Lipcusie 2004 – JeSieNią

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 247)
  • Autor
    Wpisy
  • #81362

    lipiec2004

    Lista Urodzinowa Lipcusiów

    1. Nikola 08.06.2004. – córeczka Sandry
    2. Julka 14.06.2004. – córeczka Baby
    3. Mateusz 19.06.2004 – synek Tojki
    4. Staś 21.06.2004. – synek Rudej77
    5. Martynka 24.06.2004. – córeczka Ozzie
    6. Cypek 26.06.2004. – synek Iwci
    7. Kacper 03.07.2004. – synek Sizy
    8. Ola 04.07.2004. – córeczka Moniki76
    9. Amelka 04.07.2004. – córeczka Edytyg
    10. Alex 05.07.2004. – synek Gosi 123
    11. Oleńka 09.07.2004. – córeczka Kiki25
    12. Bartłomiej 09.07.2004. – synek Mamybaci
    13. Zuzia 14.07.2004. – córeczka ZuzkiN
    14. Przemek 15.07.2004. – synek Ewike
    15. Antoś 17.07.2004. – synek Malibu
    16. Kacper 18.07.2004. – synek DominikiK
    17. Damiś 18.07.2004. – synek Mamy Damiśka
    18. Ola 19.07.2004. – córeczka Kozy
    19. Patryk 20.07.2004. – synek LOMI
    20. Szymek 21.07.2004. – synek Fr_ani
    21. Oliwia 21.07.2004. – córeczka kasibrzozy
    22. Bartuś 24.07.2004. – synek Aski27
    23. Iga 25.07.2004. – córeczka Georginy
    24. Olivia 27.07.2004. – córeczka Agat79
    25. Tymek 30.07.2004. – synek Madeline
    26. Filip 31.07.2004. – synek Eweliny1501

    Wasz lipiec2004

    #1134023

    ewike

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    No to zaczynamy, proszę sie nie obijać, nie odpoczywać od Forum i licznie udzielać.

    Gdzie podziała się Malibu?

    Iwcia szybko pisz o wynikach badań, to dziś prawda?

    W czwartek Przemek ma kolejne podejście w poradni audiologicznej, tym razem w Opolu. Podają tam Dormikum na sen, przynajmniej tyle dowiedziałam się przez telefon, mam nadzieję, że dadzą i Przemkowi. Już sama nie wiem na co się nastawiać, że sie uda? a potem znów to ogromne rozczrowanie i wszystko od nowa, czekanie na termin, przygotowania. Czeka mnie nocka z Przemkiem by go wymęczyć. Milenę zawozimy do rodziców, tyle godzin bez Kuleczki, juz chce mi sie wyć,a jak ona wytrzyma bez cyca, pewnie obie przepłaczemy ten czas.

    Ewa z Przemkiem i Milenką



    #1134024

    fr-ania

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Ewa, wierzę, że wszystko się dobrze skończy.
    Innej opcji nawet nie rozpatruję.
    Oczywiście zacisnęłam profilaktycznie magiczne kciukasy
    Pozdrawiam serdecznie.

    Ania+ Szymon (lipiec 2004)

    #1134025

    dominikak

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Ewa – będzie dobrze, obaczysz, ja też mocno kciuki zaciskam, zeby tym razem badanie się udało i żebyście nie musili się po raz kolejny męczyć. milenka wytrzya, nie martw się jeszcze dodatkowo, i tak stresu masz sporo.
    głowa do góry i BEDZIE DOBRZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Daj znać, jak po badaniu!

    Kuba – 4 Lipiec 2000 i Kacperek 18 Lipiec 2004

    #1134026

    tojka

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    trzymamy mocno kciuki za pozytywne wyniki badań

    Ania (tojka) , Maciej i Mateuszek

    #1134027

    ewike

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Bardzo dziękuję Wam wszystkim za wsparcie

    Ewa z Przemkiem i Milenką



    #1134028

    Anonim

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Dziekujemy Ewciu za nowy wateczek.

    Pozytywne nastawienie to polowa sukcesu. Na pewno tym razem sie uda i wyniki tez beda ok. Zaciskamy piasteczki te małe i te duze.
    p.s.niecierpliwie czekamy na wiesci
    Usciski dla Milenki i Przemusia
    pozdrawiamy serdecznie

    Asia i Nikola 08.06.04.

