiś naturalny sposób na oczyszczenie się z tych tabletek… ? teściowa poradziła picie wody i wietrzenie się bo kiedyś brała te tabletki na reumatyzm 🙂

    #5426774

    kasiuniabu

    a na pewno wiążesz te objawy z tabletkami, bo u mnie od samej migreny takowe bywają
    mnie na migrenę pomagają głównie czopki bo tabletki jeszcze bardziej drażnią już rozdrażniony brzuch

    choć ostatnio wyszło że ta migrena u mnie z cyklem hormonalnym się wiąże
    i dostałam hormony bez estrogenów i na razie rewelacja

    pozdrawiam



    #5426775

    salsa-salsa

    Zamieszczone przez kasiuniabu
    a na pewno wiążesz te objawy z tabletkami, bo u mnie od samej migreny takowe bywają
    mnie na migrenę pomagają głównie czopki bo tabletki jeszcze bardziej drażnią już rozdrażniony brzuch

    choć ostatnio wyszło że ta migrena u mnie z cyklem hormonalnym się wiąże
    i dostałam hormony bez estrogenów i na razie rewelacja

    pozdrawiam

    wczoraj gdy bolała mnie głowa (znośnie) miałam coś w rodz.oszołomienia,tabl nie brałam a brzuch mnie pobolewa do teraz,wiem że niektórzy przy takim bólu mają nudności a nawet wymioty,ale nie pomyślałam o tym bo bywało tak że z bólu nie wiedziałam czy stać czy siedzieć…a tak to czułam się dobrze.
    Nie wiem jak u mnie jeśli chodzi o hormony,ale tabl antykoncepcyjnych nie biorą,okres mam dość nieregularny…

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close