leżaczek

Moja córeczka ma 5 miesięcy a ja zastanawiam się właśnie nad kupnem leżaczka. Czy nie jest już za późno na leżaczek ? Do jakiego wieku i ilu kilogramów dzieci mieszczą się w leżaczku ? Poradźcie proszę.
Iwona i Hania (12.12.02)

7 odpowiedzi na pytanie: leżaczek

Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

chyba juz nie ma sensu
krzys skonczyl juz 5 mies i lezenie w lezaczku przestaje mu sie juz podobac

Ewa i Krzyś (5 miesięcy)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

Też wydaje mi się, że już za późno… Mateuszek ma niecałe 2 miesiące i za 3 w lezaczku będzie raz, ze duż, raz – znudzony… tak mi się przynajmniej wydaje, kiedy widze go w nim teraz…

Lea i Mateuszek (14.03.03)

cat Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

Tak, chyba już nie ma sensu…
Lepiej kupić krzesełko do karmienia, pewnie będzie wolała w nim siedzieć niż w leżaczku, bo nie dość, żę z góry lepiej wszystko widać to jeszcze stolik na zabawki …
Choć leżaczek w zasadzie ma służyć dziecku do roku (tak przynajmniej było napisane na moim).

Kasia, mama Łukasza (20.12.2002)

olasz Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

Ja mam leżaczek i moje dzieciątko do niedawna go jeszcze lubiało – a 3 miesiące temu wprost uwielbiało, ale teraz się wścieka, bo chce siadać a w nim pozycja jej się stanowczo nie podoba…
Lepiej kup krzesełko jak ktoś już pisał – ja też za niedługo mam zamiar kupić.

Ola i Dominika ur. 8 grudnia 2002 r.

annah Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

Moj syn duzo uzywal lezaczek praktycznie od urodzenia,teraz jeszcze w nim zasypia,musze go pobujac troche.Ma prawie 4 mesiace i juz jest na cala dlugosc lezaczka.
Ale widzialam takie lezaczki -hamaki tez fajne,maja w srodku szelki do zapinania.

Anna i Maximilianek ur.12 stycznia 2003

asia-w Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

A mój Mati do niedawna lubiał leżaczek, trzeba tylko zwrócić uwagę na to, żeby mozna było zgiąć oparcie i można wykorzytywać jeszcze potem do karmienia.

Asia i Mateusz (7.05.2002)

iwonis Dodane ponad rok temu,

Re: leżaczek

Dzięki za odpowiedzi.
Widzę, że się spóźniłam z tym pomysłem 🙁 Dobrze w takim razie, że jeszcze nie kupiłam …
Nic nie zastąpi doświadczenia “forumowych mam ;-)”
Jeszcze raz dzieki,
Iwona i Hania (12.12.02)

Znasz odpowiedź na pytanie: leżaczek?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Polio
...i znów te szczepienia .Czeka nas drugie z kolei p/polio.tym razem doustna,i w zwiazku z tym martwie sie ... Ostatnio wiele sie nasłuchałam o skutkach ubocznych po tym szczepieniu,zastanawiem sie nad
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
efekty zabiegu antyrozstępowego
byłam głębokim pilingu dziś idę na beauty-teak (czy jakoś tak) nic nie bolało skóra zaczerwieniona, ale w dotyku ZDECYDOWANIE) gładsza jestem zadowolona z pierwszego etapu nawet bardzo Inaśkowa mama[img]http://foto.onet.pl/upload/0/2/_95088_s.jpg[/img] 7m-cy!!!
Czytaj dalej