    #1134029

    dominikak

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Alez śliczne zdjecie Nikolki 🙂

    Kuba – 4 Lipiec 2000 i Kacperek 18 Lipiec 2004

    #1134030

    Anonim

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Dziekujemy za komplementy i zapraszamy tu jest wiecej nikolkowych fotek

    pozdrawiamy serdecznie
    a gdzie foteczka Chłopcow?

    asia i nikola

    #1134031

    dominikak

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    🙂 Zdjęcia superowe 🙂
    Nikola to sliczna dziewczynka 🙂
    A zdjęcia chłopców 🙂 A proszę bardzo 🙂

    [url=”http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/073d08a9e9283054.html>http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/073d08a9e9283054.html

    <a"]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a424acfeeb501df.html[/url]

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9bebd7407fd4627.html

    Mogą byc ?:)
    Pozdrawiamy

    Kuba – 4 Lipiec 2000 i Kacperek 18 Lipiec 2004



    #1134032

    madeline

    Re: Lipcusie 2004 – JeSieNią

    Ja trzymam kciukasy za spokojny sen;) Oby sie udalo w koncu zrobic te badanka i oby ich wynik byl doskonala wiadomoscia! Kciuki zacisniete mocno!

    Madeline

    #1134033

    madeline

    A my wciaz wakacyjni;)FOTY

    Czas na nasze wspomnienie lata 😉
    Na plazy bylismy codziennie,zwykle bylo pochmurnie i burzowo,wiec robilismy zamki,czasem ja wychodzilo slonko to sie kapalismy.Marylka z Tata sa morsami,a ja i Tymus tulilismy sie na kocyku;)









    A to juz na placu zabaw kolo naszej ulubionej restauracji;)Fotek zrobilam mnostwo,ale dzieci tak szybko sie tam przemieszczaja,ze wiekszosc sredniej jakosci,wybralam najlepsze 😉

    Rejs statkiem 😉





    I jeszcze kilka fajnych fotek;)


    Madeline i dzieciaki,Marylka i Tymus



    #1134034

    dominikak

    Re: A my wciaz wakacyjni;)FOTY

    Ale super zdjecia 🙂
    Tylko jednego brak 🙂 Jest Marylka (piękna i jaka duża już pannica 🙂 )
    Jest Tymek -wieki mężczyzna z pięknym usmiechem i wiatrem we włoskach 🙂
    Jest tatuś szczesliwy wsród dzieci
    a gdzie mamusia 🙂 Tylko fotografowała? 🙂
    Zdjecia super, fajnie macie wspomnienia i pamiatki i jaka pomocnicę masz 🙂

    Kuba – 4 Lipiec 2000 i Kacperek 18 Lipiec 2004

    #1134035

    ewike

    Przemek zbadany

    I to jest najważniejsze, wreszcie, wreszcie. Nie spaliśmy od 2 w nocy ale w sumie całkiem przyjemnie spędziliśmy czas. Przemek dostał zastrzyk z Relanium. Wyniki takie jak poprzednio czyli nie pogarsza się.
    A teraz jak zwykle jakieś problemy, nie rozmawialiśmy z lekarką, bo się pochorowała, a wizyte zapisaną mamy na 10 listopada i nawet nie na konkretną godzinę. Poza tym tak jak pisałam wyniki jak poprzednio tylko pani przeprowadzajacej badanie wyszło odwrotnie, niedosłuch na lewe uszko, słyszy na prawe … W rozmowie upierała się, że wszystko zrobiła prawidłowo, M uważa, ze po prostu źle (odwrotnie) założyła słuchawki. Jak tylko lekarka wróci będziemy do niej dzwonić.
    Milena zniosła noc u dziadków dzielnie, 2 x pijąc w nocy Bebilon

    Jeszcze raz dziękuję za kciuki, na prawdę działają

    Ewa z Przemkiem i Milenką

    #1134036

    dominikak

    Re: Przemek zbadany

    Ale się cieszę,Ewusiu :0) Super 🙂 Wszytscy dzilenie to znieslićie i co najwazniejsze, badanie sie udało 🙂
    buziaki wam ogromne 🙂

    Kuba – 4 Lipiec 2000 i Kacperek 18 Lipiec 2004

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 247)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close