Forum: Polecam

łóżeczko turystyczne

Wiem, że było tysiące razy ale mimo to jak ja się zastanawiałam przed urodzniem Jagu to nikt mi nie zachwalił na tyle aby je kupić
No więc ja polecazm zakup takowego łóżeczka zamiast zwykłego drewnianego
Zakupiłam niedawno babydreams używane i trwam w zachwycie i moje dziecko też, żałuje, że tak późno. Nie upieram się na ta konkretnie markę bo pozostałe pewnie sa podobne
Podwieszaną górę mozna fajnie ruszać, kołysać przez co dziecko się uspokaja i zasypia. Leże na łożku, kołysze nogą a młoda zasypia 😀 a ja na laptopie sobie śmigam
łozeczko jest na kółkach można łatwo przewozic nawet śpiące niemowle i wędruje bez problemu po całym domu
Oczywiście trzeba zakupić standardowy materacyk
Ale jeżeli sie ktoś waha czy turystyczne czy zwykłe to naprawde polecam turystyczne

11 odpowiedzi na pytanie: łóżeczko turystyczne

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciapa:
Ale jeżeli sie ktoś waha czy turystyczne czy zwykłe to naprawde polecam turystyczne

a ja zastanawiam się jak łóżka te sprawdzają się w okresie kiedy dziecko nabywa umiejętności podciągania się za szczeble, wstawanie? W tradycyjnym wygląda to na prostsze:Niepewny:

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ania_st:a ja zastanawiam się jak łóżka te sprawdzają się w okresie kiedy dziecko nabywa umiejętności podciągania się za szczeble, wstawanie? W tradycyjnym wygląda to na prostsze:Niepewny:

Te nowsze mają już specjalne uchwyty za które dziecko moze łapać i się podciągać
Jest imo bezpieczniejsze bo jak spadnie to się od siatki odbije a nie szczebelku zatrzyma
Uchwyty można tez dokupić [Zobacz stronę]

honey Dodane ponad rok temu,

Jak to łóżeczko babydreams wygląda? Możesz wkleić jakiś link?

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez majowamama:I tu jest na plus, bo podciągnąc się trudniej, więc taki świeżowstajek zasypia szybciej nie widząc możliwości wstawania.

Ooo widzisz o tym sprytnym plusie nie pomyślałam – będę miała ku rozwadze jeśli stanę kiedyś przed wyborem

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez honey1980:Jak to łóżeczko babydreams wygląda? Możesz wkleić jakiś link?

[Zobacz stronę]

honey Dodane ponad rok temu,

dzieki! 🙂

banita Dodane ponad rok temu,

Kornel od urodzenia spał w łóżeczku turystycznym
mamy Graco Contour, ale takie zwykłe, o standardowych wymiarach 120×60, bez wibracji, melodyjek itp. dodatkowo trzeba kupić “normalny” materacyk
ja byłam bardzo zadowolona, nie był żadnego obijania się o szczebelki, do nauki wstawania mieliśmy uchwyty. A do szelestu w nocy można się przyzwyczaić 🙂
tylko karuzelę ciężko przymocować do takiego łóżeczka, chyba że są jakieś specjalne

morena Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciapa:
Zakupiłam niedawno babydreams używane i trwam w zachwycie i moje dziecko też,

cieszę się, że służy 🙂
ja też bardzo zadowolona byłam i przy drugim zdecydowanie wolałam turystyczne zamiast zwykłego.
A te wibracje i światełka udało Ci się uruchomić?

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez morena:cieszę się, że służy 🙂
ja też bardzo zadowolona byłam i przy drugim zdecydowanie wolałam turystyczne zamiast zwykłego.
A te wibracje i światełka udało Ci się uruchomić?

Służy, sluzy:)
Nawet nie próbowałam uruchamiać, nie chciało mi się tego odkręcac:Wstyd:
Dzieki jeszcze raz:)

morena Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciapa:Służy, sluzy:)
Nawet nie próbowałam uruchamiać, nie chciało mi się tego odkręcac:Wstyd:

oo, miałam tak samo, przez cały okres uzytkowania :Wstyd:
ale wierzę, że to działa i pełni pożyteczną funkcje – tylko trzeba je odkryć :Hyhy:

swiki Dodane ponad rok temu,

mam to samo lozeczko – po tygodniu popsulam je, bo oparlam sie reka o bok i jakby zlamalo sie, no ale udalo nam sie naprawic i teraz jest juz super. Tylko jeszcze przewijak nam popekal, ta ceratka.
Maly do niedawna spal na gornej czesci, ale ze wzgledu na rozmiary i to, ze strasznie sie bujal i balam sie ze w koncu si to urwie, to spi teraz na dole (oczywiscie dodatkowy materacyk obowiazkowy). Minus spania u gory – nie widzialam go przez siateczke, bo materacyk zaslanial cala ta powierzchnie.
A teraz spi w nim, szaleje po pol dnia, bo wywozimy go do drugie go pokoju gdzie my sidzimy i bawi sie a patrzy ze my jestesmy to jest ok. To bebnienie czasem wkurzajace, jemu nie przeszkadza. A jeszcze nie jazy ze moze za uchwyty wstac, ale on jeszcze nie wstaje 😉

Melodyjki – uzylam do tej pory moze z 5 razy, wibracja to raczej przeraza go wiec nei uruchamiam wogole, lampeczka – swieci w nocy dosc mocno i tak centralnie w oczka malego wiec tez rzadko zalaczam 😉 Czyli nie warto doplacac raczej dla tych kilku malo uzytecznych bajerow.

Aha no i wlasnie najwazniejsze bezpieczenstwo – nie wyobrazam sobie malego w zwyklym lozeczku – glowe chyba mialby cala w guzach a tu moze sie przewracac i majgac i nic sie nie dzieje 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: łóżeczko turystyczne?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Imiona dzieci
Nikodem
podoba się Wam? niezbyt wymyślne? nie będą się z niego śmiać?
Czytaj dalej
Polecam
Książki dla 5 latków !
Nie wiem dlaczego ale nie potrafię znaleźć wątku o ksiązkach dla naszych dzieciaków. Moderatorko kochana proszę przenieś ten wątek tam albo zostaw :-) A teraz w temacie. Chciałam Wam bardzo polecić tę
Czytaj dalej